Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Niet een heel best gemiddelde, maar het was dan ook de eerste keer in lange tijd dat ik meer moest klimmen dan een enkel viaduct :) Enkele zware klimmetjes gehad en ook een stuk van de Zevenheuvelenweg gedaan. Ik ben zeker van plan vaker de andere kant van Nederland op te zoeken om een mooi rondje te rijden. Onderstaand rondje was bij een toertocht afgelopen zondag.

89f59f3c0ee01bac53e1b700dfb2b298.png

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

[MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Weet jij toevallig of dat pontje in Eijsden inmiddels weer in gebruik is?

Geplaatst

Haha ja dat krijg je hier in het vlakke Noord-Holland he :-D

Heb overigens wel een paar viaducten gehad, maar die heeft hij dan niet meegepakt.

Geplaatst
  • Auteur

:D

Hier nu al 4 weken geen sport door een verrekte knieband. Mooi kak. Want voetbalseizoen zit erop en wilde wel weer veel gaan fietsen.

Geplaatst

Mijn baas heeft gisteren met de renfiets een ongeluk gehad, ligt nu in ziekenhuis met waarschijnlijk een gebroken oogkas. Daar schrik je toch wel van...

Maar ga morgen toch weer de fiets op, ben sowieso al redelijk voorzichtig (angsthaas), maar zal denk ik de komende weken extra voorzichtig zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben ook voorzichtig altijd. Ga verantwoord heuvelaf altijd. Keer is me achterwiel gaan slippen en fietste ik rechtdoor een afdaling in ipv dat ik de bocht nam. Gelukkig zachte berm. Maargoed, fiets gewoon voor de lol. Wel irritant voor me maten waarmee ik fiets. Die moeten na een afdaling altijd ff op me wachten :)

Geplaatst

Ik ben voorzichtiger geworden. ik kende echt geen angst op de fiets. In de Alpen volle bak in de afdaling. Totdat ik ooit te veel vaart had voor een haarspeldbocht en ik mooi tot stilstand kwam tegen de vangrail. Geen schram schade of iets, wel flinke schrik met een mooie afgrond achter de reling. Daarna toch wel wat voorzichtiger geworden.

Geplaatst
Ik schijt al in mn broek als ik met 45 naar beneden daal :-D
In de Alpen ging je toch wel richting het dubbele. Machtig gevoel.
Geplaatst
In de Alpen ging je toch wel richting het dubbele. Machtig gevoel.

Brrrrr nee.

Geplaatst
  • Auteur

Posbank ook wel tegen de 65/70 per uur in 1 afdaling. Maar die afdaling waar ik dat haal loopt zo goed als recht. Andere afdalingen met bochten inderdaad met poep in de broek.

Geplaatst

:-D Bij wedstrijden in de Ardennen met 150 beesten bergaf met 80+ is ook niet altijd een lekker gevoel, maar door het mountainbiken goed leren sturen. Sowieso moet je ooi lekker op den bakkes gaan om wat beter te gaan dalen.

Alleen op Cyprus vind ik dalen nooit zo prettig want daar ga je met dichtgeknepen remmen alsnog 65 over ruw asfalt en dan nog maar niet te spreken over die heethoofdige chauffeurs.

Geplaatst
  • Auteur

Ja dat mountainbiken lijkt me een goede leerschool ja. Heb dat nooit gedaan. Mis die feeling wel.

Geplaatst
[MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Weet jij toevallig of dat pontje in Eijsden inmiddels weer in gebruik is?

Nope, is nog niet in gebruik

Geplaatst

Ook hier even even kleine twee uur op de fiets gezeten. Mede door blessures haast nog niks gereden. Hartstikke zonde. Maargoed, mooie weer komt er nu weer aan. ;c

2v00uc1.jpg

Geplaatst
Mag ik die maximale snelheid met een korreltje zout nemen? ;e

Ja daar is wat mis gegaan denk ik :D

Geplaatst
  • Auteur

Hahaha schitterend idd. Van de week nog zeggen dat je niet hard naar beneden fietst. En dan nu als een motormuis die heuvel af knallen.