Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

FSC <---> Fortuna Sittard gaat Europa laten shaken!!!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

logosittardbb8.jpg

Na lange tijd van drukte heb ik weer eens tijd voor een game met FM2007

Dit keer werd mijn club keuze fortuna uit sittard, of te wel fortuna Sittard.

Een club enige jaren gelden nog een aardige ploeg uit de Eredivisie was met spelers als V/d schaaf, Amoah, van Bommel Bouma en Hofland.

Echte anno 2007 is er van dat geweldige fortuna geen spaander meer heel.

Daarom leek het mij leuk weer eens te gaan vlammen met de club uit Sittard, eigenlijk vind ik dit ook de leukste van alle Limburgse clubs de rest trekt me niet of heeft niets boeiends.

Fortuna dat eigenlijk in een te mooi stadion speelt voor Jupiler league begrippen is mede denk i door het stadion en door de te hoge contacten afgesloten in de goede periode in onnodige schulden gekomen, aan mij de taak dit weer te fatsoenneren.

Klein stukje geschiedenis van Fortuna Sittard;

Fortuna Sittard is een profvoetbalclub uit Sittard, (tegenwoordig gemeente Sittard-Geleen), uitkomend in de Eerste divisie. De club is ontstaan na een fusie tussen Sittardia en Fortuna '54 uit Geleen op 1 juli 1968. Fortuna '54 was de eerste betaalde voetbalclub van Nederland.

Fortuna speelt zijn wedstrijden in het Wagner en Partners Stadion, dat een capaciteit heeft van 12.500 zitplaatsen. Tot 1998 was stadion De Baandert de thuisbasis van de club. Sinds 2005 is het Wagner en Partners Stadion niet meer eigendom van Fortuna, maar van een projectontwikkelaar. Fortuna Sittard kon de lasten van een eigen stadion, niet meer dragen.

De clubkleuren zijn geel-groen.

Hier ff een plaatje van het Wagner & Partners Stadion (overigens een foeilelijke naam) maar de Commercie overwon weer.

Het Wagner & Partners Stadion te Sittard

stadionsittardke2.jpg

Nu het echte Fm2007 geweld, ik begin pas met voledige seizoenen te posten vanaf seizoen 2010-11.

Dit omdat ik informatie van de voorgaande seizoen niet heb bewaard, mochten jullie screens willen van iets wat eerder is gebeurd in mijn game dan hoor ik dat graag van jullie.

De seizoen per ranglijst en met af en toe een kleine uitleg.

200607cl4.jpg

200708oz2.jpg

200809kl7.jpg

200910yu1.jpg

201011ii4.jpg

De beste spelers en managers en wat er allemaal maar bij hoort na 1 seizoen, let op Nikita Andreev (topper)

samenvattingseizoen2010qp7.jpg

Het algemene plaatje na 5 seizoenen, wat er formidabel uitziet al zeg ik het zelf.

algemeenplaatje201011hj6.jpg

Hoor jullie denken hoe komt hij ineens aan al dat geld, heb het geluk gehad dat enkele van mijn talentvolle spelers ineens goed gingen presteren.

Hierdoor zijn ze ineens gewild bij alle Europese top en sub toppers, dus kan ik vragen wat ik wil en de gekste biedingen komen binnen, gaat zelfs zo gek dat mijn president biedingen gaat accepteren.

Hier enkele transfer van het laatste seizoen.

transferslaatseseizoenan9.jpg

Zelf het al zo mooie Wagner & Partners Stadion werd vergroot met meer dan 5000 zitjes, Het jeugdcomplex kreeg een facelift en zelf het oefencomplex werd opgeknapt.

Nu maar hopen dat al deze nieuwe snufjes Fortuna ook nog Europees sucses gaan brengen.

informatie201011ez2.jpg

Na mijn 4de seizoen dus het seizoen na mijn 2de promotie werd ik gevraagd om bondscoach van de “Super Eagles’ te worden, iets wat ik gelijk heb gedaan.

Tot slot zijn al jullie reacties en verzoekjes welkom, hoor ze graag van jullie

Geplaatst
  • Auteur

logosittardbb8.jpg

Na lange tijd van drukte heb ik weer eens tijd voor een game met FM2007

Dit keer werd mijn club keuze fortuna uit sittard, of te wel fortuna Sittard.

Een club enige jaren gelden nog een aardige ploeg uit de Eredivisie was met spelers als V/d schaaf, Amoah, van Bommel Bouma en Hofland.

Echte anno 2007 is er van dat geweldige fortuna geen spaander meer heel.

Daarom leek het mij leuk weer eens te gaan vlammen met de club uit Sittard, eigenlijk vind ik dit ook de leukste van alle Limburgse clubs de rest trekt me niet of heeft niets boeiends.

Fortuna dat eigenlijk in een te mooi stadion speelt voor Jupiler league begrippen is mede denk i door het stadion en door de te hoge contacten afgesloten in de goede periode in onnodige schulden gekomen, aan mij de taak dit weer te fatsoenneren.

Klein stukje geschiedenis van Fortuna Sittard;

Fortuna Sittard is een profvoetbalclub uit Sittard, (tegenwoordig gemeente Sittard-Geleen), uitkomend in de Eerste divisie. De club is ontstaan na een fusie tussen Sittardia en Fortuna '54 uit Geleen op 1 juli 1968. Fortuna '54 was de eerste betaalde voetbalclub van Nederland.

Fortuna speelt zijn wedstrijden in het Wagner en Partners Stadion, dat een capaciteit heeft van 12.500 zitplaatsen. Tot 1998 was stadion De Baandert de thuisbasis van de club. Sinds 2005 is het Wagner en Partners Stadion niet meer eigendom van Fortuna, maar van een projectontwikkelaar. Fortuna Sittard kon de lasten van een eigen stadion, niet meer dragen.

De clubkleuren zijn geel-groen.

Hier ff een plaatje van het Wagner & Partners Stadion (overigens een foeilelijke naam) maar de Commercie overwon weer.

Het Wagner & Partners Stadion te Sittard

stadionsittardke2.jpg

Nu het echte Fm2007 geweld, ik begin pas met voledige seizoenen te posten vanaf seizoen 2010-11.

Dit omdat ik informatie van de voorgaande seizoen niet heb bewaard, mochten jullie screens willen van iets wat eerder is gebeurd in mijn game dan hoor ik dat graag van jullie.

De seizoen per ranglijst en met af en toe een kleine uitleg.

200607cl4.jpg

200708oz2.jpg

200809kl7.jpg

200910yu1.jpg

201011ii4.jpg

De beste spelers en managers en wat er allemaal maar bij hoort na 1 seizoen, let op Nikita Andreev (topper)

samenvattingseizoen2010qp7.jpg

Het algemene plaatje na 5 seizoenen, wat er formidabel uitziet al zeg ik het zelf.

algemeenplaatje201011hj6.jpg

Hoor jullie denken hoe komt hij ineens aan al dat geld, heb het geluk gehad dat enkele van mijn talentvolle spelers ineens goed gingen presteren.

Hierdoor zijn ze ineens gewild bij alle Europese top en sub toppers, dus kan ik vragen wat ik wil en de gekste biedingen komen binnen, gaat zelfs zo gek dat mijn president biedingen gaat accepteren.

Hier enkele transfer van het laatste seizoen.

transferslaatseseizoenan9.jpg

Zelf het al zo mooie Wagner & Partners Stadion werd vergroot met meer dan 5000 zitjes, Het jeugdcomplex kreeg een facelift en zelf het oefencomplex werd opgeknapt.

Nu maar hopen dat al deze nieuwe snufjes Fortuna ook nog Europees sucses gaan brengen.

informatie201011ez2.jpg

Na mijn 4de seizoen dus het seizoen na mijn 2de promotie werd ik gevraagd om bondscoach van de “Super Eagles’ te worden, iets wat ik gelijk heb gedaan.

Tot slot zijn al jullie reacties en verzoekjes welkom, hoor ze graag van jullie

Geplaatst

Re: FSC <---> Fortuna Sittard gaat Europa laten shaken!!!

leuke carriere

maar het was gek te zien na de 2de promotie dat het in een keer erg hard ging

Geplaatst

Ziet er vet uit!!

Heel netjes, ga zo door screen Andreev a.u.b.

Geplaatst

Heerlijk mag ik een screen van Koné

Geplaatst
  • Auteur

leuke carriere

iNDERDAAD ERG VREEMD, MAAR WEL TE VERKLAREN NA DE 2DE PROMOTIE BEN IK MET MIJN TACTIEK GAAN KNUTSELLEN EN PLOTS GING HET LOPEN.

Wat betreft de screen van koné, welke koné wil je een screen van die naar twente ging of arouna Koné

Geplaatst

Mooie resultaten, die Andreev deed/doet het goed zo te zien, ik zou ook graag een screentje van hem willen zien

Geplaatst

Mooie carriere nu al. Hopelijk ga je nog lang door met deze novelle;) Succes iig !

Geplaatst

leuke carriere

Twente

iNDERDAAD ERG VREEMD, MAAR WEL TE VERKLAREN NA DE 2DE PROMOTIE BEN IK MET MIJN TACTIEK GAAN KNUTSELLEN EN PLOTS GING HET LOPEN.

Wat betreft de screen van koné, welke koné wil je een screen van die naar twente ging of arouna Koné

Geplaatst

Het ziet er goed uit, ga zo door :)

Geplaatst

Als mvv fan , s6 met je game en ziet er mooi uit.

Geplaatst
  • Auteur

Ziet er vet uit!!

Heel netjes, ga zo door screen Andreev a.u.b.

Mooie resultaten, die Andreev deed/doet het goed zo te zien, ik zou ook graag een screentje van hem willen zien

Bij deze dan een screen van Nikita Andreev, deze gast had ik voor 0,0 euro opgepikt bij Saturn.

Uitgegroeit tot een held en russich international bij mij, maar helaas accepteerd mijn voorzitter een bod van om en de bij 7.5 miljoen euro.

Knap balen maar schijnt zo te moeten.

Nikita Andreev

andreeviz1.jpg

Geplaatst

Ik ga die gast eens checken

en misschien halen :)

Geplaatst

Lekkere winst dus he :P

Geplaatst

mooi novelletje, zou wel wat meer een verhaal achter mogen zitten, dat zou het afmaken, groeten sander

Geplaatst

echt eenhele mooie novelle ben benieuwd wat je komend seizoen gaat presteren

Geplaatst
  • Auteur

echt eenhele mooie novelle ben benieuwd wat je komend seizoen gaat presteren

nou niets, want die T#ph@s computer wou mijn game niet meer opstarten, zat verdomme in de uefa cup finale tegen Bayern munchen.

Begin een nieuwe game met een nietszeggend team.

Geplaatst

Ooooh Jammer..

Het was een leuke novelle ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]