Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Vorige week 350 kilometer weggetrapt. Laatste weekje mooi weer en daar heb ik goed gebruik van gemaakt. Ritje van 120, 100, 70 en 60 gemaakt. Nu op marktplaats aan het zoeken naar een Tacx Flow om deze winter ook lekker te kunnen blijven fietsen.

Ik ga er voor Kerst ook eentje halen om een fiasco als de afgelopen winter te voorkomen. [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Vreselijk is dat he, fietsen met zo'n sterke wind? :cab: Dan fiets ik nog liever in de zeikende regen.

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

Je eigen "fietsprestaties"

Nieuw of ook via MP? Nieuw vind ik zelf net even te duur omdat er een risico is dat ik het niet volhoud. Er staan er tenslotte niet voor niks zo veel te koop.

Geplaatst

Ga er waarschijnlijk één bij Decathlon halen, kan ik via een medewerker wat korting krijgen.

Geplaatst
Ik ga er voor Kerst ook eentje halen om een fiasco als de afgelopen winter te voorkomen. [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Vreselijk is dat he, fietsen met zo'n sterke wind? :cab: Dan fiets ik nog liever in de zeikende regen.

Inderdaad, ik ben lichter dan de meeste in de groep en werd gewoon eraf gewaaid. Doe nu spinnen in de winter, 3 x in de week

Geplaatst
Ga er waarschijnlijk één bij Decathlon halen, kan ik via een medewerker wat korting krijgen.

Dat zou inderdaad lekker zijn. Decathlon is zie ik nu sowieso de goedkoopste in de t2200. 299,-, de goedkoopste die ik tot nu toe had gevonden was 319,- Ga toch ook twijfelen over een nieuwe, bij een gebruikte weet je nooit hoe de vorige eigenaar ermee om is gesprongen en 180,- is nog steeds een hele hoop geld..

Geplaatst

Gisteren voor de eerste keer dit jaar de fiets gepakt. Ongeveer 40 kilometer gemaakt rondom Eindhoven. Heerlijk weertje. Misschien iets te veel wind. Fijn om weer buiten te zijn ipv de spinning bike in de sportschool.

Geplaatst
  • Auteur

Kan ik me voorstellen. Liep gister buiten en dacht meteen van ja vandaag was het lekker geweest om een stuk op de racefiets te gaan. maar had andere dingen te doen

Geplaatst

Had ik ook. Gelijk mijn racefiets maar opgehaald bij mijn ouders en kleding bestelt voor niet-zomerweer. Van de week (zal zondag worden) maar weer eens proberen op de fiets te klimmen.

Geplaatst

Volgende week is openingsrit van onze club. Komende week nog zorgen dat de conditie goed zit, twijfel er eigenlijk niet aan. Heb dit jaar al bijna 1100 km in de benen.

Geplaatst

Sinds augustus een racefiets, toen twee keer een langere tocht gemaakt en vandaag ook eentje van 70km ofzo. Rondje Ede, Wageningen, Driel, Arnhem, Posbank! Nu, als ik ooit geld heb, nog eens een erg mooie en goede fiets maar eerst eens beetje infietsen en ontdekken wat er überhaupt belangrijk is aan een fiets!

Geplaatst

21lrhao.png

Mooi eerste ritje van dit jaar, alleen jammer dat een maatje ook al meteen in deze rit lek moest rijden.. Maarja, dan hebben we dat dit seizoen ook alvast weer geoefend.

Geplaatst
Fiets je die ritjes alleen [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; of in groep?
.

Groep. Meestal met een man of 6-8

Geplaatst
  • Auteur

Gisteren maar eens een klein rondje gemaakt. Over +/- 2 maanden komt de baby, dus dan zal het er wel een tijdje niet van komen.

Geplaatst

Vandaag voor het eerste op de racefiets naar mijn werk, een goede 11 km. Maar man oh man, wat heb ik altijd moeite met inspanningen als ik niet heel lang wakker ben. Verschil met later op de dag is wel immens bij mij.

Geplaatst

Ga je dan in je fietskleding en douchen op je werk als je aankomt of in je gewone kleding? Voor fietskleding lijkt het me net te kort, al kun je er bij mooi weer op de terugweg wel mooi een stukje aan vast plakken, en in gewone kleding zou ik onwijs gaan zweten.

Geplaatst
  • Auteur

Eerste 2 jaar van mijn studie op hbo ook altijd met racefiets naar school. Spatbord is dan wel aan te raden :D

Geplaatst
Ga je dan in je fietskleding en douchen op je werk als je aankomt of in je gewone kleding? Voor fietskleding lijkt het me net te kort, al kun je er bij mooi weer op de terugweg wel mooi een stukje aan vast plakken, en in gewone kleding zou ik onwijs gaan zweten.

In fietskleding en douchen op de zaak. Scheelt me ook weer waterverbruik en het biedt inderdaad de mogelijkheid een stukje extra te fietsen aan het einde van de dag. Kan wel zo lekker zijn.

Geplaatst

Nee joh, moet eerst m'n conditie maar eens opbouwen voordat ik überhaupt ergens het idee heb dat ik zo'n ding met recht kan dragen. ;)