Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig)

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Marco Borsato

Marco Borsato - Duizend Spiegels

Niels Geusebroek - Take your Time

Niels Geusebroek

(y)

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 43,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Ik houd niet van Nederlandstalig, maar deze is wel legendarisch hoor na 5 biertjes.     

• FCGPeter
    FCGPeter

Dit doet me altijd denken aan dit filmpje van draadstaal. Maar wel oprecht een goed nummer, sowieso is Frank Boeijen aardig onderschat imo  

• Sophomore
    Sophomore

Hehe goeie. Zo was het dus twee jaar terug met die post, had een paar losse zinnen in mijn hoofd en de melodie.   Zat trouwens even door je post geschiedenis te kijken, omdat je username bek

Geplaatst

Lastig weer zeg. Echt teveel om uit te kiezen.

De Weg - Guus Meeuwis

Beautiful Distraction - Ilse de Lange

Vandaag ben ik gaan lopen - Acda en de Munnik

Ze is er niet - Blof

Margherita - Marco Borsato

Geplaatst

Ik vind em ook niet echt goed. Wie weet denk ik er anders over als ik em vaker hoor, maar nu is die inderdaad nog matig.

[MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Moet je dit topic maar in de gaten houden.

Geplaatst

Ik heb abonnement op dit topic dus ik zag hem wel op mn ipad maar ik dacht ik stem later wel bruinwerker.

Geplaatst
maar ik dacht

Daar ging het fout. Volgende keer maar gelijk invullen he.

Geplaatst
Heeft er hier iemand ervaring met poppers? Ik heb het eenmaal gebruikt en heb er niet zo veel mee, maar maatje van me vond het wel chill. Dus wil nu zo'n potje kopen, die je op internet kan bestellen. Weet alleen niet wat een goed merk is, dus iemand die daar nog tips voor heeft?

Ik heb abonnement op dit topic dus ik zag hem wel op mn ipad maar ik dacht ik stem later wel bruinwerker.

Hmm....

Geplaatst

Ik vraag wat over poppers, wat onder andere gebruikt word door homo's tijdens de seks. Jij noemt me bruinwerker. En nu denkt Dans vast dat ik homo ben ;c

Geplaatst

Ook dat niet. Toch bedankt.

Maar even ontopic: Jouw Hand op nummer 139, weer zo laag..

Geplaatst
'Acda en De Munnik uit elkaar'

Het Nederlandse popduo Acda en De Munnik gaat uit elkaar.

Dat melden Thomas Acda en Paul de Munnik dinsdagavond in het VARA-programma De Wereld Draait Door.

"Het is klaar", aldus Acda in de uitzending. "Met het laatste programma hebben we echt iets heel moois en groots gemaakt en om dat te bewaren is het verstandig na twintig jaar iets anders te gaan doen."

"Paul is vooral het touren zat", vervolgde hij. De Munnik relativeerde dat: "Je komt op een gegeven moment in een gesprek: 'Wat gaan we volgend jaar doen?' Toen dachten we: 'Ja, wat erna?' Ik zei, ik hoef niet zo nodig weer iets te maken."

Acda en De Munnik ontmoetten elkaar in 1989 op de Kleinkunstacademie in Amsterdam. In die periode maken ze voor het eerst samen liedjes en in 1991 wordt het eerste theaterprogramma Waarom Zweeg Sam? op de planken gebracht. De productie Spectacle Coupé uit 1993 wint de Pisuisse Prijs.

Het duo brak in 1997 door met het titelloze debuutalbum, dat vijf weken de eerste plek van de Album Top 100 bezet hield. De bekendheid werd een jaar later vergroot met de eerste hit, Niet Of Nooit Geweest, afkomstig van het tweede album. De single bereikte tweede plek in de Mega Top 50.

Nick & Simon

Daarna werden er nog top 10-hits gescoord met Groeten Uit Maaiveld en ’t Is Stil (Aan De Overkant). Acda’s duet met Nick Schilder, Sterker Nu Dan Ooit, bereikte in 2012 de eerste plek van de hitlijst. De tegelijkertijd uitgebrachte single Kijk Me Na van Paul de Munnik en Simon Keizer haalde de tweede plek.

Het succes van de eerste twee albums werd niet meer geëvenaard, al stonden ook de langspelers Groeten Uit Maaiveld en Liedjes Van Lenny korte tijd op de eerste plek van de albumlijst genoteerd. In het voorjaar van 2012 verscheen het laatste album, getiteld ’t Heerst, met nummer 2 als piekpositie.

Noooooo.:(:(

Geplaatst

Wtf, 1 van de beste duo's ooit. Gelukkig blijven de nummers in onze gedachten bestaan.