Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: Groeten uit de ?

Huh?

Einde Aimar bij Valencia?

Na één succesvol seizoen komt er al een einde aan relatie tussen Valencia en Aimar, zo melden de Spaanse kranten. Er zou een meningsverschil zijn over het financiele beleid en beide partijen zouden haar poten stijf houden. Dit bericht is helemaal verassend omdat Aimar vorige week nog een aanbod uit Amerika afsloeg omdat hij door wilde groeien met Valencia.

Aimar definitief weg

Aimar heeft zojuist zijn ontslag ingediend nadat hij overhoop lag met het bestuur. Diverse clubs zouden al intresse hebben getoond in de diensten van de succestrainer. Aimar zelf wilde nog geen uitspraken doen over zijn toekomst.

Ik was graag doorgegaan met mijn Valencia game maar deze wilde de laatste versie niet meer laden dus zou ik vanaf 1 januari alles opnieuw moeten spelen. Daar had ik geen zin in en aangezien ik graag met de nieuwe data update wilde spelen (ManUtd IV) hebben ik ervoor gekozen om met Valencia te stoppen. Wel wil ik doorgaan met de novelle, ik zal binnenkort een nieuwe club uitkiezen.

Tot be continued...

Geplaatst
  • Auteur

voetbal%20insite.jpg

Barbara:Nou Johan, wat is jou nieuws van de week?

Johan:en eerste is Feyenoord druk bezig met de opvolger van de onslagen Erwin Koeman. De namen van Willem van Hanegem, Peter Bosz, Bert van Marwijk, Co Adriaanse en Aimar worden nadrukkelijk genoemd als mogelijke opvolgers.

Barbara:Welke trainer denk jij dat het meest waarschijnlijk is?

Johan:Het zal behoorlijk lastig worden want weinig trainers hebben zin om hun handen te branden aan dit Feyenoord. De club heeft vrijwel geen geld en de selectie is niet goed genoeg om de verwachte resultaten mee te boeken.

Barbara:Hier gaan we vast nog meer van horen.

Poll.jpg

Geplaatst
  • Auteur

voetbal%20insite.jpg

Barbara: Wat is deze jou week jouw nieuws Johan?

Johan: Aimar is bij Feyenoord tegen zijn eerste teleurstellingen aangelopen. Hij heeft contract opgenomen met van Bronckhorst maar deze gaf te kennen liever in Spanje te blijven. Ook met Boateng is geproken maar Feyenoord kwam er niet uit met Middlesbrough. Wel werd er een akkoord bereikt met Corinthias over de transfer van Nilmar ook deze viel in het water omdat de Braziliaanse international bedankte.

Barbara: Geen goed begin dus.

Johan: Één transfer lijkt wel rond te komen. Feyenoord is er bijna uit met Wolfsburg over de transfer Hofland. Feyenoord en Hofland zijn er zelf al uit dus dat lijkt slechts een kwestie van tijd.

Barbara: Toch nog een beetje goed nieuws, dan gaan we nu verder met...

Ps: Hoe kan ik de titel aanpassen?

Geplaatst

Zeg me wat je titel moet worden en ik zal hem aanpassen...

Trouwens toffe novelle met Feyenoord kan dit worden!

Misschien kan jij ze wel laten presteren!!

Succes

Geplaatst

ziet er zeer netjes uit.

en dat je ook realistische uitslagen hebt vind ik positief, sommige winnen binne 2 seizoenen de CL met Fortuna ofzo maar das geen zak aan.

Geplaatst
  • Auteur
Zeg me wat je titel moet worden en ik zal hem aanpassen...

Trouwens toffe novelle met Feyenoord kan dit worden!

Misschien kan jij ze wel laten presteren!!

Succes

Groeten uit Rotjeknor graag:)

Geplaatst
  • Auteur

Feyenoord Rotterdam

Feyenoord.png

Volledige naam Feyenoord Rotterdam

Opgericht 19 juli 1908

Stadion De Kuip

Rotterdam

Capaciteit 51.177

Voorzitter Gerard Kerkum

TrainerAimar

Competitie Eredivisie

1050042102.jpg

Het thuisshirt van Feyenoord

de%20Kuip%20Rotterdam%20gr.jpg

Thuishaven de kuip

Erelijst

Landskampioen:

1924, 1928, 1936, 1938, 1940, 1961, 1962, 1965, 1969, 1971, 1974, 1984, 1993, 1999

Bekerwinnaar:

1930, 1935, 1965, 1969, 1980, 1984, 1991, 1992, 1994, 1995

Johan Cruijff-schaal (Supercup):

1991, 1999

Europacup:

1970

UEFA Cup:

1974, 2002

Wereldbeker:

1970

Ga je mee naar het stadion

Naar de club van rood en wit

Zoek een plaatsje in de zon

Waar je zo gezellig zit

Kijk ze komen op het veld

Een gejuich uit duizend kelen

Ja, je staat er van versteld

Als die sterrenploeg gaat spelen

Dan is altijd wat je hoort...

Het lied van Feyenoord

Hand in hand kameraden

Hand in hand voor Feyenoord 1

Geen woorden maar daden

Leve Feyenoord 1

Geplaatst
  • Auteur

groot_studio_voetbal_tcm45-184544.jpg

Jack: Welkom bij Studio Voetbal, met dit keer de kersverse trainer van Feyenoord te gast. Welkom Aimar.

Aimar: Dankje Jack, leuk dat ik hier mag zijn.

Yoeri: Ajax en PSV hebben net hun nieuwste aankopen gepresenteerd, Palacio en Daniel Carvalho. Wat vind jij daarvan?

Aimar: Ik denk dat het beide aanwinsten zijn voor beide clubs, maar we zullen het wel zien.

Hugo: Da moet toch vrij pijnlijk zijn om te zien voor jou?

Aimar: Hoezo?

Hugo: Nou Ajax en PSV tellen zo even beide 10 miljoen neer voor één speler, terwijl ze al spelers als Huntelaar en Affelay voor die posities hebben. En Feyenoord is enorm druk bezig geweest, maar heeft slechts in speler kunnen halen.

Aimar: Dat weet je als je een uitdaging als Feyenoord begint, dat weet je dat je niet met miljoen kan strooien.

Youri: Maar had jij er zelf niet meer verwacht?

Hugo: Inderdaad, jullie zijn bezig geweest met namen als Zenden, Boateng, Nilmar en van Bronckhorst en contracteren uiteindelijk alleen Hofland. Dat is toch wel teleurstellend.

Aimar: Wij hebben inderdaad in veel spelers intresse getoond maar we wisten ook allang dat de meeste niks zouden worden. Wie niet waagt wie niet wint. Daarom zijn we alsnog zo blij dat we Hofland hebben kunnen contracteren. De ervaren Nederlands speler, waar wij naar op zoek waren. Hofland is voor elke eredivisie club een aanwinst.

Hugo: Was het vertrek van Leonard en Kolkka nodig om Hofland te kunnen contracteren?

Aimar: Het is niet zo dat we dankzij het vertrek van dat tweetal Hofland hebben kunnen contracteren. Deze spelers waren onnodig, en op deze manier zijn we er financieel op vooruit gegaan, wat ons meer mogelijkheid gaf op Hofland te halen.

Jack: De doelstellingen van Feyenoord zijn bekend, wat zijn jou doelstellingen?

Aimar: Een plaats bij de eerste vijf om zo Uefa Cup voetbal te kunnen garanderen voor volgend seizoen, verder is het vooral belangrijk dat we bouwen aan een nieuw team om op korte termijn weer mee te kunnen doen om de titel.

Youri: Wat willen jullie Europees bereiken?

Aimar: We willen Europees overwinteren, om zo financieel in veilig water te blijven.

Jack: Dat gaan we nu even kijken naar een reportage over Feyenoord.

Geplaatst
  • Auteur

Rotjeknorcopy.jpg

De Kick Off

Compitie

Roda JC - Feyenoord 0-3

Feyenoord - AZ 3-3

FC Twente - Feyenoord 0-2

Feyenoord - Heerenveen 3-1

FC Groningen - Feyenoord 1-2

Feyenoord - Ajax 1-2

FC Utrecht - Feyenoord 1-2

Feyenoord - NAC 2-1

Feyenoord - ADO Den Haag 2-0

Uit de eerste 9 wedstrijden werden 19 punten gehaalt en daarma staat Feyenoord op een keurige 2e plaats. PSV lijkt ook dit seizoen weer oppermachtig te zijn, met een eerste plaats terwijl ze een wedstrijd minder hebben gespeelt. AZ lijkt al vroeg in het seizoen te zijn afgehaakt om de titel met slechts een 13e plaats.

In de ontmoeting met Ajax en AZ kwam onze zwakte duidelijk naar voren, we zijn een sterk collectief maar komen individuele kwaliteiten te kort. De scouts zijn druk op zoek naar spelers met veel individuele kwaliteiten, maar die zullen vrij lastig te halen zijn (resterend budget 1,5 miljoen).

UEFA CUP

Feyenoord - Standaard Luik 1-0

Standaard Luik - Feyenoord 0-4

Met twee simpelen overwinningen heeft Feyenoord zich geplaats voor de groepsfase. Standaard Luik heeft geen enkele minuut kunnen overtuigen en Feyenoord domineerde allebij de wedstrijden, alleen de score in de thuiswedstrijd had een stuk hoger moeten uitvallen.

Feyenoord

Benfica

Rubin

Tottenham Hotspur

Besiktas

Feyenoord heeft een zware poule geloot en zal dus alle zeilen bij moeten zetten om zich te plaatsen voor de knock-out ronde. Benfica en Tottenham schat ik hoger in dan Feyenoord, we zullen dus waarschijnlijk met Besiktas gaan strijden om de 3e plaats.

Geplaatst

Cool dat je Tottenham Hotspur hebt geloot man. Ik vind het een goede club en ben er zelf mee bezig, voor de rest is het inderdaad niet gemakkelijk met Benfica en Besiktas lijkt me ook de makkelijkste club niet.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]