Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: AC Milan: na het corruptieschandaal

Heel erg mooie layout, ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

@ St!jn_ --> ik heb de Braziliaanse competitie geladen, die start eind december.

Dan nu de laatste update van het seizoen. Het werd nog eventjes heel spannend, kijk zelf maar naar de resultaten en de eindstand. Verder nog wat informatie over het team, voor de liefhebbers.

De resultaten

4bz8ayc.png

Na de 0-0 tegen Inter in de 2de wedstrijd van de bekerfinale (wat betekende dat Inter de beker won) verloren we met 3-2 bij Chievo. We kwamen zelfs nog op een 0-2 voorpsprong maar gaven de wedstrijd en de punten alsnog uit handen, iets wat niet had mogen gebeuren. Na die wedstrijd waren we afhankelijk van de andere ploegen, gelukkig verspeelden deze ook nog punten in de laatste wedstrijden.

De eindstand

3zu8hvl.png

Uiteindelijk eindigen we op een mooie 3de plaats, iets wat nog zeer moeilijk leek te realiseren toen ik werd aangesteld. De achterstand bedroeg toendertijd 12 punten. Met de 3de plek spelen we volgend seizoen in ieder geval Champions League, iets wat zeer belangrijk is voor AC Milan.

Juventus dat terug werd gezet naar de Serie B zal volgend jaar weer terug zijn op het hoogste niveau. De Oude Dame werd kampioen en promoveert net als Napoli, Bologna en Brescia.

Competities overige landen

307ygpy.png

Nog wat informatie over het team

4bpsj5t.png

42lvzuc.png

Geplaatst

Super dat je ook even de eindstanden van de overige competities laat zien !!

3de plaats moet je volgend seizoen kunnen overtreffen !!

Succes

Geplaatst

Ik geniet nog altijd van deze novelle. Ga zo door volgend seizoen! :thumb:

Geplaatst

Ik geniet nog altijd van deze novelle. Ga zo door volgend seizoen! :thumb:

Geplaatst

hele mooie novelle vind ik nog steeds!

ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

Excuses dat het even duurde, maar heb 't druk met school. Iedereen bedankt voor de reacties! Als je iets weet om te verbeteren laat je horen!!

Seizoensevaluatie:

Na het seizoen stond er een gesprek gepland met het bestuur van Milan. Samen met Silvio Berlusconi, Adriano Galliani en Ariede Braida werd het afgelopen seizoen doorgenomen, wat het bestuur het komende seizoen verwachtte en er werd gesproken over transfers.

2qwneok.jpg

Ik zal beginnen met het afgelopen seizoen: Gelukkig was iedereen binnen de club zeer tevreden over mijn prestaties. Het was een moeilijk jaar waarin we met minpunten aan de competitie begonnen. Toen ik werd aangesteld stond Milan op een 11de plaats, een plek waar deze topclub natuurlijk niet thuishoort! Nadat ik in de winterstop een aantal versterkingen had gehaald in de vorm van José Sosa (die nu overigens een contract tekende bij Willem II) en Lenílson begon de ploeg goed te draaien. Uiteindelijk klommen we op naar een mooie 3 plek, wat betekend dat we voorronde Champions League zullen spelen (vs. Beitar Jerusalem). De finale van de Coppa werd verloren van Inter, natuurlijk jammer want zo had ik in mijn eerste seizoen al meteen een prijs kunnen pakken. Ik ben zelf wel tevreden over het afgelopen haf jaar, maar ik voel dat ik veel meer uit deze groep kan halen. Met een aantal permanente versterkingen is het doel om komend seizoen mee te strijden om de Scudetto.

Komend seizoen zal dus weer als van ouds zijn. Juventus is ook terug, wat weer betekend dat alle topploegen zullen strijden om de landstitel. Het bestuur ziet graag dat we deze prijs weer eens pakken, ik natuurlijk ook! Het is de vraag of Inter ook dit seizoen zo oppermachtig zal zijn (...). Zelf gaan we er van uit dat we de sterkste selectie hebben, net als de media overigens die ons tot kampioenskandidaat nummer 1 hebben benoemd.

Als laatste werden de transfers besproken. Het bestuur wilde verjongen, er zitten immers de nodige oude spelers in de huidige selectie. Natuurlijk zullen we deze spelers niet zomaar op straat zetten mochten ze geen andere club vinden, daarvoor hebben ze immers teveel voor betekend de afgelopen jaren. Spelers als Serginho, Favalli, Costacurta (naar Mainz) mogen vertrekken. Het bestuur wil verjongen, maar wel met voornamelijk Italiaanse spelers. Natuurlijk geen makkelijke opgave, aangezien er genoeg andere talenten rondlopen. Maar ik respecteer de wens en snap ook wel dat ze het Italiaanse karakter van de club willen behouden. Maldini blijft overigens wel volwaardig lid van het eerste elftal, de andere oudjes zullen voornamelijk gaan meetrainen met het tweede elftal.

Transfers in:

2u4px6f.png

Deze 25-jarige keeper komt transfervrij over van Livorno. Samen met Dida zal hij de strijd aangaan voor een basisplaats.

2up5t8j.png

Deze jonge verdediger is op lange termijn de opvolger van Paolo Maldini, komend seizoen spelen ze in ieder geval nog samen. Een veelbelovende speler die eerder voor AS Roma en Parma speelde.

2u73e2o.png

Simone Barone is een Italiaans international die het middenveld komt versterken. Barone kan zowel rechts als centraal op het middenveld spelen.

2q9b5vp.png

Hij bewandelt dezelfde weg als Andriy Shevchenko ooit deed. De verwachtingen zijn hoog, de vergelijkingen zullen worden gemaakt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat deze speler veel gaat scoren.

3yzogmw.png

Het eigenlijke idee was om Naldo (W.Bremen) of Luizao (Cruzeiro) aan te trekken. Doordat we echter maar 1 niet-eu speler per seizoen mogen aantrekken ging dat niet door (we hadden Milevskiy immers al). Thuram zal fungeren als extra zekerheidje, denk aan de rol van Costacurta vorig jaar.

Screens of verdere informatie van deze of andere spelers op aanvraag.

Geplaatst

Mooie transfers !!

Vooral Milevskiy wordt een topper, probeer Luizão echt te halen !! Hij is goed

Geplaatst

Zeker mooie transfers

Geplaatst

mooie transfer doe maar screentje van Milevskiy!

Geplaatst
  • Auteur

Gevraagde screen:

2nk1iip.png

Geplaatst

Hele mooie novelle!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt weer voor jullie reacties, fijn om te lezen dat jullie 't mooi vinden!

Voor de volledigheid ook even de uitgaande transfers:

3yxh8w2.png

De bovenste spelers vertrokken gratis en de onderste 3 werden voor 1 seizoen verhuurd

Dan blijft er een selectie over die er als volgt uitziet:

2liy8ia.png

Zoals te zien is zijn alle posities goed bezet, als er blessures zijn kan dat overal worden opgevangen. De positie links op het middenveld, kan misschien een probleem worden aangezien de spelers achter Seedorf wel van een iets lager niveau zijn naar mijn mening. Hetzelfde geldt overigens een beetje voor de linksbackpositie, waarschijnlijk versterkingen voor deze posities in de winterstop.

De resultaten:

2l8xbgz.png

Een mooie start! De kwalificatie voor de Champions League werd eenvoudig gerealiseerd, toch zeer belangrijk voor deze club. Inter lijkt een beetje een Angstgegner te worden in finales. Deze keer ging de Super Coppa verloren, Pirlo kreeg overigens in de 11de minuut al de rode kaart. Daarna herstelden we ons mooi en begonnen de groepsfase van de CL goed met een fraaie 4-0 overwinning. In de Serie A gaat het vooralsnog ook goed, 2 regelmatige overwinningen.

In de volgende updates zal de stand weer verschijnen, zoals dat vorig seizoen ook was... nu had dat nog weinig zin.

Geplaatst

Blijft er goed uitzien :) Hele sterke novelle, en prima resultaten. Jammer van de Italiaanse Supercup

Geplaatst

Blijft er zeker goed uit zien, en Milevsky doet het goed.

Ga je nog mensen verkopen, want je hebt nu wel een zeer uitgebreide selectie.

Nu zonder puntenaftrek wordt je hopelijk kampioen.

Geplaatst
  • Auteur

Bovenstaande update is aangepast, vind het er zo toch mooier uitzien!

@ St!jn_ : bedankt! Niemand zal meer verkocht worden, ten eerste is de transfermarkt dicht t/m de winter en de selectie heeft alle posities gewoon dubbel bezet, met een extra keeper, extra centrale verdediger en een extra spits... denk niet dat ie te uitgebreid is.

@ Kavinos : ook jij natuurlijk bedankt!

Geplaatst
  • Auteur

Vanaf nu zal er telkens een update komen van 10 competitiewedstrijden en de overige wedstrijden in die periode. Omdat in de vorige update al 2 competitiewedstrijden zaten, deze keer dus iets minder.

De resultaten:

4d2av6t.png

De stand:

4dbng39.png

In de competitie gaat het goed. Al staan we momenteel op een 8ste plaats. Winnen we onze inhaalwedstrijd dan klimmen we weer naar de 2de plaats, 2 punten achter Inter. Het staat allemaal dicht bij elkaar, dat is alleen maar leuk voor de spanning.

De groepsronde van de Champions League verliep redelijk eenvoudig, het was dan ook geen al te moeilijke groep. Wie we in de volgende ronde treffen is nog niet duidelijk. Wel verrassend dat Manchester het niet haalde!

Iets wat positief opvalt is het weinige aantal tegengoals! Iets minder zijn de laatste twee resultaten in de competitie, hopelijk kunnen we dit weer snel rechtzetten!

Geplaatst

lekker gedaan hoor alleen jammer van Udinese!

Geplaatst
  • Auteur

2m7hf8h.gif

..................................................................................................

2j1kiev.gifE-mail this to a friend 32zs1m9.gifPrintable version

Het rommelt in Milaan

Het heeft er alle schijn van dat Marco Engelen niet lang meer manager zal zijn van de Rossoneri. Verscheidene conflicten met spelers en bestuur én de tegenvallende resultaten zouden de oorzaak zijn.

Nadat voorzitter Silvio Berlusconi begin januari liet weten dat Engelen het team in de winterstop moest versterken met een grote aankoop, begonnen de problemen. Engelen was het er niet mee eens en maakte dit de voorzitter duidelijk, die vervolgens hier geen aandacht aan schonk en hem mededdeelde dat wanneer hij niemand zou halen, hij dat zélf wel zou doen. Namen als Gabriel Heinze, Phillip Lahm worden veelvuldig genoemd.

Nu ook de resultaten de laatste tijd tegenvallen lijkt het een kwestie van tijd voor er maatregelen genomen zullen worden. Wat ook niet in het voordeel spreekt voor Engelen is dat sterspelers als Pirlo en Seedorf geen vertrouwen meer hebben in de manager. Dit had dan ook tot gevolg dat deze twee spelers de laatste wedstrijden ook niet meer aan de aftrap verschenen.

Na de derde nederlaag op rij (thuis na een 2-0 voorsprong 3-4 verloren van Messina) lijkt het erop dat een uitschakeling in de beker tegen AS Roma het ontslag zal betekenen voor de trainer. Dit wordt nog een zeer moeilijke opgave aangezien Milan in Rome een 2-1 achterstand goed moet maken.

De resultaten:

332574n.png

De stand:

2i6gsx5.png

2m7hf8h.gif

..................................................................................................

2j1kiev.gifE-mail this to a friend 32zs1m9.gifPrintable version

BREAKING NEWS

Marco Engelen is zelf opgestapt als manager van AC Milan. Engelen hield de eer aan zichzelf en stapte op bij de Milanese club. De manager was niet voor commentaar bereikbaar, maar de vele perikelen van de afgelopen tijd zouden de aanleiding zijn geweest voor zijn beslissing. De club zal nu op zoek gaan naar een vervanger, namen die worden genoemd zijn Carlo Ancelotti, Franco Baresi en Frank Rijkaard. Over de toekomst van Engelen is vooralsnog niets duidelijk........

PS. Ik zal de game vanavond uploaden, dan kunnen jullie ermee verder spelen als jullie willen.

En het zou leuk zijn mocht je dan verder gaan met de novelle.....

Geplaatst

ja zal wel, jammer , maar ik snap ook als de resultaten tegen vallen je weg wilt

jammer want ik vond hem erg mooi

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik stop ermee, dus deze kan bij gesloten boeken.

De tegenvallende resultaten zijn niet de hoofdrede dat ik stop, maar dat de voorzitter spelers gaat kopen die ik totaal niet wil... dat vind ik niet echt lekker werken.

Misschien dat ik binnenkort een nieuwe novelle start, dat weet ik nog niet.

Als er mensen interesse hebben upload ik deze game??

Geplaatst

Upload hem maar hoor.

Geplaatst

Heel jammer vondt het een leuke novelle!

Geplaatst

Ik vond het ook mooi

maar nog even een vraagje

1.welk lettertype gebruikte je bij het laatste geuploade plaatje voor AC milaan

2.gebruikte je photoshop of gewoon paint?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]