Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ey lui

Ik begin het allemaal aardig door te krijgen met de tactieken enzo maar toch klopt er iets niet met mijn FC Zwolle game. Ik kom altijd 1-0 of 2-0 voor, dan word het altijd gelijk en in het ergste geval verlies ik ook nog. Zouden jullie ff met mijn savegame een kijkje kunnen nemen en mijn tactiek een beetje fixen? Ik heb al zo ontzettend veel gidsen gelezen maar kom er maar niet uit, tactieken van anderen werken ook niet, ik ben al tig keer een nieuwe game gestart en het wil maar nooit vlotten...

Ik heb een savegame gedaan zodat jullie ook aan de hand van mijn selectie een leuke tactiek neer kunnen zetten. Een beetje instructies wat jullie gewijzigd hebben en waarom zou ik ook zeer op prijs stellen :)

Hartstikke bedankt!

Download savegame: Klik hier

Geplaatst
  • Auteur

Ey lui

Ik begin het allemaal aardig door te krijgen met de tactieken enzo maar toch klopt er iets niet met mijn FC Zwolle game. Ik kom altijd 1-0 of 2-0 voor, dan word het altijd gelijk en in het ergste geval verlies ik ook nog. Zouden jullie ff met mijn savegame een kijkje kunnen nemen en mijn tactiek een beetje fixen? Ik heb al zo ontzettend veel gidsen gelezen maar kom er maar niet uit, tactieken van anderen werken ook niet, ik ben al tig keer een nieuwe game gestart en het wil maar nooit vlotten...

Ik heb een savegame gedaan zodat jullie ook aan de hand van mijn selectie een leuke tactiek neer kunnen zetten. Een beetje instructies wat jullie gewijzigd hebben en waarom zou ik ook zeer op prijs stellen :)

Hartstikke bedankt!

Download savegame: Klik hier

Geplaatst

Re: Tactiek, help!

Ben nu een beetje aan het uitproberen, maar je hebt wel een chronisch gebrek aan kwaliteit achterin. Je hebt wel een aantal aardige middenvelders en een goede spits dus ik probeer nu een kerstboomformatie uit (4-3-2-1).

EDIT: krijg de boel niet aan de praat bij Zwolle. Het kwaliteitsgebrek achterin breekt me telkens weer op. Na elke wedstrijd krijg ik het bericht dat we beter zijn geweest maar door blunders achterin geven we het telkens weg. Als ze achterin wel goed staan te verdedigen winnen we ruim van ploegen als Emmen en De Graafschap.

Geplaatst
  • Auteur

Da's mooi, ik kreeg dat soort berichten dus ook al vaak van dat ik beter was. Ik kan wel op deze voet verder gaan, heb je nog tips voor verdedigers die ik in de winterstop zou kunnen halen? En zou je je tactiek voor mijn team kunnen uploaden? In ieder geval heel erg bedankt dat je et geprobeerd hebt :)

Geplaatst

Ik zal morgen eens wat informatie geven. Wat jij beschrijft van dat voor komen en dat toch niet winnen heb ik in elk geval geen last van. Ik kom over het algemeen niet eens voor. :(

Maar op zich best een leuk uitdaging nog, dat Zwolle. Ik ben maar door gaan spelen onder jouw naam en ben nu in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het hele jaar bungelde ik op de 20e plek en ik vreesde voor mn baan. Met enkele aankopen werd in een maand tijd toch nog de weg naar de 11e plek gevonden waardoor ik mocht blijven. Het kan dus wel ;)

Geplaatst

Inmiddels zit ik in mijn tweede seizoen. Ik heb meerdere taktieken en instellingen uitgeprobeerd maar het grootste probleem zit m naar mijn idee toch echt in het gebrek aan kwaliteit. Met Vilakazi en Van Dijk heb je twee geweldige spelers maar daarna houd het bij Moisander en in de toekomst Jansen wel op.

Uiteindelijk heb ik het eerste jaar met een elfde plek afgesloten. Deze taktiek gebruikte ik: http://www.sendspace.com/file/qn4mwh

untitled1tx2.jpg

Ondanks de zwakke prestaties scoorde Van Dijk als een tierelier. Hij maakte 24 goals in 25 wedstrijden en daarmee redde hij me van ontslag.

Nu ben ik dus bezig in het tweede seizoen en ik heb acht nieuwe, betere spelers gehaald. Achterin was het grote probleem dat de spelers (vd Haar, Akerboom en Eric) niet bepaald de snelsten zijn. Nu staan daar Van Heulen, Berck Beelenkamp en Wolters. Op het middenveld lag het probleem vooral op de flanken. De Bilde, Van Mol en vooral Soares kwamen echt tekort. Met Veldmate als nieuwe rechtsmid en Quasten die opkomt van achter uit sta ik daar nu meteen een stuk sterker. Voorin is Van Dijk een absolute killer. Hij als targetman en Vilakazi daar achter in absoluut een droomaanval voor een Jupiler League club.

Mijn tip dus: probeer wat meer kwaliteit in te kopen want ik heb het idee dat er geen taktiek te bedenken is waar je met deze spelersgroep uiteindelijk een goed jaar mee kan draaien. Er zijn wel een aantal members die met dit team de CL nog zouden kunnen winnen maar helaas laten die zich in dit gedeelte van het forum niet zo vaak zien...

Geplaatst

Graag gedaan. Ik ben doorgegaan met spelen en sta nu met Zwolle op de eerste plaats op 31 december 2007. Als je wil kan ik m wel uploaden voor je, ik speel immers nog op jouw naam ;)

Geplaatst
  • Auteur

Nee hoeft niet ik ga het vanaf nu zelf proberen :) maar is het wel slim om met de trage verdedigers die ik nu heb de verdedigende lijn op opschuiven te zetten en op de buitenspelval te spelen?

Geplaatst

Met langzame verdedigers is het juist verstandig om op buitenspel te spelen. Maar ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt hoe je precies gaat spelen want promotie zit er naar mijn idee echt niet in :D

Geplaatst
  • Auteur

Je mag je game ook wel uploaden als je em nog hebt.. het gaat kut en van Dijk is nu ook nog eens voor de rest van het seizoen geblesseerd en ik moet nog 20 wedstrijden.. :P

Geplaatst

Ga ik doen voor je. Vanmiddag zet ik m online.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]