Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig)

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ghehe :D

Vind Monique Smit wel hét voorbeeld van een meid die niet knap is, maar waar de meeste gasten geen nee tegen zouden zeggen als ze in je bed zou liggen. Ik ook zeker niet.

Als ze haar mond houdt is ze best oke...

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 43,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Ik houd niet van Nederlandstalig, maar deze is wel legendarisch hoor na 5 biertjes.     

• FCGPeter
    FCGPeter

Dit doet me altijd denken aan dit filmpje van draadstaal. Maar wel oprecht een goed nummer, sowieso is Frank Boeijen aardig onderschat imo  

• Sophomore
    Sophomore

Hehe goeie. Zo was het dus twee jaar terug met die post, had een paar losse zinnen in mijn hoofd en de melodie.   Zat trouwens even door je post geschiedenis te kijken, omdat je username bek

Geplaatst

Ze is een beetje dikkig maar echt een leuke meid om te zien. Al knapte ik een beetje op haar af toen ik de dino's show keek.

Geplaatst
Ghehe :D

Vind Monique Smit wel hét voorbeeld van een meid die niet knap is, maar waar de meeste gasten geen nee tegen zouden zeggen als ze in je bed zou liggen. Ik ook zeker niet.

Ajax maatje is zo gek op haar... Heeft vorig jaar in haarlem alle posters van haar eruit gehaald van de schoenenreus(dacht ik) voor in zijn huis haha.

Heeft haar ook al ten huwelijk grvraagd laatst hahah.

Geplaatst

Ja je hebt er rare mensen bij op deze wereld. Ik vind der ook wel knap trouwens. En der muziek is ook wel leuk voor zulke avonden.

Geplaatst

Glennis Grace was der nog met der nieuwe liedje :naughty: [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Paste niet echt bij de rest, maar wel een mooi lied.

Geplaatst

Haha jawel, deed die ook. Maar is even wat anders dan Glennis he. Luister thuis liever naar Glennis dan naar Jannes. Tijdens zo'n feest is het allemaal wel leuk.

jEOHq3QZ2NY

Deze was ook leuk. Nog nooit gehoord eerlijk gezegd.

Geplaatst

Hazes,,,is toch onvoorspelbaar hoeveel top nummers hij heeft? En dan bedoel ik ook echt top...

Geplaatst

Ik denk niet dat er ooit iemand geboren gaat worden die hem gaat evenaren inderdaad.

Geplaatst

Mooi nummer ja (y)

Heeft iedereen trouwens al gestemd voor de 100% NL awards?

Geplaatst
Mooi nummer ja (y)

Heeft iedereen trouwens al gestemd voor de 100% NL awards?

Tuurlijk

- Marco

- Hollandse Meesters

- Nothing Really Matters

- The Common Linnets

Geplaatst

Hier ook net. Rare nominaties.

- Nick en Simon

- Hollandse Meesters

- Nothing Really Matters

- The Common Linnets

Geplaatst
Jan Smit wil laten zien dat hij meer kan dan het zingen van feestnummers. Met zijn cd Recht Uit M'n Hart - Ballades wil hij zijn romantische liedjes laten horen.

Dat vertelt de zanger in een interview met NU.nl

"De afgelopen tien jaar heb ik zoveel ballads gemaakt, die wilde ik graag bundelen. Mensen kennen die kant van mij niet echt; ze kennen meer de wat snellere feestnummers die ik maak. Ik wil laten zien dat ik meer kan.”

Smits favoriete nummers zijn vooral de liedjes uit zijn begintijd, zo vertelt hij. "Zoals Eén Kus, dat is een geweldig nummer. Ik werkte toen samen met Simon Keijzer, we waren nog onbevangen. Later werd er meer van ons verwacht, dan wordt alles anders."

Ervaring

De zanger noemt alle nummers op zijn Best of-album 'persoonlijke favorieten'. "Vooral het duet met Paul de Leeuw was erg bijzonder. Het was zo'n eer dat hij met mij wilde zingen. Toen hij enthousiast 'ja' zei, voelde ik me heel speciaal."

In de selectie van liedjes is duidelijk te horen dat de zanger zich gedurende die tien jaar ontwikkeld heeft, vindt hij. "Ik was 19 in het begin, nu ben ik 29 en ben ik getrouwd met kinderen. Ik heb intussen meer ervaring."

"Maar mijn uitspraak was nog niet goed, toen ik net begon met zingen. Je hoort echt die Volendamse klanken nog terug, daar kan ik achteraf wel om lachen. Op dat moment kon ik niet beter, maar nu spreek ik toch een stukje beter Nederlands."

_O_