Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 128
  • Weergaven 441
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

*Biglia -> Held

*Corluka -> Meer Held

*Cesar Delgado -> Super held

Geplaatst

met stip:MADURO zijn stats GEWELDIG scoort veel, weinig foutjes,

Geplaatst

Stefano Chuka Okaka (AS Roma)

Geplaatst

Bedankt voor de tip Quaresma Markiess, ik ben Tottenham Hotspur en heb nog iets van 9 miljoen over, maar Aston Villa wilde Steed Malbranque hebben van me maar ik wist geen opvolger inmiddels zou hij dat kunnen zijn evenals Downing en Malouda o.a.

Geplaatst

Quaresma is een god in je 3-4e seizoen. Ongelovelijk, constant 8 9. heel veel assists heel veel schoten op doel.

Moet wel bekennen dat ik quaresma links heb staan, omdat ik mutu op rechts heb =D

Geplaatst

Hij zal de goedkoopste niet zijn in ieder geval evenals dat mijn scout Downing aanbevool, die is 19 miljoen euro's, ik heb nog maar 9 miljoen euro's en als ik Malbranque dus verkoop het dubbele, oftewel 18 en dan kom ik nog 1 heel miljoentje te kort.

Geplaatst

clausule erin gooien van bij doorverkoop 25%? doorverkopen doe je hem toch niet meer , je wil hem tot z'n 30e wel houden =)

Geplaatst

- Raul Albiol, de centrale verdediger van Valencia, is te goed voor woorden. Heeft na 33 wedstrijden een gemiddelde van 7,79, 7 goals en 3 assist. Ook werd hij al 9 x verkozen tot man van de match.

- Lucas Biglia heb'k ook naar Valencia gehaald en hij doet het op de plaats van Edu (VMC) meer dan behoorlijk, iig beter dan Edu het deed dus mag hij blijven staan. 7 wedstrijden, 4 assists en 1 goal.

- Verder is David Villa gewoon een held in de spits.

Geplaatst

1. Rafael van der Vaart

2. Marouane Fellaini (Standard Luik)

3. Giovanni dos Santos (Barcelona)

Geplaatst

1. Hugo Almeida, deze targetman scoort zoveel, dat ie alle prijzen die er te winnen valt voor je wint.

2. Habib Bellaid, deze centrale verdediger is zeer constant voor zijn leeftijd.

3. Vedran Corluka, deze andere centrale verdediger is ook zeer constant voor zijn leeftijd. Bellaid en Corluka zijn even oud. Twee geweldenaren.

4. José Sosa, deze aanvallende middenvelder is een toppertje voor elke club.

5. Vincent Enyeama, deze keeper is rete cheap aan het begin van de game. Het is zeer aan te raden om deze goedkope betrouwbare goalie te kopen voor je op te bouwen club.

Geplaatst

ik had ook enyeama voor 750 duizend gekocht en dat jaar uitgeleend en dat jaar daarna verkocht voor 13 miljoen aan fiorentina;)

Geplaatst

1. Miroslav Klose

2. Matias Fernandez

3. Andrés D'alessandro

Wat een spelers

Geplaatst

Fernando Genro In het begin van het spel (juli 2006) te halen voor maar 1,3 miljoen bij Gremio.

Dani Alves Geen uitleg nodig over deze rechtsback lijkt me

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]