Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Einde van de Magiër bij Arsenal

Ik was inmiddels al meer dan 2 jaar trainer van Arsenal. We haalden grote successen. We werden namelijk 2x kampioen van Engeland. Wonnen 2x de League Cup en 1x de FA Cup. Ons allergrootste succes was wel het twee keer winnen van de Champions League!

Maar toch...

Ik vond het al vreemd, het bestuur had de transfer van Reyes geregeld zonder mijn medeweten. Ik wilde de Spanjaard ook kwijt, daar niet van, maar toch. Keith Gareth vertelde dat we €14 miljoen voor hem kregen plus bonussen. Als Reyes erin slaagde om 10 goals te maken, zouden we nog eens €6 miljoen krijgen. Bij doorverkoop kregen we nog eens 50%. Ik ging akkoord, maar Gareth vertelde dat hij het bod al had geaccepteerd. Toen ik later om die €6 miljoen vroeg, nadat Reyes 2x had gescoord voor Real in de wedstrijd tegen Getafe, kreeg als ik antwoord dat Keith Gareth daar niks van af wist.

Toen ik op kantoor kwam en een Mercedes van de Engelse FIOD zag staan, wist ik al wat er aan de hand was. Sinds de overname van Arsenal was mijn baan er niet leuker opgeworden. Toen Barçelona en later Real Madrid zonder trainer kwamen te zitten, stond ik op het punt om te solliciteren. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan.

failliet7od.png

De uitspraak volgde enkele dagen later. Teruggezet naar de English Championship, uit de Champions League gegooid en daarboven op een enorme boete. Onze satellietclubs zeiden de samenwerking op, en de sponsoren trokken zich terug.

Dat was voor mij de druppel, ik nam ontslag en boekte een vakantie naar Mexico. Ik kocht geen retourtje maar een enkele ticket. Ik had het helemaal gehad met Europa en wilde eventjes helemaal rust.

end5ee.png

Is dit het einde van mijn trainerscarriëre? Of begint het over een poosje toch te kriebelen?

Even ter verduidelijking:

Dit is een vervolg van een verhaal op een andere site. Ik wilde jullie mijn avontuur ergens anders tonen.

In het echt ben ik gewoon een nieuwe game gestart, met nieuwe competities.

Ik hoop dat jullie het wat vinden, ik zal niet al te veel posten. Ik post per twee maanden een update. Vraag gerust om screens.

Ik zal het trouwens niet in verhaalvorm doen, maar meer met wat screentjes werken en dan wat commentaar eronder.

Geplaatst
  • Auteur

Einde van de Magiër bij Arsenal

Ik was inmiddels al meer dan 2 jaar trainer van Arsenal. We haalden grote successen. We werden namelijk 2x kampioen van Engeland. Wonnen 2x de League Cup en 1x de FA Cup. Ons allergrootste succes was wel het twee keer winnen van de Champions League!

Maar toch...

Ik vond het al vreemd, het bestuur had de transfer van Reyes geregeld zonder mijn medeweten. Ik wilde de Spanjaard ook kwijt, daar niet van, maar toch. Keith Gareth vertelde dat we €14 miljoen voor hem kregen plus bonussen. Als Reyes erin slaagde om 10 goals te maken, zouden we nog eens €6 miljoen krijgen. Bij doorverkoop kregen we nog eens 50%. Ik ging akkoord, maar Gareth vertelde dat hij het bod al had geaccepteerd. Toen ik later om die €6 miljoen vroeg, nadat Reyes 2x had gescoord voor Real in de wedstrijd tegen Getafe, kreeg als ik antwoord dat Keith Gareth daar niks van af wist.

Toen ik op kantoor kwam en een Mercedes van de Engelse FIOD zag staan, wist ik al wat er aan de hand was. Sinds de overname van Arsenal was mijn baan er niet leuker opgeworden. Toen Barçelona en later Real Madrid zonder trainer kwamen te zitten, stond ik op het punt om te solliciteren. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan.

failliet7od.png

De uitspraak volgde enkele dagen later. Teruggezet naar de English Championship, uit de Champions League gegooid en daarboven op een enorme boete. Onze satellietclubs zeiden de samenwerking op, en de sponsoren trokken zich terug.

Dat was voor mij de druppel, ik nam ontslag en boekte een vakantie naar Mexico. Ik kocht geen retourtje maar een enkele ticket. Ik had het helemaal gehad met Europa en wilde eventjes helemaal rust.

end5ee.png

Is dit het einde van mijn trainerscarriëre? Of begint het over een poosje toch te kriebelen?

Even ter verduidelijking:

Dit is een vervolg van een verhaal op een andere site. Ik wilde jullie mijn avontuur ergens anders tonen.

In het echt ben ik gewoon een nieuwe game gestart, met nieuwe competities.

Ik hoop dat jullie het wat vinden, ik zal niet al te veel posten. Ik post per twee maanden een update. Vraag gerust om screens.

Ik zal het trouwens niet in verhaalvorm doen, maar meer met wat screentjes werken en dan wat commentaar eronder.

Geplaatst

Re: Thomas van den Berg: De Magiër

Veel succes bij je nieuwe club die ik weet...

Of mag ik dat niet zeggen XD Jammer dat je de eerste dingen enz. niet laat zien!!!

Geplaatst
  • Auteur

In Mexico...

Op vakantie in Mexico, waar ik het heel leuk had, dacht ik na over mijn toekomst. Ik had Arsenal naar grote successen geleid, had het daar super. Ik miste Van Persie, Huntelaar en Emanuelson. Met de drie Nederlanders in Londen was ik goede vrienden geworden.

Ik overlegde met wat vrienden en besloot om hier in Mexico te gaan wonen. Het klimaat is hier heerlijk, de mensen zijn super en het eten is fantastisch! Ik wilde de taal leren en dat bracht mij bij Sofia Cañedo, lerares Spaans, zij leerde mij vanuit het Engels de mooie taal.

Wat ik niet wist was dat zij de vrouw van Guillermo Cañedo was. Guillermo is de voorzitter van Club de Fútbol América (kortweg: Club América).

Toen Sofia mij uitnodigde om eens een hapje te komen eten, werden mij de bedoelingen duidelijk. Guillermo vroeg mij om trainer te worden van de succesvolste club van Mexico.

Ik kreeg een week bedenktijd, maar eigenlijk was dat niet nodig.

Ik wilde weer op het veld staan, waar kon dat beter dan hier in Mexico? Ver weg van het koude en natte Engeland.

kennismaking3cw.png

Daar zat ik dan, op een persconferentie… Ik ging als een beest door de vragen heen, beantwoorde ze maar half. Want ik wilde het gras weer ruiken en voelen onder mijn voeten.

Geselecteerde competities:

USA (MLS)

Argentinië (Second and Premier Division)

Brazilië (Second Division and First Division)

Mexico (First Division A and First Division)

Chili (First Division A and First Division)

Toelichting van het Arsenal-verhaal:

De overname was inderdaad echt, ik kon gewoon doorgaan met coachen van Arsenal. Ik kreeg ook geen extra geld of zoiets.

Het terugzetten van Arsenal is verzonnen. Leuk dat jullie het goed verzonnen vinden. Ik had opeens inspiratie.

Ik had de patch nog niet geïnstalleerd, en om met de patch te kunnen spelen moet je een nieuwe game beginnen. Omdat ik niet met mijn krantentopic wilde stoppen, bedacht ik dat het zo maar moet gebeuren. Ik begin dus een nieuwe game met Club América.

Next post:

Kennismaking selectie, opstelling en tactiek

Transfers

Oefenwedstrijden

Is het voor iedereen duidelijk wat er hiervoor gebeurd is??!

Aan het aantal reacties te zien niet namelijk..

Geplaatst

Het is duidelijk jongen...

Véél succes in Mexico, ik kijk uit naar je eerste selectie, transfers, tactiek, ...

Mooi begin van een hopelijk lange en mooie novelle

Geplaatst

leuk gedaan

heel orgineel

succes in mexico

Geplaatst

s6

Geplaatst

s6

liefst meer dan 2 letters in je post doen bart

Geplaatst
  • Auteur

Ja, daar speelt de vedette. Wat n geweldenaar is dat zeg.. maar dat zullen jullie binnenkort wel zien!

Thanx voor de reacties'!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]