Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig)

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 43,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Ik houd niet van Nederlandstalig, maar deze is wel legendarisch hoor na 5 biertjes.     

• FCGPeter
    FCGPeter

Dit doet me altijd denken aan dit filmpje van draadstaal. Maar wel oprecht een goed nummer, sowieso is Frank Boeijen aardig onderschat imo  

• Sophomore
    Sophomore

Hehe goeie. Zo was het dus twee jaar terug met die post, had een paar losse zinnen in mijn hoofd en de melodie.   Zat trouwens even door je post geschiedenis te kijken, omdat je username bek

Geplaatst

Vind die nieuwe van Nielson ook maar niets hoor, maar toch jammer voor die gast dat hij tijdens zijn gloriemoment niet kan zingen.

Geplaatst

Heb je nou al een klacht ingestuurd over dat ze steeds Kon ik maar even bij je zijn van Thomas Berge draaien :S

Geplaatst
Heb je nou al een klacht ingestuurd over dat ze steeds Kon ik maar even bij je zijn van Thomas Berge draaien :S

Ja verdomme al een paar keer, maar net komt ie weer voorbij :S Schijnt nu dus wel dat Gordon zijn goedkeuring heeft gegeven.

Geplaatst

Goed bezig hoor, leuke liedjes die je regelmatig hoort ja :)

oLNLgUuOXZw

Clouseau :<

Geplaatst

6sYW5TPYN5M

Meest onderschatte nummer van Guus imo. Zou veel vaker op 100%NL langs moeten komen. In het filmpje vanaf 1.40. Kon geen goede andere versie vinden.

Gisteren trouwens ook weer genoten van Vrienden van Amstel live._O_

bewerkt door FC-Breda

Geplaatst

Leuk nummer ja, al vind ik Eerste Lief leuker en die hoor je helemaal nooit ;c

VvA live nog ergens terug te kijken?

Geplaatst

Weet niet, moet ook nog even gaan zoeken want heb het eerste stuk gemist.

En om nog even in de stemming te blijven, al was dit niet van gisteren:

B2uiJCfvtXo

Geplaatst

Die is ook goed ja. Moet er sowieso een keer naar toe in mijn leven :)

1gO6veT9seQ

Geplaatst
Maarten van Roozendaal (50) ongeneeslijk ziek

Maarten van Roozendaal is ongeneeslijk ziek. Dit heeft het management van de zanger en liedjesschrijver bevestigd tegenover HP/De Tijd.

'We maken geen geheim van zijn ziekte', zegt Leonie Verhoeven van KIK Productions op de website van HP/De Tijd. 'Maar we willen er ook niet veel aandacht aan schenken. Dat is de uitdrukkelijke wens van Maarten.'

De gemene deler is het laatste theaterconcert waarmee Van Roozendaal sinds maart vorig jaar op de planken stond. De reprise van deze voorstelling is geannuleerd. Maarten van Roozendaal was vorig jaar nog een van de genomineerden voor de VSCD Cabaretprijzen, ofwel de Poelifinario en de Neerlands Hoop. In 2008 won hij de Poelifinario, de cabaretprijs voor de theatermaker met het meest indrukwekkende programma van het seizoen. Van Roozendaal kreeg de prijs voor zijn programma Het wilde westen.

Maarten van Roozendaal heeft 20 theaterprogramma's op zijn naam staan sinds hij in 1994 de jury- en publieksprijs op het Amsterdams Kleinkunst Festival won.

:(

Overigens een nummer dat [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; wel kan waarderen denk ik.

Geplaatst

Huhuhu, wel geinige tekst, alleen vind ik hem een vervelende stem hebben, alles overduidelijk uitspreken en zo. Sowieso heb ik niets met NL'se muziek.

Geplaatst
Huhuhu, wel geinige tekst, alleen vind ik hem een vervelende stem hebben, alles overduidelijk uitspreken en zo. Sowieso heb ik niets met NL'se muziek.

De stem moet je liggen inderdaad. Ik kan het zeer waarderen.

Geplaatst

Ik heb ook Guus op 1 staan.:) Staat er 2x in geloof ik (het is een nacht (cult) en geef mij nu je angst). Verder nog 1x Blof (Holiday in Spain), 1x Marco (Margherita) en de andere ben ik even vergeten..