Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

We schrijven 30 juni 2006, de dag dat ik trainer word van Freiburg. De wonderschone club uit de 2de Bundesliga, die zich weer wil gaan meten met clubs als Schalke en Bayern. Daarom hebben ze mij aangesteld, een trainer met veel inzicht,lef en niet te vergeten een flitsende man voor de fotograven ;) Freiburg is een gezonde club die zeer zeker kans moet maken om dit seizoen te promoveren naar de 1ste Bundesliga. Daarvoor is veel tijd en arbeid nodig en dus zullen we maar snel aan de slag gaan, want ook DIT kost mij tijd!

Geplaatst
  • Auteur

We schrijven 30 juni 2006, de dag dat ik trainer word van Freiburg. De wonderschone club uit de 2de Bundesliga, die zich weer wil gaan meten met clubs als Schalke en Bayern. Daarom hebben ze mij aangesteld, een trainer met veel inzicht,lef en niet te vergeten een flitsende man voor de fotograven ;) Freiburg is een gezonde club die zeer zeker kans moet maken om dit seizoen te promoveren naar de 1ste Bundesliga. Daarvoor is veel tijd en arbeid nodig en dus zullen we maar snel aan de slag gaan, want ook DIT kost mij tijd!

Geplaatst
  • Auteur

Re: Das ist sehr Schon!

Freiburg een club met een visie...

De eerste dag bij Freiburg in Duitsland verliep soepeltjes, veel pers natuurlijk en hier en daar een krabbel zetten voor de fans. Ik weet dat ik populair ben en natuurlijk is dat logisch zoals mijn grote vriend(uhum) Cruijff altijd zegt. Freiburg heeft gelukkig een aardige selectie met een klein wonderking op het middenveld, zijn naam maak ik later bekend. Slechts 19 jaar en nu bezit hij al de kracht van een aanvoerder een soort Davids zeg maar. De selectie is aardig zo'n 20 spelers maar er moeten zoiezo versterkingen komen en de ploeg moet NOG meer verjongen. Daarom liet ik mijn scouts alvast jonge voetballers scouten in Belgie en Frankrijk mocht dat eventueel van toepassing zijn mocht ikzelf niet slagen in het aankopen van nieuw fris bloed. Maar natuurlijk lukt mij dit wel, wat zou mij tenslotte niet lukken? Ik ben een wereldtrainer, eentje met stijl en klasse. De aankopen werden met open armen ontvangen door het bestuur, ik haalde vooral jongens uit Nederland die bankzitters waren bij hun club en uitgeleend mochten worden voor een seizoen:

Transfers In:

transfersinpo1.jpg

Beslija: Jonge middenvelder die op alle plekken uit de voeten kan, zal moeten gaan concurreren met veel talent.

Wunderlich: Goedkope spits, gehaald als back-up.

Lens: Groot talent dat voor slechts €110.000 weg mocht uit Alkmaar, een koopje dus.

Geleende spelers:

loansinas4.jpg

Vermeer: Zal onze eerste keeper worden, al zit onze Duitse vriend hem wel op de hielen.

Marcellis: We kwamen een back tekort en die vonden we in Marcellis.

Schet: Zal af en toe eens mee mogen doen, verder mag hij rijpen.

Derlagen: Gehaald als backup van mijn rechter-aanvaller.

Selectie:

selectieoz9.jpg

Doelstellingen:

*Eindigen bij de top 6.

*Beker 3de ronde bereiken

Twee kleine doelstellingen, daar ben ik mezelf zeer zeker van bewust maar je moet niet teveel hooi op je vork nemen en we gaan natuurlijk vol voor een promotieplek want dat is tenslotte het doel van Freiburg, terug naar de Bundesliga...

Geplaatst

Met je eerste post d8 ik dat het zou mislukken maar ziet er al een stuk beter uit

Geplaatst
  • Auteur

Met je eerste post d8 ik dat het zou mislukken maar ziet er al een stuk beter uit

Lol mijn oude novelle is een van de meest geleesde van dit forum :D

Geplaatst

Wil dit zeggen dat je andere stopt?!

Mooi begin Freiburg, ben benieuwd wat je kan bereiken !!

Geplaatst
  • Auteur

Wil dit zeggen dat je andere stopt?!

Mooi begin Freiburg, ben benieuwd wat je kan bereiken !!

Moet nog zien hoe ik dat ga doen :)

Geplaatst
  • Auteur

Spel slaat steeds vast, het gezeik begint dus nu al :(

Ik ga nu kijken of ik mijn oude savegame nog terug kan halen als dat lukt ga ik daarmee verder want dit schiet niet op

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]