Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

naamloos6vp.png

Rekdal ontslagen op het Lisp !

Rekdal is ontslagen als manager van Lierse naar aanleiding

van de slechte prestatie van de vorige weken.

Het was met spijt in het hart dat we afscheid moesten nemen van Kjetil Rekdal zei Leo Theyskens.

rekdal3hd.png

Kjetil Rekdal die zijn team aan het bijsturen is

Toen ik dit las in de krant, heb ik direct naar mijn vriend Eric van Meir gebeld om wat informatie te vragen over Lierse.

Hij zei namenlijk dat Lierse fantastische supporters heeft die de club door dik en dun steunen ondanks de sportieve en financiele problemen.Eric zei ook dat zowel iedere speler als leden van de technische staf correct worden betaald zelfs geen dag te laat.Toen moest ik inhaken want Eric moest nog enkele spelers gaan scouten, dus wenste ik hem veel succes verder in zijn carriere.

Na al die positieve uitlatingen van Eric besloot ik om mijn solicitatie brief naar het Lisp te sturen.

naamloos11rt.png

Enkele dagen na dat ik mijn solicitatie brief opgestuurd had kreeg ik telefoon, het was Leo Theyskens voor te vragen of ik morgen naar zijn kantoor wou komen en ik zei dat het geen probleem was.

Na wat uren gesproken te hebben zijn we tot een akkoord gekomen.

naamloos6vp.png

Lierse stelt Dario Schuermans voor als nieuwe manager.

DOELSTELLING:

1.Niet degraderen!

2.Beker van Belgie winnen

3.Top 5 in het klassement

4.De Lierse supporters laten zingen: "WIJ ZIJN GEEN KAKKERS WIJ ZAKKEN NIET" en "ARE YOU WATCHING MALINWA"

tips altijd welkom

Straks of morgen meer informatie over lierse en de transfers + selectie

Geplaatst
  • Auteur

naamloos6vp.png

Rekdal ontslagen op het Lisp !

Rekdal is ontslagen als manager van Lierse naar aanleiding

van de slechte prestatie van de vorige weken.

Het was met spijt in het hart dat we afscheid moesten nemen van Kjetil Rekdal zei Leo Theyskens.

rekdal3hd.png

Kjetil Rekdal die zijn team aan het bijsturen is

Toen ik dit las in de krant, heb ik direct naar mijn vriend Eric van Meir gebeld om wat informatie te vragen over Lierse.

Hij zei namenlijk dat Lierse fantastische supporters heeft die de club door dik en dun steunen ondanks de sportieve en financiele problemen.Eric zei ook dat zowel iedere speler als leden van de technische staf correct worden betaald zelfs geen dag te laat.Toen moest ik inhaken want Eric moest nog enkele spelers gaan scouten, dus wenste ik hem veel succes verder in zijn carriere.

Na al die positieve uitlatingen van Eric besloot ik om mijn solicitatie brief naar het Lisp te sturen.

naamloos11rt.png

Enkele dagen na dat ik mijn solicitatie brief opgestuurd had kreeg ik telefoon, het was Leo Theyskens voor te vragen of ik morgen naar zijn kantoor wou komen en ik zei dat het geen probleem was.

Na wat uren gesproken te hebben zijn we tot een akkoord gekomen.

naamloos6vp.png

Lierse stelt Dario Schuermans voor als nieuwe manager.

DOELSTELLING:

1.Niet degraderen!

2.Beker van Belgie winnen

4.De Lierse supporters laten zingen: "WIJ ZIJN GEEN KAKKERS WIJ ZAKKEN NIET" en "ARE YOU WATCHING MALINWA"

tips altijd welkom

Straks of morgen meer informatie over lierse en de transfers + selectie

Geplaatst

Re: van degradatiekandidaat nr 1 naar topclub?

Op zich wel goed begin, probeer alleen de volgende keer je plaatjes wat beter uit te knippen.

Geplaatst

Haha ja dat is wel zo ja.

Leuk begin, laten we hopen dat he seizoen ook zo word.

Geplaatst
  • Auteur

naamloos11rt.png

CLUB INFO

Clubnaam: Koninklijke Lierse Sportkring

Bijnamen: De Pallieters

Opgericht: 1906

Stadion: Het Herman Vanderpoortenstadion

Capaciteit:14.538 toeschouwers (10.227 overdekte zitplaatsen en 4311 staanplaatsen). Bovendien zijn er nog 522 business-seats, 102 VIP-seats en 3 loges (12, 12 en 16 personen).

RIVALEN

De rivalen zijn KV MECHELEN, SPORTING CHARLEROI,WESTERLO

ERELIJST

Belgisch landskampioenschap

winnaar (4): 1931/32, 1941/42, 1959/60, 1996/97

tweede (2): 1934/35, 1938/39

Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd in 1940/41 een officieuze competitie gespeeld, die door Lierse werd gewonnen.

Beker van België

winnaar (2): 1969, 1999

finalist (1): 1976

Belgische Supercup

winnaar (2): 1997, 1999

Individuele trofeeën

Verschillende spelers behaalden een trofee toen ze voor de club speelden:

Topscorer (6)

1932 (Bernard Delmez), 1943 (Jules Van Craen), 1976 (Hans Posthumus), 1980, 1981 en 1982 (Erwin Vandenbergh)

Belgische Gouden Schoen (3)

1955 (Fons Van Brandt), 1959 (Lucien Olieslagers), 1981 (Erwin Vandenbergh)

[attachment deleted by admin]

Geplaatst

ik ben is curieus

succes! :thumb:

Geplaatst

Ben ben naar je prestaties in Lier !!

Je onderste 4 plaatjes kan ik niet bekijken ?!

Succes

Geplaatst
  • Auteur

Als nieuwe manager van K Lierse SK heb ik ondertussen al meerdere dagen rond de tafel gezeten met het bestuur omtrent de nieuwe spelers die we gaan halen om de doelstellingen te halen, daarom heb ik dus niets meer kunnen posten.

Uit die gesprekken heb ik vernomen dat het bestuur opzoek was naar ervaring gemengt met jonge talent volle spelers.Samen met men vriend Eric ben ik gaan scouten en hebben we volgende spelers aangetrokken in samenspraak met het bestuur.

naamloosgf8.png

Romain Haghedooren:Ik was opzoek naar goede talentvolle linksback, mede omdat ik Eberle niet moest hebben en op de transferlijst staat.Ook een rede is dat hij veel te zwaar staat en volgens mij bij een derde klasser nog niet mee zou kunnen.

Cisse Mohammed:Dit is zeker een aanwinst heb dikwijls de Antwerp gaan scouten en hij behoorde altijd te de beste

Tomsin Cedric:Zocht ook een goede linksmidden,omdat Seth De Witte toch niet overtuigde op die positie, en zoals hierboven tevens een talent weg geplukt bij Antwerp

Delferriere Manory:Goede keeper moet strijd aangaan voor een basisplaats samen met Sven Vanderjeugt

Claessens Gert:Dit is een speler die ik er heb bij gehaald puur om de ervaring die hij heeft

Severyns Cisse:Dit zullen jullie wel de vreemdste transfer vinden maar bij hem reken ik erop om het scoorend vermogen op te krikken.

Cacciatore Giovanni:Een heel goed afwerkende spits waar ik ook naar zocht, weer een talentje bij gehaald

Jansen Kevin:Is er bij gehaald als back up voor op de positie van AMC en MR

nu de vertrokken spelers:

vertrokkenve9.png

Ja Nico moest vertrekken van mij wegens niet goed genoeg dit zag ik al op de eerste training die ik gaf.

uitgeleende spelers:

uitleenzl1.png

Dus ben ik op deze kern gekomen:

kernio9.png

Er zijn natuurlijk ook een heleboel spelers op de transferlijst gezet namenlijk:

Sven Vandenbroeck

Blessing Anianwu

Mike Mampuya

Mohammed Elberkani

Marc Eberle

tips of screens op verzoek

Geplaatst

Tomsin is goed !!

Succes met Lier !!

Hou ze in eerste klasse

Geplaatst
  • Auteur

Re: Kan ik het onmogelijke waarmaken?

Zie hier de wedstrijden tot en met eind november:

wedstrijdenah6.png

In de oefenwedstrijden spelenden we dramatisch slecht dus had ik eigenlijk geen goede op hoop op een succesvol seizoen.

De eerste wedstrijd tegen westerlo ging goed op en weer maar een gelijkspel was wel de juiste uitslag alhoewel Cisse Severyns in de laatste minuut wel alleen voor Gasperic kwam maar naast schoot.

Tegen Roeselaere liep het heel vlotje mede dankzij een jong talent dat ik bij de reserven heb gevonden nl. Gharbi maakte 2 goalen.

Tegen Krc Genk was niets aan te doen ze overklasten ons op elke linie vandaar dus de verdiende 0-2 verlies terwijl we blij mochten zijn dat de score niet hoger opliep.

Sinds die wedstrijd ben ik met een 433 gaan spelen en dat rendeerde meteen!!

Voor de beker van Belgie (een van mijn doelen) wonnen we simpel tegen Patro Eisden

bvb1rondewz2.png

Zoals u kunt zien mag ik niet klagen met een tot nu toe 6de plaats in het klassement aangezien dat iederen voorspelde dat dit Lierse ging degraderen.

Geplaatst

Succes met je prestaties,al ben ik IRL zeker geen Lierse-voorstander(Ik ben RAFC supp :banana: )

Geplaatst

DOELSTELLING:

1.Niet degraderen!

Beetje vreemd dit volgens mij, je zegt opzich toch twee keer hetzelfde, als je top-5 speelt degradeer je toch automatisch niet?

Maar verder top natuurlijk: mooie club, goede prestaties, mooi gepresenteerd...

Geplaatst

DOELSTELLING:

1.Niet degraderen!

Beetje vreemd dit volgens mij, je zegt opzich toch twee keer hetzelfde, als je top-5 speelt degradeer je toch automatisch niet?

Maar verder top natuurlijk: mooie club, goede prestaties, mooi gepresenteerd...

misschien in top 5 klassement met topscoorders?

Geplaatst

jah ik snapte het ook niet en de beker winnen als je niet wil degraderen dan vraag je dat ADO de beker wilt winnen is dat niet een beetje....GEK

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]