Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben sheffield en heb goede spelers maar ivm hun positie kan ik ze niet allemaal meenemen of opstellen. ik heb nu geen tactiek voor ze en weet ook niet wat je positie voor wissels kunnen zijn als je er 5 mag meenemen.

iemand tips :lol:

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben sheffield en heb goede spelers maar ivm hun positie kan ik ze niet allemaal meenemen of opstellen. ik heb nu geen tactiek voor ze en weet ook niet wat je positie voor wissels kunnen zijn als je er 5 mag meenemen.

iemand tips :lol:

Geplaatst

je beste wissels

5 wissels meenemen kan soms er irritant zijn ja. Het ligt eraan in welke formatie je speel. Ik zou in ieder geval een keeper meenemen, want je weet het nooit. Als je keeper geblesseerd raakt en je hebt geen reservekeeper meer dan heb je een serieus probleem.

Als je met 5 verdedigers speel dan zou ik in ieder geval 2 verdedigers meenemen.

Het is natuurlijk helemaal handig als je spelers hebt die op meerdere plaatsen kunnen spelen. Je kan bijvoorbeeld ook 1 DC en 1 D/DM LRC meenemen. In dit geval heb je toch nog 2 spelers die centraal kunnen staan in de verdediging en 1 die als verdedigende middenvelder kan functioneren.

Soms weet je van bepaalde spelers al dat ze gewisseld moeten worden, omdat de conditie van die speler niet goed is. Zorg er dan voor dat je een speler meeneemt die ook op die positie kan spelen.

Je moet gewoon proberen om spelers mee te nemen zodat je alle posities kan bezetten.

Geplaatst

je beste wissels

Zeer vervelende regel in engeland.

Ik doe meestal dit:

1 centrale/rechter verdediger (of centrale linkerverdediger)

1 linksback (of rechtsback)

1 centrale middenvelder

1 buitenspeler

1 spits

(geen keeper dus, in ongeveer 20 seizoenen FM minstens (verschillende clubs) is 1 keer een keeper geblesseerd geraakt....

Geplaatst

je beste wissels

Ideaal vind ik altijd

- GK

- DC

- DMC

- AM RL

- SC

Dit is wel ideaal ja. Maar als je bijvoorbeeld geen AM heb en wel een M dan moet je dat natuurlijk even omwisselen.

Als je 2 bijvoorbeeld 2 verdedigers hebt (1 DC en 1 D RLC) die even goed zijn dan neem je natuurlijk die D RLC, maar dat lijkt me logisch :)

Geplaatst
  • Auteur

je beste wissels

Ok bedankt.

Ik neem nu mee:

Keep

D RL

DMC

AMR ( in de basis staat een speler die overal kan ) kwa AM dan

SC

Geplaatst

je beste wissels

Bij ons in België (3e klasse althans) kan je maar 4wisselspelers selecteren en dan moet je wel heel creatief zijn. Meestal kies ik voor elke linie een speler (DM,V,M,A) onafhenkalijk van links/rechts/centraal. Bij blessure is't soms wel heel de ploeg repositioneren, maar over het algemeen mag ik niet klagen !

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]