Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig)

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Geen idee, sorry.

wrBLriMrAkY

Hmmmmm, weet nog niet wat ik ervan moet vinden ;c

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 43,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Ik houd niet van Nederlandstalig, maar deze is wel legendarisch hoor na 5 biertjes.     

• FCGPeter
    FCGPeter

Dit doet me altijd denken aan dit filmpje van draadstaal. Maar wel oprecht een goed nummer, sowieso is Frank Boeijen aardig onderschat imo  

• Sophomore
    Sophomore

Hehe goeie. Zo was het dus twee jaar terug met die post, had een paar losse zinnen in mijn hoofd en de melodie.   Zat trouwens even door je post geschiedenis te kijken, omdat je username bek

Geplaatst
Ff wennen hoor ;c

Hoe vaker ik em hoor, hoe beter ik het vind worden ;c Dat begin verstond ik nooit eerst :cab:

Andre hype weer maar hij blijft de enige Nederlandstalige zanger die echt wat losmaakt bij mij. Word emotioneel als ik live beelden van hem zie en krijg kippenveel bij zn nummers. Wat een vent. Ben ook trots als Nederlander op hem :cab:

_O_ Volksheld nr. 1 (d)

Geplaatst

En al uit die beste zanger competitie ;e

Zit er trouwens aan te denken om ons moeder mee te nemen naar die Hij gelooft in mij musical.

bewerkt door Arsène

Geplaatst

Die heb ik ook in de kast staan, misschien maar eens gaan kijken dan :)

Misschien dat ik ook eens kaartjes haal voor de musical, heb alleen geen vrienden die daarvan houden dusja...

Geplaatst
sdX81BvEdRs

Lekker nummertje heur.

Mwa, vind het (nog) niet leuk om naar te luisteren.. Sowieso zal die lieveling nooit overtreffen ;c

Geplaatst

Jij denkt maar dat je alles mag van mij is wel beter ja, even vergeten ;c Maar deze niet man. Misschien vind ik dat over 2 maanden wel zo, nu nog niet in ieder geval ;c

Geplaatst

Heb Oceaan nu nog een paar keer gehoord op 100% NL en het is toch eigenlijk wel een goed nummer zeg

Geplaatst

Guus Meeuwis

Glennis Grace :<

Racoon

Nielson

Al heeft Nielson eigenlijk maar 1 leuk nummer voor zover ik weet en vind ik die Twitter songs altijd belachelijk slecht, die andere ken ik niks van.

Geplaatst

Nielson heeft ook het meisje van de bar. Die is ook wel oké opzich, maar Charly Luske en Chris Hordijk hoor ik nooit wat van...

Geplaatst

O ja die is ook wel leuk ja, heb ik nog weleens gepost hier meen ik. Maar buiten Beauty en the brains heeft hij geen nummers die officieel uitgekomen zijn denk?

Geplaatst

Ik vind het nogal kut om naar zo'n kinderstem te luisteren ;c

r8q_BJzfZKU

Wat vinden we hiervan? [MENTION=6610]Daanpsv10[/MENTION] onze grootste 3J's fan :dance:

Ik vind em wel lekker