Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo,

K ben met Ajax nu in t seizoen 2013, en ik heb een gigantisch goed elftal waarin bijna iederen de 5 sterren status heeft, en k win dan ook alles.

Het bestuur kan me maar niet genoeg bedanken en veren in me reed steken, en dat doen ze dus ook. ECHTER.....ik heb een uitstaande lening van TWEEHONDERZEVENENDERTIG MILJOEN! 237 miljoen jah... :O]:

In mijn profiel staat "omgang met financiën"-->20

HEt bestuur is tevreden met de huidige financiële situatie. :-D

Ik merk er ook nix van in me tranferbudget of wat dan ook, maar toch vind ik t ergus vervelend...en misschien is dat wel de rede dat ik geen goede Armerikaanse satalietclub krijg ofzo. (en dat terwijl ajax 202 miljoen waard is, goed voor een tiende plek)

Iemand een idee????

Geplaatst
  • Auteur

Hallo,

K ben met Ajax nu in t seizoen 2013, en ik heb een gigantisch goed elftal waarin bijna iederen de 5 sterren status heeft, en k win dan ook alles.

Het bestuur kan me maar niet genoeg bedanken en veren in me reed steken, en dat doen ze dus ook. ECHTER.....ik heb een uitstaande lening van TWEEHONDERZEVENENDERTIG MILJOEN! 237 miljoen jah... :O]:

In mijn profiel staat "omgang met financiën"-->20

HEt bestuur is tevreden met de huidige financiële situatie. :-D

Ik merk er ook nix van in me tranferbudget of wat dan ook, maar toch vind ik t ergus vervelend...en misschien is dat wel de rede dat ik geen goede Armerikaanse satalietclub krijg ofzo. (en dat terwijl ajax 202 miljoen waard is, goed voor een tiende plek)

Iemand een idee????

Geplaatst

Re: Gigantische Schuld

spelers verkopen

Geplaatst

Ruim 200 oefenwedstrijden regelen tegen topclubs :thumb:

Spelers verkopen, dus. Als je dat niet wilt, moet je maar ééns mijn eerste tip overwegen :cab:

Geplaatst
  • Auteur

waar worden je afbeeldingen opgeslagen als je PrintScreen doet trouwus?

Geplaatst

Nergens, je moet ze in paint plakken ;)

Geplaatst

Je kan ook je lonen proberen te verlagen, gewoon van al je spelers (of iig de topverdieners) de lonen lager maken, stapje voor stapje een stukje lager.

Bijvoorbeeld al heb je Fernando Torres die 110.000 euro per week verdient, dan doe je eerst 100.000 dan 90.000 enzovoort.

Dit zal niet gelijk je schuld weghalen, maar je bespaart wel veel geld

Geplaatst

Je moet er voor zorgen dat je club structureel geld gaat verdienen. Dus sowieso een loondbudget hebben dat hoger is dan je loonlast, daar begint het mee. Verder alles blijven winnen want dat levert je geld op. Als je een keer zo'n satellietclub aan de haak kun slaan zou het mooi zijn. Misschien is het wel leuk aangezien je alles toch al wint, om een nieuw team op te bouwen met talenten die wat minder geld vragen dan je huidige topspelers.

Nergens, je moet ze in paint plakken ;)

Niet helemaal waar... als je een screenhost neemt via FM zelf (dus niet de prtscrn knop gebruikt) komen ze te staan in mijn documenten/sports interactive/football manager 2007/screenshots (ofzo, dit is uit mijn hoofd)

Geplaatst

Ja, maar ik ging er natuurlijk van uit dat hij op print screen drukt.

Geplaatst

waar worden je afbeeldingen opgeslagen als je PrintScreen doet trouwus?

Je moet op alt + F9 drukken..

Geplaatst

Ruim 200 oefenwedstrijden regelen tegen topclubs :thumb:

Leningen in de trend van schuld, kun je niet aflossen door heel veel wedstrijden. Dat wordt gewoon per periode afgelost ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]