Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ga mij er zo ook maar eens aan wagen. Ik hoop dat het wat afkoelt rond drieën en anders heb ik pech. Genoeg drinken en gaan met die banaan.

Trouwens gisteren m'n achterband vervangen. Eerste keer en alles ging prima tot ik het wiel weer terug moest plaatsen in de achtervork. Daar echt serieus lang mee bezig geweest. Het paste gewoon niet, heel bijzonder. Uiteindelijk de fiets op z'n kop gelegd en toen wilde het ineens wel. ;e

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst
Ja ik zat dus om vijf uur al op de fiets, de zon had er nog behoorlijk zin in op dat moment.

Hier was de zon zo ongeveer al onder. Bril maar afgezet het laatste stukje, omdat het al donker werd. Had geen kwartier later moeten gaan fietsen, dan was het echt donker.

Geplaatst
  • Auteur

Hier ook. Deze week ff de fiets in orde maken. En dan eens de komende maanden wat meer gaan fietsen. Vrouw ander werk waardoor ik meer tijd krijg om te sporten. ZIn in.

Geplaatst

Ik heb ondertussen de fiets al een paar keer geprobeerd, maar echt een succes is het nog niet. Ik merk dat mijn lichaam toch nog weinig zin heeft in langdurige inspanning. Mijn langste rondje van het jaar tot nu toe haalt net de 25 km. Al merk ik wel dat ik de lengte iedere keer iets op kan rekken.

Geplaatst
  • Auteur

Hier 3 keer gefietst de laatste 2 weken. Is altijd wel ff aanpoten na 7 maand geen sport. Maar ff doorheen geraken en dan is t wel weer genieten :)

Geplaatst
  • Auteur

Hier afgelopen zondag meegedaan met een toertocht rondom Arnhem 85km. Altijd leuk met zoveel mensen fietsen. :)

Ga over 1,5 week denk ik weer meedoen met een andere toertocht van 80KM. Kijken hoe dat gaat.

Geplaatst
  • Auteur

Fiets je altijd alleen of met meerderen? Want met zo'n toertocht kun je vast verder geraken dan in je eentje. Omdat je een groepje kunt vinden dat je tempo rijdt en dan uit de wind spaar je toch veel energie.

Geplaatst

Mijn langste tocht, zowel met andere als in mijn eentje is 85 km. Dus die afstand is in het verleden niet een probleem geweest. Maar bij mij speelt er natuurlijk op dit moment meer dan alleen geen conditie hebben. Ik heb het wel eens in het RCC gedeelte gezegd: Afgelopen november is bij mij diabetes geconstateerd. Daar krijgt je lichaam toch een klap van. Ik vond in het verleden mijn korfbalwedstrijden een stuk minder vermoeiend dan mijn racefiets. Met speels gemak kon ik de wedstrijd uitspelen. Dat kostte geen enkele moeite. Soms had ik zelfs na afloop van de wedstrijd het idee dat ik nog moest beginnen met sporten. Nu kan ik ondertussen wel weer een hele uitspelen, maar ik zal dan wel alles goed moeten doseren. Een dag later voel ik nog steeds de vermoeidheid ervan in mijn lichaam. En dat heb ik altijd al minder vermoeiend gevonden dan de racefiets. Als ik nu nog geen uur op de fiets gezeten heb, voel ik dat vaak 1-2 dagen later nog steeds. Alsof je zo diep bent gegaan, dat je het een paar dagen later nog steeds in je lichaam voelt. Dat gevoel. Gelukkig wordt het wel steeds minder, en gaat het fietsen dus steeds beter. Op dit moment durf ik alleen wel te zeggen dat ik de komende tijd de 85km in ieder geval niet ga verbreken of evenaren. Ooit moet dat wel lukken, maar dit jaar gaat hem denk ik toch nog niet worden.

Als ik fiets, fiets ik meestal alleen. Ik was sowieso al niet de snelste, en de meeste willen toch een groter rondje dan 25 km. Als ik wat meer conditie zou hebben en grotere rondjes aan zou kunnen, zou ik wel nog eens met een toertocht mee willen doen. Maar dan moeten de omstandigheden daarvoor wel juist zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Ah dat wist ik niet nee. Dan beter idd andere doelstellingen stellen dan de 85km. Stapje voor stapje.

Geplaatst
  • Auteur

Hier wel de smaak te pakken aan het krijgen. Vorig weekend meegedaan aan een toertocht van 80km. De vrouw heeft deze week een elektrische fiets gekocht. Want nieuw werk en doen de tweede auto eruit. Dus gisteren samen 60KM gefietst. Ik op mijn herenfiets met zitje achterop. Lekker zo meer dan 3 uur op de fiets en mijn dochter vond het ook leuk. Alleen heuvelop was het wel wat pittig toen ik die van randwijck heuvel op moest waar toen in de giro ook de bergpunten te verdienen waren vorig jaar.

Geplaatst
  • Auteur

Zeer knap gemiddelde als dat een solo rit was man. Over hoeveel KM ging dat?

Geplaatst
Zeer knap gemiddelde als dat een solo rit was man. Over hoeveel KM ging dat?

Ik denk dat hij hier wat statistieken post van een sprintje van 1 km. Stelt dus niet veel voor. :banana:

Ik denk/hoop dat de 50km wel haalbaar niet zijn dit seizoen. Alles daarboven is mooi meegenomen.

Die 50 km moet denk ik wel gaan lukken. Ondertussen op 35 km en dat ging eigenlijk wel redelijk eenvoudig.

Geplaatst

Gisteren weer de 35 km gedaan. Snelheid viel zelfs niet tegen. Ik denk niet dat ik vaak sneller ben geweest in m'n eentje. Nog een keer zo'n rit en dan binnenkort maar eens uitbreiden richting de 50km. Blij dat het zo goed gaat.

Geplaatst
Gisteren een herstelritje gedaan na een intensieve rit van eergister :) Toch op het eind een mooie KOM (King of the Mountain) kunnen pakken :) [url]https://www.strava.com/activities/1000301151[/url] @MisterX; lekker dat je er voor jezelf een vooruitgang in ziet :)
Geplaatst

En dan fiets je opeens 80 km op een dag. Oké, de helft was maar op een racefiets en op snelheid. De andere helft was traag en op een normale fiets, maar toch.

Geplaatst

Goh, vandaag de eerste keer zo'n 50 km gemaakt op een racefiets. Ging prima. Totaal niet ingestort ofzo. Nou ja, op het einde ging het wat minder, maar een beetje verval is normaal. En dit was eigenlijk bijna geen verval. Best tevreden over hoe het nu gaat. Ik vraag me zelfs af hoe vaak ik vorig jaar een dergelijke rondje gereden hebt. Ik kan me dat niet herinneren. Ik denk zelfs dat ik een dergelijke rondje eigenlijk zelden solo hebt gereden op deze manier.

Komende weken in de avonduren nog wat meer kilometers maken met wat kleinere rondjes, en dan over 2 weken (weekend 10-11 juni) hopen op mooi weer en dan eens een poging ondernemen om de 70 km te halen. Dat is een afstand die ik in het verleden zelfs weinig gehaald heb. Meestal stopte de teller wel op 50-60km. Het gaat dus echt boven verwachting goed. Het duurvermogen lijkt weer aardig terug te komen. Nu alleen nog even de power voor versnellingen, korte sprintjes.

Geplaatst
  • Auteur

Mooie ronde Vincent. Veluwe idd schitterend fietsen.

Klasse MisterX. Gewoon je eigen tempo blijven fietsen. Die sprintjes enzo lijken me toch niet zo belangrijk als je alleen fiets? Tenzij je graag segmenten in strava goed wil eindigen. Maar dat lijkt me een bonus toch?