Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM 07] Sheffield United, Engelse Trots ?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Met Heracles Almelo ging alles goed, totdat ik het spel niet meer kon laden. Jammer, maar ik na lang denken heb ik besloten om het Engelse Sheffield United te gaan leiden.

_________________________________________________________________________________________________________

Sheffield United Football Club

su_logo.gif

Hoe het begon met Sheffield United

Sheffield United F.C. is een Engelse voetbalclub, opgericht in 1889 en uitkomend in de Engelse Premier League . De club speelt zijn thuiswedstrijden op Bramall Lane.

De club werd opgericht in 1854 als een cricketteam. In 1892 werd de club toegelaten tot de Football League. Ze werden zelf éénmalig Engels Kampioen in 1897/1898, maar dat succes hebben ze al lang niet meer gehad. Ze speelden zelfs in de vierde divisie. Maar vanaf seizoen 1988/89 ging het vrij snel weer beter en in het seizoen 1991/92 werd zelfs promotie naar de Premier League afgedwongen. Vanaf seizoen 1994/95 speelde de club weer in de tweede divisie van het Engelse voetbal, maar in het seizoen 2005/06 werd de tweede plaats in The Championship en promoveerde daardoor weer naar de hoogste divisie van Engeland, namelijk de Premier League.

In dit stadion spelen we de thuiswedstrijden: Genaamd Brammel Lane

34236.jpg

Schitterende stadion !!

Doelstellingen:

Doelstelling Bestuur : Degradatie voorkomen

Doelstelling Supporters : Degradatie voorkomen

Doelstelling Manager : Natuurlijk eerst degradatie ontlopen. Als we boven verwachtingen meedraaien in de competitie probeer ik voor Europees Voetbal te spelen.

Selectie 2006/2007

Doelmannen:

doelmannenxs2.jpg

Kenny krijgt de voorkeur boven Bennett in het goal.

Verdedigers:

verdedigersis7.jpg

Waarschijnlijk komen Leigertwood, Jagielka, Davis en Armstrong in de basis te staan als verdedigers.

Middenvelders:

middenvelderswt5.jpg

Op zich heb ik een goed middenveld en daarom staan Ifill, Diarra, Tie en Tonge waarschijnlijk in de basis als middenvelders.

Aanvallers:

aanvallersln8.png

Rob Hulse en Jonathan Stead moeten voor de doelpunten zorgen !!

Sheffield United haalt onvermoeibare middenvelder

Sheffield United heeft voor de rest van het seizoen middenvelder Lassana Diarra gehuurd van Chelsea.

De onvermoeibare middenvelder zal dit seizoen weinig in actie komen bij Chelsea en wordt dan ook verhuurd.

De 21-jarige jongen is zeker een aanwinst voor het team van Marc Meier en zal waarschijnlijk een vaste kracht worden.

Diarra na de transfer: 'Bij Chelsea zou ik weinig speeltijd krijgen, dus is het beste dat je naar een club gaat waar je wel aan spelen toekomt'. 'En dat doe ik nu'. 'Bovendien is Sheffield een mooie en warme club', aldus de nieuwe aanwinst van Sheffield United.

101535.jpg

_________________________________________________________________________________________________________

Reacties zijn altijd welkom en screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur

Met Heracles Almelo ging alles goed, totdat ik het spel niet meer kon laden. Jammer, maar ik na lang denken heb ik besloten om het Engelse Sheffield United te gaan leiden.

Sheffield United Football Club

su_logo.gif

Hoe het begon met Sheffield United

Sheffield United F.C. is een Engelse voetbalclub, opgericht in 1889 en uitkomend in de Engelse Premier League . De club speelt zijn thuiswedstrijden op Bramall Lane.

De club werd opgericht in 1854 als een cricketteam. In 1892 werd de club toegelaten tot de Football League. Ze werden zelf éénmalig Engels Kampioen in 1897/1898, maar dat succes hebben ze al lang niet meer gehad. Ze speelden zelfs in de vierde divisie. Maar vanaf seizoen 1988/89 ging het vrij snel weer beter en in het seizoen 1991/92 werd zelfs promotie naar de Premier League afgedwongen. Vanaf seizoen 1994/95 speelde de club weer in de tweede divisie van het Engelse voetbal, maar in het seizoen 2005/06 werd de tweede plaats in The Championship en promoveerde daardoor weer naar de hoogste divisie van Engeland, namelijk de Premier League.

In dit stadion spelen we de thuiswedstrijden: Genaamd Brammel Lane

34236.jpg

Schitterende stadion !!

Doelstellingen:

Doelstelling Bestuur : Degradatie voorkomen

Doelstelling Supporters : Degradatie voorkomen

Doelstelling Manager : Natuurlijk eerst degradatie ontlopen. Als we boven verwachtingen meedraaien in de competitie probeer ik voor Europees Voetbal te spelen.

Selectie 2006/2007

Doelmannen:

doelmannenxs2.jpg

Kenny krijgt de voorkeur boven Bennett in het goal.

Verdedigers:

verdedigersis7.jpg

Waarschijnlijk komen Leigertwood, Jagielka, Davis en Armstrong in de basis te staan als verdedigers.

Middenvelders:

middenvelderswt5.jpg

Op zich heb ik een goed middenveld en daarom staan Ifill, Diarra, Tie en Tonge waarschijnlijk in de basis als middenvelders.

Aanvallers:

aanvallersln8.png

Rob Hulse en Jonathan Stead moeten voor de doelpunten zorgen !!

Sheffield United haalt onvermoeibare middenvelder

Sheffield United heeft voor de rest van het seizoen middenvelder Lassana Diarra gehuurd van Chelsea.

De onvermoeibare middenvelder zal dit seizoen weinig in actie komen bij Chelsea en wordt dan ook verhuurd.

De 21-jarige jongen is zeker een aanwinst voor het team van Marc Meier en zal waarschijnlijk een vaste kracht worden.

Diarra na de transfer: 'Bij Chelsea zou ik weinig speeltijd krijgen, dus is het beste dat je naar een club gaat waar je wel aan spelen toekomt'. 'En dat doe ik nu'. 'Bovendien is Sheffield een mooie en warme club', aldus de nieuwe aanwinst van Sheffield United.

101535.jpg

Reacties zijn altijd welkom en screens op aanvraag

Geplaatst

Re: [FM 07] Sheffield United, Engelse Trots ?

maar ik na lang denken heb ik besloten om het Engelse Sheffield United te gaan leiden.

Zolang had je er niet voor nodig, 2 dagen... ;)

Maar leuk begin hopen dat je is een keer lang kan door gaan, net als ik al tijdje probeer!!

Succes ermee :thumb:

Geplaatst

Kan je niet eerst wat meer spelen en dan een novelle starten :S?

Geplaatst
  • Auteur

Misschien ben je een beetje dom en heb je de text niet gelezen.. Met Heracles kon ik het spel niet meer laden !! ;)

Graag weer on-topic !!

Geplaatst

Misschien ben je een beetje dom en heb je de text niet gelezen.. Met Heracles kon ik het spel niet meer laden !! ;)

Graag weer on-topic !!

zo bedoel ik het ook niet ! Gewoon dat je verder in je spel bent en dan pas een novelle starten dat je wat langer door kan gaan!

Geplaatst

Mooie clubkeuze kerel...Go Blades! ;) Ben zelf ook in Engeland bezig met Nottingham Forest, staat ook tussen de novelles ;).

Succes kerel! :D

Geplaatst
  • Auteur

Oke Tha Playah.. Nu weer on-topic graag :D

Geplaatst

Ik hoop dat je goed ga presteren bij sheffield KUTGW

Geplaatst

Veel succes bij Sheffield...

Is best een leuke club, heeft Marc Degryse ooit gespeeld denk ik (Belgisch ex-international)...

Subtop moet kunnen, Diarra is echt goed hoor!!

Geplaatst

Ik vind de spelerpresentatie niet mooi eerlijk gezegd, blijf de novelle echter wel volgen!

Geplaatst

ik vind hem wel mooi en trouwen het valt me op dat veel spelers bij bury hebben gevoetbald maard at is toch niet zo'n goede club ofwel ??

Geplaatst

Diarra is zeker een goede versterking voor jou! Succes!

Geplaatst

ik vind hem wel mooi en trouwen het valt me op dat veel spelers bij bury hebben gevoetbald maard at is toch niet zo'n goede club ofwel ??

Als je 3 mensen veel vind :P Valt wel mee toch

Maar hoop dat je nu wel lang kan doorgaan! Succes!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]