Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

KOMs ga ik zeker niet halen, dat durf ik wel te zeggen. Dus dat hoef ik het niet voor te doen. Het is wel leuk om even een kort sprintje te doen als het eventjes kort omhoog gaat. Dingen als viaduct op, dijk op, brug op, tunnel uit, ... Van die korte stukjes, gewoon voor de fun. Sprinten is misschien overdreven. Misschien is het meer 'niet stil vallen' op die momenten.

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst
:-D Lees dit nu pas. Heerlijk, wat een gekke vent ben jij. Ga jij nou maar eens zorgen dat je de hoek van de straat haalt.

Deze gozer, denken dat alles met :banana:op het eind een uiterst serieuze reactie is. Ben je toevallig blond? Dat zou een hoop verklaren.

Geplaatst
KOMs ga ik zeker niet halen, dat durf ik wel te zeggen. Dus dat hoef ik het niet voor te doen. Het is wel leuk om even een kort sprintje te doen als het eventjes kort omhoog gaat. Dingen als viaduct op, dijk op, brug op, tunnel uit, ... Van die korte stukjes, gewoon voor de fun. Sprinten is misschien overdreven. Misschien is het meer 'niet stil vallen' op die momenten.

Dit doe ik vaak in Almere op het spoorbaanpad :p veel flinke bruggetjes :D

Komende donderdag wordt het weer goed weer, met minder wind ook! Dus dan weer een leuk rondje doen :)

Geplaatst
Dit doe ik vaak in Almere op het spoorbaanpad :p veel flinke bruggetjes :D

Ik heb zo'n viaduct aan het einde van veel rondjes. Vaak toch even omrijden om die mee te pakken. Ook als ik met vrienden rijdt en je gaat daar langs, gegarandeerd dat het een sprintje gaat worden. Ik weet dat mijn beste poging ooit een gemiddelde heeft van rond de 47 km/u (Daar ben ik best trots op). Dat ga ik nu echt niet halen. Vorige week wel eens een poging gedaan, maar ik blijf ergens in de dertigers hangen, en ik voel me toch een partij duizelig na afloop. Vorige week zag ik echt allerlei zwarte vlekken rond gaan draaien. Gelukkig ging het wel snel weg. Maar dan weet je toch dat je lichaam het blijkbaar niet zo leuk vind om te sprinten op dit moment.

Geplaatst
  • Auteur

Mooi man. Een nieuwe KOM. Goed gedaan ;)

Hier dit weekend op de normale fiets met kind achterop twee dagen gefietst met ouders, vrouw en dochter. Was leuk. 55KM en 65KM gemaakt. Gezellig zulke dagen.

Geplaatst

Kunnen we geen x-jaarlijkse keuring voor bejaarden op de fiets instellen? Vandaag bijna van mijn fiets gevallen door zo'n dom bejaardenstel dat niet op let. Dan wil je ze in halen (ze rijden op dat moment achter elkaar), dan geef je via je bel aan dat je er langs wil komen. En op het moment dat je je inhaalmanouvre gaat maken, beslist die lul dat hij wel naast zijn wijf kan gaan rijden. Twee opties voor mij: Vol die lul aanrijden. Of de berm in buiken met de fiets. Voor dat laatste gekozen (die berm was gras). Vervolgens kreeg ik allerlei ziektes naar mijn hoofd geslingerd met opmerkingen dat ik beter op moest letten van dat wijf. Die sloeg echt compleet de plank mis...

Oke, ik reed 35-40 km/u op een fietspad wat zeker gezien de drukte aan de harde kant was. Maar er was wel gewoon ruimte en via de bel had ik mij ook al tijdig kenbaar gemaakt. Dat zo'n lul niet op let, is niet mijn schuld. Als hij niet plotseling links was gaan rijden, was er helemaal niets aan de hand geweest. Hij moet blij zijn dat hij geen crash veroorzaakte. En dat z'n vrouw gelijk met ziektes begon te schelden (t-woord) sloeg helemaal nergens op.

Geplaatst

Gebeurt inderdaad vrij vaak, en dan niet alleen door ouderen, maar fietsers in het algemeen.

Ze blijven stug naast elkaar fietsen zonder ook maar een seconde achter zich te kijken. De hele breedte van het pad nemen ze dan in beslag totdat er weer eens een tegenligger aankomt.

Als ik dan kenbaar maak dat ik er graag langs wil gaat het vaak ook met veel pijn en moeite... erg frustrerend soms.

Dan vind ik het soms ook zo onrechtvaardig dat wielrenners worden neergezet als notoire idiotenrijders op de weg, terwijl het maar een fractie is van het gehele plaatje.

Geplaatst

Gisteren mijn eerste rondje gedaan sinds een jaar. Ik ben niet zo van de ochtendritten, maar 15 september hebben we een tijdrit (3km) en pelotonrondje (93km) gepland met werk voor een goed doel, dus ik heb een trainingsdoel en moet er daarom in de zondagochtenden ook maar aan geloven. Voor een eerste rondje ben ik dan ook behoorlijk tevreden, helemaal omdat ik voor mijn doen vrij rustig aan heb gedaan.

https://www.strava.com/activities/1031059686

bewerkt door vinnypassy

Geplaatst

Mooi rondje :)

Belemmerd het niet dat je eigenlijk constant in een stedelijk gebied zit?

Kan mij voorstellen dat je dan niet echt de ruimte hebt om lekker door te trappen

Geplaatst

Hm, ik ben niet anders gewend. Maar misschien ga ik binnenkort wel op zoek naar een stukje polder ofzo, maar tussen Ambacht en Rotterdam (langs de A15 en A16 en de Brienenoord over) kan ik toch een stuk van een goede 10km zonder verkeerslichten of oversteken fietsen.

Geplaatst
Gebeurt inderdaad vrij vaak, en dan niet alleen door ouderen, maar fietsers in het algemeen.

Ze blijven stug naast elkaar fietsen zonder ook maar een seconde achter zich te kijken. De hele breedte van het pad nemen ze dan in beslag totdat er weer eens een tegenligger aankomt.

Als ik dan kenbaar maak dat ik er graag langs wil gaat het vaak ook met veel pijn en moeite... erg frustrerend soms.

Dan vind ik het soms ook zo onrechtvaardig dat wielrenners worden neergezet als notoire idiotenrijders op de weg, terwijl het maar een fractie is van het gehele plaatje.

Het erge was dus dat er eigenlijk continu tegenliggers waren. Mooi weer = druk op het fietspad. Het was voor mij al continu manoeuvreren om niet af te hoeven remmen. Als ik er niet langs wilde, hadden ze binnen een halve minuut alweer vanwege tegenliggers aan de kant moeten gaan.

Geplaatst
Hm, ik ben niet anders gewend. Maar misschien ga ik binnenkort wel op zoek naar een stukje polder ofzo, maar tussen Ambacht en Rotterdam (langs de A15 en A16 en de Brienenoord over) kan ik toch een stuk van een goede 10km zonder verkeerslichten of oversteken fietsen.

Ik baal al als ik tijdens een rondje van 40-50 km zo'n 3 keer moet stoppen op een kruising. Zelden dat ik hoef te stoppen. Dat vind ik wel ideaal.

Dr is trouwens een best mooie weg langs de oude Maas om te fietsen. Vanaf Zwijndrecht tot Spijkenisse. Daar wil je alleen niet komen als het echt mooi weer is in het weekend/vakantieperiode. Maar op een zondagochtend of doordeweeks in de avond zal het niet heel druk zijn en kun je gegarandeerd (zo ongeveer) doorfietsen. Fietspad zelf is prima geasfalteerd. Ik ben er dit jaar nog niet geweest, maar voorgaande jaren reed ik er wel eens langs. Prima onderhouden fietspad.

Geplaatst

Ah, die zal ik dan misschien eens opzoeken. Bij Heinenoord heb je een leuk klimmetje, die kan ik dan misschien ook eens meepikken van de zomer. Blijft wel jammer dat dit ik het hiermee en met de Brienenoord moet doen, maar ik kan de Brienenoord natuurlijk ook een paar keer achter elkaar pakken. Is toch wat andere koek dan de Poskamp, best kans dat we die met die tocht aan moeten doen.

Heinenoordtunnel-noord.pngHeinenoordtunnel-zuid.png

Posbank.png

Geplaatst

Ik heb ook geen heuvels in de buurt en moet het met dergelijke bruggen, tunnels, dijken en viaducten doen. Al weet ik ook dat ik op een echte berg niet vooruit weet te komen. Aan de andere kant: zoveel bergen heb ik niet getemd op mijn racefiets. Ik weet niet of je de muur van Huy kunt beschouwen als een gemiddelde berg/heuvel?! Dat was in ieder geval een grote ramp.

Geplaatst

Zelf een paar keer het Kopje van Bloemendaal gedaan, waarvan 1x zelfs 4x achter elkaar xD

Ik was enorm gesloopt daarna!

Geplaatst

Fietsen jullie volgens Strava ook steeds samen met vreemden? Gisteren ook weer. Terwijl op geen enkel moment iemand in mijn wiel gezeten heeft en ik ook niet in het wiel van een ander. Toch vind Strava dat ik met iemand samen gefietst hebt. Joost mag weten wie die gozer is... En dit gebeurt mij regelmatig.

Geplaatst

Dat heb ik niet als ik gewoon buiten fiets.

Wel als ik binnen fiets op mn Wahoo Kickr i.c.m. Zwift op de pc. Dan fiets ik geregeld met tig andere mensen :p

Trouwens, komende week krijg ik de vermogensmeter op de fiets (Quarq Dfour) :) Dan eens kijken hoe ver ik werkelijk ben :)

Want met buiten fietsen in de polder heb ik vaak het idee dat ik nog steeds een prutser ben door alle wind tegen :p

Geplaatst
  • Auteur
Gisteren mijn eerste rondje gedaan sinds een jaar. Ik ben niet zo van de ochtendritten, maar 15 september hebben we een tijdrit (3km) en pelotonrondje (93km) gepland met werk voor een goed doel, dus ik heb een trainingsdoel en moet er daarom in de zondagochtenden ook maar aan geloven. Voor een eerste rondje ben ik dan ook behoorlijk tevreden, helemaal omdat ik voor mijn doen vrij rustig aan heb gedaan.

https://www.strava.com/activities/1031059686

Ik volg je vanaf nu Vince. Leuk man.

Die Posbank klim zelf vaak opgefietst in mijn leven. Is leuk. Stijl op het eind idd.

Ja ik fiets ook weleens met vreemden erbij. In zo'n toertoch snap ik dat. Maar tijdje terug werd ik aan iemand gekoppeld die een andere route had gefietst waarvan ik niet snapte waarom strava ons deed koppelen.

bewerkt door Gert

Geplaatst

Gisteren viel zo'n 35% van mijn rondje samen met die van een ander. Qua afgelegde weg. Hey enige moment dat ik in z'n wiel zat, was de seconden voor het inhalen. Ik neem ten minste aan de het om die persoon ging. Er was dus wel enige overlap. Maar van samen fietsen was geen sprake. En dit soort dingen heb ik wel vaker.

Als je een heel stuk met een vreemde oprijdt of tijdens een toertocht snap ik het ook wel. Maar nu niet.

Geplaatst

Rondjes tot 55 km op de racefiets; nergens last van. Half uurtje heel rustig op een gewone fiets: zadelpijn. Je zou zeggen dat het andersom moet zijn.

Geplaatst

Voor iedereen die wel eens op de wielrenfiets zit, kijk 2Doc Demarrage terug, was gisteren op tv. Wordt een groep zeventigers en tachtigers gevolgd tijdens het wielrennen. Mooie beelden.