Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Lief dagboek

Leuke novelle , maar wat betekent "Ong" bij een speler ?

Geplaatst
  • Auteur

Re: Lief dagboek

Lief dagboek,

ik lijk wel iemand met ADHD. Nergens kan ik me echt op mijn gemak voelen. Nu ben ik na 2 en een half jaar al weer uitgekeken op deze club. Een fantastisch club met warme supporters. Maar hier heb ik mijn limiet bereikt. THE SKY IS THE LIMIT hoor je mensen vaak zeggen. Maar dat kun je nu niet zeggen. Het stadion zou verbouwd worden maar de gemeente staat dat niet toe.

Dus moet ik verder. Na Duitsland of Frankrijk ofzo. Lyon lijkt me wel wat. Maar ik weet niet of ze me daar wel moeten.

Mijn koffers staan gereed en mijn vriendin gaat ook mee. Mijn vriendin ja, afgepakt van mijn beste vriend. Nou ja, hij was mijn beste vriend op de hond na dan.

Nu kan hij mijn bloed wel drinken, maar dat geeft niet. Ik geef hem wel een keer tomatensoep en zeg dat dat rode mijn bloed is.

Of hij krijgt een kommetje van dat spul wat mijn vriendin elke maand los laat. Gewoon haar libresse uitwringen.

Maar lief dagboek, weest alsjeblieft stil tegen de voorzitter van Heerenveen. Hij is in staat om mijn geld in te houden. En pas als er interesse is en ik heb iets getekend dan pas mag er iets uitlekken.

Ik lig op mijn bed naar de tv te kijken. Mijn vriendin is naar huis, we wonen niet samen. Zij is namelijk gelovig en dat is haar verboden.

Dan gaat de telefoon:

"Dag schat met mij"

"Hello, is that Gerrits?"

"Wat zeg je?"

"Is that Gerrits on the phone"

"Ja, sorry hoor maar ik versta je niet, praat Nederlands man!"

"Exuse me, i cant figoured out what you say!"

"Wat zeg je, ben je gay? Gefeliciteerd, nou ik hang op, doe jij dat zelf ook maar, want je kan je beter ophangen als je weet dat je gay bent""Of cource"

"O, je luistert (Klik) (opgehangen)

Zo, daar zit ik dus. Een vreemd telefoongesprek, nietwaar? Dat scheelt in ieder geval weer een paar uur slaap. Het zal me nog wel twee uur bezig houden namelijk.

TRINGGGGGG!!!!

ik neem niet op

TRINGGGG!!!

Toch neem ik niet op!!!!

TRINGGGG

Die spreekt de voicemail wel in

3 minuten later belt de voicemail al.

U heeft 1 nieuw voicemail bericht, als u hem nu wil horen drukt u op 1

Ik druk op 1:

Hello sir

This is Magnusson speaking. We have heard that you would leaving your Club. Can we come and have a talk about a mission by the HAMMERS? Or do you think our club is to small and you are to famous? You can reach my by the phone: 0031: 50994832, i repeat: 0031 50994832.

Bye

Magnusson

Zo, dus ik hang op en bel meteen mijn vriendin, die reageerd in de trend van: Leuk, maar als je dat doet zoek je maar een andere vriendin. Dan kan ik thuis op de kinderen passen en mag jij de bloemetjes buiten zetten in London, je doet het niet.

Ik bel dus meteen naar London. Het duurt ruim een uur voor ik de voorzitter te pakken heb. Die is namelijk net R. Koeman aan het ontslaan. En dat is nogal veel werk. Ik vraag me af of ze echt met mij verder willen. Dat moet haast wel als je daarvoor een trainer als Koeman ontslaat.

Dus we spreken af om er verder over te praten met een goed glas bier. Wijn is voor wijven.

Ik riskeer daarmee een breuk met mijn vriendin maar ik wil meteen laten zien dat ik de broek aanheb. De lolbroek wel te verstaan.

Lief dagboek Dinsdag

Vandaag heb ik een gesprek met de voorzitter van Westham United. Ik ben vreselijk benieuwd wat ze met mij willen. De Engelse competitie is voorbij en ze zijn 10 geeindigd. Na de verkoop van Tevez willen ze weer eens een beker pakken.

De engelse competitie lijkt me erg aansprekend. Vooral de sfeer op de tribunes en het gevecht onderling tussen de grote coaches lijkt me erg mooi. Dan sta ik tegenover trainers als Wenger en Mourinho. Prachtig!! IK geniet nu al met volle teugen, lief dagboek.

Morgen zul je meer weten!!

Dan word er geklopt. Ik doe (bij gebrek aan een butler) zelf open. Er staat een prachtige auto voor de deur. De naam ken ik niet. Ben niet zo bekend met auto's. 1 man stapt uit. Hij ziet er keurig uit. In pak en zeker niet voor het carnaval. Dat is hier trouwens ook niet in Friesland. Hij spreekt mij aan:

"Sir, come in the car please, its freezing outhere"

Dat valt wel mee wil ik zeggen, maar ik zeg:

"Of course sir, i come"

En ik stap in de auto

Twintig minuten later rijden we via de afsluitdijk naar Amsterdam. Daar stappen we uit en we lopen de wallen op

"Beautiful people around here, istnt?"

"Yes sir, they are"

Niet dat ik dat vind, maar het zijn de enige woorden die ik nog ken in het Engels.

"Do you want a translater"

"Yes sir, if you have one"

"Alright, Jones come here!"

Een man stapt naar voren. De man heet eigenlijk Janssen. Een echte Hollander dus. Dat maakt de gesprekken wat makkelijker.

We praten wat en uiteindelijk komen we overeen dat ik op Upton Park zou kijken. Dan kon ik zien of het me beviel wat ik zag.

In de avond heb ik overdacht of ik het zou doen. De voor en tegens naast elkaar gezet. Dit zijn de resultaten:

+

1. Ik kan weer met een schone lei beginnen

2. West Ham is een leuke club met veel mogelijkheden

3. Engels voetbal, do i say more?

-

1. Ik moet Heerenveen verlaten

2. Mijn vriendin wil niet mee misschien (of is dat een plus?)

3. Het kan verkeerd lopen, misschien hebben ze te hoge verwachtingen

4. Ik ken niemand in Engeland

Het is dus een moeilijk besluit. Maar ik kom er wel uit hoor.

Wat zal het worden de volgende keer?

Tot Morgen!!

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga hier mee stoppen. In het begin vond ik het nog leuk om te doen maar het is mede door het nieuwe forumstyle toch moeilijk om me nog op te laden. Sterker nog: Ik heb mijn savegame (per ongeluk) gedelete.

Ik ga beginnen aan een nieuwe carriere en misschien,mits ik genoeg ambitie heb, maak ik een nieuwe novelle. Maar eerst moet ik wennen aan deze stijl.

Ot ziens!!

Geplaatst

Jammer dat je stopt, maar ik kan je keuzen begrijpen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]