Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig)

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 43,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Ik houd niet van Nederlandstalig, maar deze is wel legendarisch hoor na 5 biertjes.     

• FCGPeter
    FCGPeter

Dit doet me altijd denken aan dit filmpje van draadstaal. Maar wel oprecht een goed nummer, sowieso is Frank Boeijen aardig onderschat imo  

• Sophomore
    Sophomore

Hehe goeie. Zo was het dus twee jaar terug met die post, had een paar losse zinnen in mijn hoofd en de melodie.   Zat trouwens even door je post geschiedenis te kijken, omdat je username bek

Geplaatst

Snap ik dat ik er ben, alleen nu pas thuis dus groot deel gemist. Margherita dus al zo vroeg geweest? Slechte zaak.

Geplaatst

Luisteren die klanten geen top 100 ofzo :S bellen ze tijdens Bloed, zweet en tranen.

Hahahah Bagagedrager op 16 dit kan echt niet hoor, wel een geinig liedje maar toch geen top 20 materiaal man :S :S

Geplaatst

Dan moet je niet opnemen Wouter ;)

En ja schande Daan, en dan hoor je gewoon nog in de top 25 More van Sandra van Nieuwland en 2x Gers Pardoel :cab:

Bril, het ergste is nog dat je het meent ook volgens mij ;c

Geplaatst

Gers Pardoel kan ik in mee, maar de uitvoering van More door Sandra van Nieuwland bevat in de eerste minuut al meer muzikaliteit dan pak 'm beet het hele repertoire van een Guus Meeuwis. Dead serious.

Geplaatst
Top 25 moet minstens 5 Borsato en 5 Hazes bevatten eigenlijk.

Zij _O_

5x Guus, Jan Smit/Acda en de Munnik/Boudewijn de Groot ook wel minstens 2x. Zo ben je al een heel eind op weg ;c

Gers Pardoel kan ik in mee, maar de uitvoering van More door Sandra van Nieuwland bevat in de eerste minuut al meer muzikaliteit dan pak 'm beet het hele repertoire van een Guus Meeuwis. Dead serious.

Daar heb je gelijk in, maar dat betekent niet gelijk dat het leuk is om naar te luisteren. 1000x liever Guus ;)

Geplaatst

Ben benieuwd welke van Guus er nog komen, hij staat er 8 x in maar heb niet bijgehouden hoeveel er al geweest zijn eigenlijk.

Geplaatst
Daar heb je gelijk in, maar dat betekent niet gelijk dat het leuk is om naar te luisteren. 1000x liever Guus ;)

Wel mooier :huhu: Leuke muziek luister ik wel met tien bier op in de skihut.

[MENTION=55]Arsène[/MENTION]: Dan heb je geen verstand van muziek. Muzikaliteit heeft namelijk niets met smaak te maken. Dat is vrij objectief vast te stellen.

Geplaatst

Dan doe je veel nummers van Guus tekort.

Geplaatst

Mwa, De Weg bijvoorbeeld is ook 1000x zo mooi om naar te luisteren. Maar dat heeft is niet het mooie wat jij bedoelt gok ik zo ;c

En inderdaad, er is betere muziek van Nick en Simon. Pak Maar Mijn Hand, De Soldaat ofzo..

Geplaatst

Persoonlijke smaken enzo ;)

Trouwens, nadeel van zo een top100 is dat 75% stemt op nummers die nogal recent uit gekomen zijn. Terwijl ze lang niet allemaal even sterk zijn.

Geplaatst

Aan de andere kant als je alleen maar op oude nummers mag stemmen kan je er net zo goed een Hazes top 100 van maken.

Geplaatst
Dan doe je veel nummers van Guus tekort.

Ik bedoel dat Guus Meeuwis overwegend muziek maakt die je keihard mee moet blèren in de auto. Juist omdat hij muzikaal niet al te lastige dingen doet en zijn teksten ook niet zo moeilijk zijn.

Edit: Wat overigens weer een kunst op zich is.

Geplaatst

Avond op 12, mag hoger wat mij betreft. Daar was [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION] toch fan van?

Hopelijk schieten ze wel een beetje op trouwens anders moet ik nog overwerken ook