Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

l2zq.png

Machtige mooie rit gemaakt vandaag. Besloten om echt eens vroeg te vertrekken en de Eifel in te gaan. In een adembenemende omgeving uiteindelijk maar liefst 1774 hoogtemeters onder de wielen gekregen. Subliem!

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst
  • Auteur

Eifel is schitterend ja. Afgelopen jaren er 2 keer op vakantie geweest. Mooie bergjes heb je gepakt zo te zien.

Geplaatst
l2zq.png

Machtige mooie rit gemaakt vandaag. Besloten om echt eens vroeg te vertrekken en de Eifel in te gaan. In een adembenemende omgeving uiteindelijk maar liefst 1774 hoogtemeters onder de wielen gekregen. Subliem!

Zeer mooi rondje! Zag hem staan op Strava. Binnekort eens samen een ritje maken in "ons" heuvelland?

Geplaatst
Zeer mooi rondje! Zag hem staan op Strava. Binnekort eens samen een ritje maken in "ons" heuvelland?

Kunnen we zeker doen ja ;)

Geplaatst

Je eigen "fietsprestaties"

Kom op het moment niet verder dan 36km per dag woon-werk. Veel te druk :(

Halverwege juli laatste echte rit gefietst met twee vrienden. In de omgeving van Trois-Ponts. Heerlijk fietsen daar.

Geplaatst

1570ieh.png

Ondanks een kleine verkoudheid toch op de fiets gestapt met een paar vrienden. Was echt een heerlijk tochtje voor een doordeweekse avond.

Geplaatst

Nou, na twee weken een noodgedwongen pauze (linkerbovenarmblessure na een valpartij met mijn gewone fiets), weer eens een tochtje gemaakt. Alleen ongetwijfeld door de verkoudheid kwam ik niet vooruit. Daarnaast kwam ik al niet lekker op gang door meerdere bijna valpartijen in de eerste paar kilometer, waarbij ik vanuit het weg slippen op wonderbaarlijke Sagansiaanse wijze toch niet viel.

0eKiAk7.jpg

http://app.strava.com/activities/77743593#

Geplaatst

Lekker rondje gemaakt vanochtend vroeg, moet alleen echt een beetje beter de weg leren kennen over de grens want twee keer noodgedwongen moeten omrijden omdat ik simpelweg geen idee had waar ik was ;c Wel 400 hoogtemeters, nog best aardig.

mwa0bt.png

Geplaatst

e72.png

bt3f.png

Route:

Eijsden - Voeren - La Planck - Reijmerstok - Gulpen - Koning van Spanje - Partij - Wittem - Eys - Simpelveld - Huls - Voerendaal - Klimmen - Valkenburg - Maastricht - Eijsden

Segments Strava:

Klik

Ritverslagje:

Eigenlijk vond ik het zelf vrij aardig gaan. De klim naar La Planck ging goed, net als de Koning van Spanje en de beklimming tussen Wittem en Eys. Omdat de Eyserbosweg afgesloten was, ben ik maar richting Heerlen gereden en hield ik Voerendaal aan. De berg naar Huls was een kriem. Na klimmen was het relatief vlak

Geplaatst

Gisteren meegedaan aan de toertocht 'hel van het wapen". Helemaal naar de tering, maar zo'n toertocht is zeker voor herhaling vatbaar.

52246eb97dbc1-hel_van_het_wapen.JPG

Geplaatst

Hier momenteel last van een blessure/oververmoeidheid gok ik.

Heb al een een week of twee/drie last van mijn knie, alleen kon niet echt plaatsen waar het vandaan kwam. Ik dacht dat het wel weer over zou gaan. Ik voelde het eerst alleen op de fiets. Maar nu wordt het erger, ik voel ook een klein bobbeltje boven op mijn knieschijf. Heb wat gezocht op internet en zal dus waarschijnlijk door oververmoeidheid of zo komen. Zal rust pakken en hopen dat het over gaat.

Maar dan nu de vraag, heeft iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen. Hoe kan ik mijn fiets beter afstellen dat het niet meer gebeurd?

Geplaatst
  • Auteur

Hbe je vocht in je knie en waar in je knie heb je pijn? Wat lichter verzet fietsen is sowieso verstandig.

Geplaatst
De van Randwijckweg heb ik ook een paar keer vervloekt ja. Beekmandalseweg is ook een mooie, eerst een bocht maken waardoor je amper snelheid hebt en dan vanaf het begin 10% stijging, 400 meter lang met percentages tussen 9 en 11.

Nice! Ik heb in de zomer ook regelmatig daar gefietst. Beekmansdalseweg doe ik 1:42 over. :P Oude Holleweg van begin tot eind ongeveer 5 minuten. Tering zwaar.

Geplaatst

Vandaag gaan fietsen met de fietsclub. 71.8 km, 200hm en 27.7 gemiddeld. Gehele rit wind tegen en op het laatste kreeg ik mijn benen bijna niet meer rondgedraaid. Daarnaast de laatste 20 km niet echt in tempo meer kunnen komen door de wind (hadden daarvoor 29,4 gemiddeld )en door de lekke banden. We hadden er maar liefst 6 (!) in de laatste 30 km.... Pokke weer

Geplaatst

Vorige week 350 kilometer weggetrapt. Laatste weekje mooi weer en daar heb ik goed gebruik van gemaakt. Ritje van 120, 100, 70 en 60 gemaakt. Nu op marktplaats aan het zoeken naar een Tacx Flow om deze winter ook lekker te kunnen blijven fietsen.