Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst
Vandaag voor het eerste op de racefiets naar mijn werk, een goede 11 km. Maar man oh man, wat heb ik altijd moeite met inspanningen als ik niet heel lang wakker ben. Verschil met later op de dag is wel immens bij mij.

Wil je er uiteraard niet nog vroeger uithelpen, maar je zou wat oefeningen moeten doen voordat je gaat. En dan bedoel ik niet met Vinny Jr. spelen. ;c

Geplaatst
Wil je er uiteraard niet nog vroeger uithelpen, maar je zou wat oefeningen moeten doen voordat je gaat. En dan bedoel ik niet met Vinny Jr. spelen. ;c

Ja kan, maar ook dikke kans dat het een gebrek aan conditie is.

En het is Vinny Sr natuurlijk he.

Geplaatst
Ja kan, maar ook dikke kans dat het een gebrek aan conditie is.

En het is Vinny Sr natuurlijk he.

Mwah nee, dat geloof ik niet. Zag je sportieve badmintonfoto's van afgelopen zomer(?) dus met die conditie zit het wel goed bij je.

Volgens je zusje was het JR? :(

Geplaatst

xlezjk.png

Lekker ritje gemaakt vanmiddag bij heerlijke temperaturen. Eerste uur in de boter getrapt met rugwind, tweede uur veelal liggen harken bij felle tegenwind. Onderstaande klim eens geprobeerd vandaag, een gemene.

Sweikhuizerberg.png

Geplaatst

Jij woont wel echt heerlijk daar. Ben toch al snel genoodzaakt de auto te pakken om in wat heuvelachtig terrein terecht te komen :(

Vanochtend op de fiets gestapt. Had een route uitgestippeld met zo´n knooppuntenkaart. Al vrij snel een knooppunt gemist en vervolgens ook nog wat werkzaamheden moeten ontwijken. Uiteindelijk ben ik de bordjes rondje Eindhoven maar gaan volgen :cab: Gaat echt tijd worden voor een fietsnavigatie. Stond overigens nog een best windje hier.

44.7km met een gemiddelde van maar 23,6km/h

35krjtu.png

Geplaatst

2crrcap.png

Lekker trainingsritje kunnen maken vandaag met aardig wat hoogtemeters in de Eifel. Onder andere de Himmelsleiter (hoogste punt van de rit) gedaan, met onderstaand aanblik aan de voet:

017828_9dabb4d3.jpg

bewerkt door Le Saux

Geplaatst

tao3fm.png

Vanmorgen voor het eerst met een vooraf uitgezette route gaan fietsen, heb de app oruxmaps gebruikt. Wilde eerst gebruik maken van Runkeeper, maar vond daar de map erg onduidelijk. In Strava zit deze optie toch niet? Maken er hier meer gebruik van vooraf uitgezette routes? en welke app om ze te volgen?

Geplaatst

Re: Je eigen "fietsprestaties"

xlezjk.png

Lekker ritje gemaakt vanmiddag bij heerlijke temperaturen. Eerste uur in de boter getrapt met rugwind, tweede uur veelal liggen harken bij felle tegenwind. Onderstaande klim eens geprobeerd vandaag, een gemene.

Sweikhuizerberg.png

Nice, door Schimmert gekomen ghehe. Is inderdaad heerlijk fietsen hier in Zuid-Limburg.

Geplaatst

Vanmorgen voor het eerst met een vooraf uitgezette route gaan fietsen, heb de app oruxmaps gebruikt. Wilde eerst gebruik maken van Runkeeper, maar vond daar de map erg onduidelijk. In Strava zit deze optie toch niet? Maken er hier meer gebruik van vooraf uitgezette routes? en welke app om ze te volgen?

Ik gebruik nog wel eens de app van fietstijden.nl om een route proberen te volgen. Vind het verder niet echt handig. Ik wil nog wel eens afslag missen :-D en al die apps hebben geen navigatie dus moet je weer stoppen om zelf te kijken waar je heen moet. Telefoon op je stuur monteren ben ik ook geen fan van. Een goede telefoonhouder die schokabsorberend werkt en je telefoon ook vochtbestendig maakt kost al snel meer dan 100 euro. Ik ben daarom nu zelf aan het rondkijken voor een fiets gps. Heb op dit moment mijn oog laten vallen op de Teasi One. Garmin´s lopen al snel in de honderden euro´s.

Geplaatst
Doe je zondag mee [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; ?

Nee, moet helaas zondag gewoon voetballen. Rij eind deze maand weer Luik en daarna weer een weekje op fietsvakantie op Mallorca/

Geplaatst
Nee, moet helaas zondag gewoon voetballen. Rij eind deze maand weer Luik en daarna weer een weekje op fietsvakantie op Mallorca/

Spijtig. Ik doe de 150 km. Wanneer is Luik?

Geplaatst

Morgen eerste rondje dit jaar weer doen. Even een klein rondje om weer in te komen van zo'n 50 km

Geplaatst

Jammer, net als het een weekje goed weer is zit ik met mijn enkel in het drukverband. Eerste rit nog even uitstellen dus, wel weet zin om te beginnen.

Geplaatst
Jammer, net als het een weekje goed weer is zit ik met mijn enkel in het drukverband. Eerste rit nog even uitstellen dus, wel weet zin om te beginnen.

Zelf ook door sporten in sportschool nogal last van een bovenbeen spier. Even 2 ibruprofen erin knallen, insmeren met balsem en dan maar eens proberen te beasten.

Geplaatst

Vandaag voor het eerst een ronde gemaakt vanuit Delft met twee vrienden. Via Maeslantkering naar Hoek v Holland, helemaal door de duinen naar Scheveningen en terug. Mooie tocht maar flink afzien. Die vrienden denderden met 40 gemiddeld door die polder heen met hun lichte fietsen en klikpedalen enzo maar ik heb zo'n oud stalen beest met schakelsysteem aan je frame, dus na elke bocht lag ik weer 20 meter achter omdat schakelen zo traag ging en was het aanpoten om door de wind weer terug te komen. Uiteindelijk ongeveer 70 km met 26 gemiddeld gereden, al ging het eerste uur wel flink harder en hebben we de terugweg dwars door de stad gereden en dus vaak stil gestaan. Wel heerlijk hoor met dit weer :

Geplaatst

14b2lbs.png

Prima rit gemaakt vanmiddag, nog even gestopt om peloton van Volta Limburg Classic voorbij te zien komen.

Geplaatst

In eerste instantie was het de bedoeling om de 150 km van de Volta Limburg Classic te rijden. Helaas niet gelukt. Benen waren (te) op om nog de extra lus van 40 km te fietsen. Ben 1x uit de bocht gevlogen en gevallen. Schade beperkt, maar wel voor- en achterband plat. Ook nog scheur in buitenband achter. Die uiteindelijk voor gelegd maar 10 km later was het weer raak door die zwakke plek. Nieuwe buitenband moeten kopen en door materiaalwagen op laten leggen bij de tweede voedselstop van de organisatie.

http://www.strava.com/activities/127411491

Geplaatst

Altijd vervelend als je pech krijgt bij zo'n toertochten. Toch nog een mooie rit gemaakt zo te zien. En PR'tjes halen gaat toch nét even wat gemakkelijker als je zo'n toertocht rijdt he!? ;)