Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

wat doen jullie om jullie voorsprong te behouden. Want ik ben AA Gent en ik kom iedere match voor maar dan bak ik er nix meer van, meestal verlies ik dan nog. Wat kan ik er aan doen. Ik verander nix aan de instelling als ik voorkom

Geplaatst
  • Auteur

wat doen jullie om jullie voorsprong te behouden. Want ik ben AA Gent en ik kom iedere match voor maar dan bak ik er nix meer van, meestal verlies ik dan nog. Wat kan ik er aan doen. Ik verander nix aan de instelling als ik voorkom

Geplaatst

Re: voorsprong behouden

Je kan proberen er nog meer te gaan scoren, maar je kan ook verdedigend gaan spelen.

Eigenlijk moet je zelf maar een beetje wat proberen, kijken wat het beste kan.

Geplaatst

Ik zou in iedergeval wat verdedigender gaan spelen en misschien wat meer mensen achter de bal, ik verplaats hem trouwens even naar statigieenboek.

Geplaatst

met 'wat verdedigender' loopt het meestal mis, behalve als je met een topploeg speelt.

Als ik met een subtopper of een degradatiekandidaat op voorsprong kom en de voorsprong wil verdedigen speel ik ultra defence, compact, short passing, veel tijd winnen en met een verdedigende mentaliteit. Tegenaanval is dan ook aangevinkt zodat ik nog gevaarlijk kan worden. Zowiezo speel ik dan met 5 verdedigers en een VMC voor de stabiliteit. Met deze opties en veranderingen behoud ik mijn voorsprong..

Geplaatst
  • Auteur

met 'wat verdedigender' loopt het meestal mis, behalve als je met een topploeg speelt.

Als ik met een subtopper of een degradatiekandidaat op voorsprong kom en de voorsprong wil verdedigen speel ik ultra defence, compact, short passing, veel tijd winnen en met een verdedigende mentaliteit. Tegenaanval is dan ook aangevinkt zodat ik nog gevaarlijk kan worden. Zowiezo speel ik dan met 5 verdedigers en een VMC voor de stabiliteit. Met deze opties en veranderingen behoud ik mijn voorsprong..

maar dan moet je toch al heel verdedigend beginnen of breng je dan die mensen in? Ik scoor meestal tussen minuut 0 en 20 dus dan beginnen je spelers te zeuren als je ze wisselt
Geplaatst

nee, gewoon 4-4-2diamond. Als ik dan voor sta, haal ik een spits eruit en zet ik een verdediger erin; 5-1-3-1. ;)

Geplaatst

Jep doe ik ook altijd. Tenminste als het een belangrijke wedstrijd is. Als het tegen zwak ploegje is uiteraard niet.

Geplaatst

Ik zorg er altijd voor dat mijn backs wat verdediger gaan spelen, want vaak lopen ze te veel op wat me erg vatbaar maakt voor de counter als de tegenstander met 4 spitsen speelt.

Geplaatst

In ieder geval niet meer gaan verdedigen, maar gewoon de mentaliteit iets verdedigender instellen zodat je niet snel tegen counters en dat soort kutgoals aan loopt. Maar als je meer gaat verdedigen geef je de tegenstander automatisch meer ruimte om aan te vallen en dus om meer kansen te creeeren.

Geplaatst

Als ik mijn voorsprong wilt behouden,dan geef ik iets verdedigende mentaliteit en minder aanv.impulsen aan mijn backs en VMC(ik stel hem altijd mentaliteit 8 klikken van links naar rechts) twee klikken naar links instellen.En ook twee vleugelmiddenvelders minder aanv.impulsen geven.En meer Time wasting instellen,dus naar normaal.En dan schuif ik die def.linie naar normaal.

Geplaatst

volgens mij maakt het ook uit met wat je in de rust zegt.. tenminste bij mij. Als ik met 1-0 voorsprong de rust in ga en ik zeg dat ik tevreden ben, dan verslappen mijn spelers altijd. Zou dat er ook wat mee te maken kunnen hebben. dat ze dan nonchalanter gaan spelen?

Geplaatst

Wat bij mij de laatste tijd heel goed werkt is om gewoon de lange bal te hanteren in de verdediging. Ze rammen de bal dan gewoon weg zodra ie in de buurt komt en dat helpt vaak. Ik laat nu ook een spits de bal vasthouden voorin en ik zet tijd winnen superlaag.

Geplaatst

jaah dat zal wel verschil maken, als je zegt dat je tevreden bent dan sluipt er iets van gemakzucht in het elftal. Ik zeg altijd iets van aanmoedigen en de verdedigers zet ik op scherp

Geplaatst

Wat bij mij de laatste tijd heel goed werkt is om gewoon de lange bal te hanteren in de verdediging. Ze rammen de bal dan gewoon weg zodra ie in de buurt komt en dat helpt vaak. Ik laat nu ook een spits de bal vasthouden voorin en ik zet tijd winnen superlaag.

Bedoel je niet superhoog? :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]