Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

659804.png

Beetje raar rondje wilde niet te ver van huis ivm de komende regen. Ging matig moet ik zeggen, maarja had nog niet gegeten.

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

De een heeft er wel meer last van dan de ander hoor. Heeft ook gewoon met gevoeligheid en vatbaarheid te maken. Deels ook wel een psychisch iets denk ik. Als je gewoon met plezier je trainingen afwerkt sluit je je min of meer af van dat soort dingen.

Geplaatst

Net voor het eerst dit jaar weer eens gefietst. 22,2 kilometer met een gemiddelde van 24 km/h (55 minuten weg geweest, maar dat is inclusief stoplichten enzo). Runkeeper deed het helaas niet op mijn iPod. Was gewoon vlak trouwens.

Was wel weer even wennen met die klikpedalen haha.

Geplaatst

Nice, was goed weer om te fietsen (al was er nog best wat wind)

5oa7mp.png

Teller geeft gemiddelde van 24,67 km/h aan. Kom eigenlijk nooit zo westelijk, maar fietst fijn (jammer van het tegen windje op de dijk op de heen weg)

Geplaatst

660524.png

Heerlijk gefietst :D

48,1 km/u is heuveltje af. 42,9 km/u klein sprintje. Rode lijn is gemiddelde van hele rit.

Geplaatst

Vandaag voor het eerst gefietst met meting. Met een conditie die rond het nulpunt schommelt en gemiddeld één keer per jaar fietsen moet ik zeggen dat het me niet tegenvalt zo. Nu rustig opbouwen en dan hoop ik over een maand of 2,. ook geregeld de +/- 35km (enkeltje) naar mijn werk fietsend af te kunnen gaan leggen.

BSp9m.jpg

Geplaatst
Nu rustig opbouwen en dan hoop ik over een maand of 2,. ook geregeld de +/- 35km (enkeltje) naar mijn werk fietsend af te kunnen gaan leggen.

Dan kom je toch helemaal bezweet aan op je werk?

Geplaatst
Vandaag voor het eerst gefietst met meting. Met een conditie die rond het nulpunt schommelt en gemiddeld één keer per jaar fietsen moet ik zeggen dat het me niet tegenvalt zo. Nu rustig opbouwen en dan hoop ik over een maand of 2,. ook geregeld de +/- 35km (enkeltje) naar mijn werk fietsend af te kunnen gaan leggen.

Dat is een leuk stuk. Ik kom daar ook geregeld vanuit Heerjansdam. Waar moet je naar toe fietsen voor je werk?
Geplaatst
Dan kom je toch helemaal bezweet aan op je werk?

Ja, maar wij hebben gelukkig een douche op het werk. ;)

Dat is een leuk stuk. Ik kom daar ook geregeld vanuit Heerjansdam. Waar moet je naar toe fietsen voor je werk?

Delfgauw. Weet nog niet precies hoe, maar het zal voor een groot deel gewoon langs de A15, A16, A20 en A13 kunnen. Gisteren heb ik bv. onderstaand stuk gefietst. Na punt 9 ging ik linksaf, maar daar kon je ook rechtsaf. Moet wel goed komen dus. :)

Phudo.png

Geplaatst

[MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION] Als je 5km langs het Waaltje doorgereden had, dan had je wat te drinken gekregen ;)

Geplaatst

Sorry, weet je het voor een volgende keer

Delfgaauw is wel een aardig stuk. Nadeel is de Brienenoord en het grote stuk stad tussendoor. Dat rijdt niet lekker door. Als ik naar mijn ouders fiets (Zoetermeer) valt me dat ook altijd tegen.

Geplaatst

Zal eens kijken of ik je huis de volgende keer kan vinden. ;)

En ja, het is een flink stuk en door Rotterdam is wat minder, maar ik moet ook nog even uitzoeken hoe ik zo min mogelijk door de stad hoef te fietsen. Ik hoop na de Brienenoord nog een stuk parallel aan de A16 te kunnen fietsen. Als ik dan bij het SFG weet te komen, kun je vanaf daar prima binnendoor langs de N-nogwat doorfietsen.

Geplaatst

http://www.zuid-holland.nl/index/overzicht_alle_themas/thema_verkeer_vervoer/content_fietsverkeer/content_fietsrouteplanner.htm

Wellicht kende je hem al. ;)

Afgelopen semester voor mn stage zelf een keer of 30 heen en weer naar Delfgauw gefietst op mn ouwe barrel met 1 versnelling. 11 km in een half uur, best aardig.

Was wel een mooi stuk, zeker de helft van mn route was een lange weg door het polderlandschap van Midden-Delftland.

- - - Updated - - -

Over fietsprestaties gesproken; afgelopen mei hadden wij onderzoekskamp in Apeldoorn. Wij zijn toen met 4 man (naja, 2 man en 2 vrouw) gaan fietsen op onze stadsfietsen. Was in totaal 160 kilometer die we hadden verdeeld over 2 dagen. Dag 1 Rotterdam - Amersfoort 100 km en dag 2 Amersfoort - Apeldoorn 60 km. Echt een hele toffe ervaring was dat. Amersfoort - Apeldoorn over de Veluwe langs Radio Kootwijk e.d., heel mooi!

Geplaatst

Nee kende ik nog niet. Maar die planners mikken me steeds op een pondje en dat wil ik helemaal niet. Ff zoeken dus nog. :)

Edit: nu tussenpunten toegevoegd, wilde het nl. samen met een collega uit Ambacht doen. Scheelt wel 10km t.o.v. het pondje, nu is het 38km. ;sm;

bewerkt door vinnypassy

Geplaatst

Korte rit, me broer reed met de scooter achter me aan.

Hij wou het zelf ook eens proberen maar kwam niet verder dan 7km, en had zichzelf toen al opgeblazen.

Nu sparen voor een nieuwe fiets zodat hij op me oude kan en we samen nog wat kilometers mogen maken

230812.png

Geplaatst
Delfgauw, daar woon ik sinds een week :D

Yuppendrup waar je niets hebt behalve een AH en een snackbar. En op vrijdag de visboer. En het AH-DC natuurlijk met die schijt rotonde. Scheelt wel dat je vrij rap in het centrum van Delft kan zijn, maar toch. Ik zei pas nog tegen een collega dat ik er eigenlijk liever niet dood gevonden zou willen worden. ;sm;

Geplaatst

Haha ja ik heb nog geen idee wat er allemaal te beleven is hier, maar zal niet veel zijn nee. Gelukkig zal ik vooral in Delft mijn tijd verdoen.

Geplaatst

Voelde me niet helemaal lekker maar toch maar even op de mtb geklommen, ging niet geweldig maar als ik het achteraf zo bekijk toch best tevreden.

kb5aol.png

beetje suf dat ik de weg hier amper ken waardoor ik enkel heen en terug rijdt, maarja :cab: wel een lekker weggetje, nog best wat klimmeters (tot aan 80 meter hoogte ongeveer, mijn huis ligt op 20) en weinig auto's