Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb nu ook me eerste echte prijs binnen :D :D

Namelijk met Lazio waar ik daar in het 2e seizoen heel lekker draai.

Eerst had ik de Zomerbeker gewonnen.

Daarna tegen Tirana voor de 2e kwalificatieronde voor de Uefa Cup 4-0 en 5-3 gewonnen

Toen tegen Otelul voor de 1e ronde: 4-1 en 2-0 gewonnen

Toen werd ik ingedeeld in de poule met HSV, Olympiakos, Austria Wien en CFR Cluj, dit was de eindstand:

poule4wq.jpg

PS: Wel moet worden gezegd dat ik tegen Olympiakos en HSV precies de uitwedstrijden moest spelen, waarvan ik in Hamburg nog met 3-2 won.

Toen werd ik geloot tegen PSG, wedstrijden die ik 3-2 en 3-1 won

Daarna had ik geluk en lootte ik Partizan Belgrado, daar verloor ik uit met 1-2 en thuis won ik met 4-2

Wonderbaarlijk genoeg lootte ik de volgende ronde (kwartfinale inmiddels), de makkelijkste, AEK Athene.

Ik speelde tegen AEK 1-1 en 2-2, de 2-2 was een uitwedstrijd dus ik overleefde nog een ronde.

Toen kwam de halve finale, deze speelde ik tegen Atletico Madrid, uit speelde ik 2-2 wat hoop gaf voor de thuiswedstrijd.

Thuis stond ik al gauw 2-0 voor en Atletico scoorde in de blessuretijd nog de 2-1 maar het mocht niet baten, ik was toch al door.

Daarna kwam Liverpool (die in de halve finale nog 5-0 tegen Zaragoza wonnen) en hier is de screen van de wedstrijd:

uefacup8fd.jpg

Dit is het verhaal van mijn Uefa Cup winst ( ;)), best wel veel rondes als ik het nu bekijk :-D

EN als je een screentje ergens van vraag het maar :thumb:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WOOHOO!! Nog een prijs!

Eigenlijk niet zo heel belangrijk maar na de Uefa Cup winst moest ik tegen onze grootste rivaal Roma (winnaar CL) voor de Supercup

Hier de screen:

supercupxg0.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nog een Uefa Cup winst en weer tegen Liverpool in de finale, ik versloeg onder andere Man Utd en Bayern Munchen op de weg naar de finale.

uefacupoc2.png

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ook nog de Italiaanse cup gewonnen ik versloeg Roma (ploeg die kampioen werd) en kwam in de finale Inter tegen:

cupwinsthb0.png

------------------------------------------------------------------------------------------

In het seizoen ging het ook goed, ik werd 2e, Roma was gewoon te goed, ze waren 19 wedstrijden achter elkaar ongeslagen en daar kon ik gewoon niet tegen op.

Ze hadden ook Cristiano Ronaldo voor 51 miljoen Pond gekocht

2011lh9.png

-------------------------------------------------------------------------------------------

En nog een screen van het seizoen 2008/2009, hierin werd ik ook 2e

2009ud3.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb nu ook me eerste echte prijs binnen :D :D

Namelijk met Lazio waar ik daar in het 2e seizoen heel lekker draai.

Eerst had ik de Zomerbeker gewonnen.

Daarna tegen Tirana voor de 2e kwalificatieronde voor de Uefa Cup 4-0 en 5-3 gewonnen

Toen tegen Otelul voor de 1e ronde: 4-1 en 2-0 gewonnen

Toen werd ik ingedeeld in de poule met HSV, Olympiakos, Austria Wien en CFR Cluj, dit was de eindstand:

poule4wq.jpg

PS: Wel moet worden gezegd dat ik tegen Olympiakos en HSV precies de uitwedstrijden moest spelen, waarvan ik in Hamburg nog met 3-2 won.

Toen werd ik geloot tegen PSG, wedstrijden die ik 3-2 en 3-1 won

Daarna had ik geluk en lootte ik Partizan Belgrado, daar verloor ik uit met 1-2 en thuis won ik met 4-2

Wonderbaarlijk genoeg lootte ik de volgende ronde (kwartfinale inmiddels), de makkelijkste, AEK Athene.

Ik speelde tegen AEK 1-1 en 2-2, de 2-2 was een uitwedstrijd dus ik overleefde nog een ronde.

Toen kwam de halve finale, deze speelde ik tegen Atletico Madrid, uit speelde ik 2-2 wat hoop gaf voor de thuiswedstrijd.

Thuis stond ik al gauw 2-0 voor en Atletico scoorde in de blessuretijd nog de 2-1 maar het mocht niet baten, ik was toch al door.

Daarna kwam Liverpool (die in de halve finale nog 5-0 tegen Zaragoza wonnen) en hier is de screen van de wedstrijd:

uefacup8fd.jpg

Dit is het verhaal van mijn Uefa Cup winst ( ;)), best wel veel rondes als ik het nu bekijk :-D

EN als je een screentje ergens van vraag het maar :thumb:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WOOHOO!! Nog een prijs!

Eigenlijk niet zo heel belangrijk maar na de Uefa Cup winst moest ik tegen onze grootste rivaal Roma (winnaar CL) voor de Supercup

Hier de screen:

supercupxg0.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nog een Uefa Cup winst en weer tegen Liverpool in de finale, ik versloeg onder andere Man Utd en Bayern Munchen op de weg naar de finale.

uefacupoc2.png

Ook nog de Italiaanse cup gewonnen ik versloeg Roma (ploeg die kampioen werd) en kwam in de finale Inter tegen:

cupwinsthb0.png

------------------------------------------------------------------------------------------

In het seizoen ging het ook goed, ik werd 2e, Roma was gewoon te goed, ze waren 19 wedstrijden achter elkaar ongeslagen en daar kon ik gewoon niet tegen op.

Ze hadden ook Cristiano Ronaldo voor 51 miljoen Pond gekocht

2011lh9.png

En nog een screen van het seizoen 2008/2009, hierin werd ik ook 2e

2009ud3.jpg

Geplaatst

Re: Edge_1991 Prijzenkast

mooi gedaan tegen liverpool

Geplaatst
  • Auteur

screen liverpool doet het niet

Ik zie hem wel en zo te zien senqo ook, is het nog steeds?
Geplaatst
  • Auteur

Europese Supercup bij prijzenkast toegevoegd :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Uefa Cup winst, Italiaanse beker winst, competitie 2008/2009 en 2010/2011 toegevoegd :checkit:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]