Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SV Zulte-Waregem : beuken ze de deur naar Europa in?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: SV Zulte-Waregem : beuken ze de deur naar Europa in?

Antwerp schakelt Brugge uit ?! Mooi mooi...

Knappe novelle jongen, je brengt het mooi en je resultaten zijn ook niet beroerd !!

Geplaatst
  • Auteur

Mindere tijden breken aan voor SVZW

De West-Vlaamse club wordt getergd door een ware blessuregolf en krijgt dan ook nog te maken met schorsingen. Zo zit het seizoen er al op voor Tony Sergeant. Hij scheurde zijn kruisbanden en is 6 tot 9 maanden uit. Chris Janssens is nog zeker een maand buiten strijd met verrekte kniebanden. Prince zit nu al aan 6 gele kartons waardoor hij de partij tegen Roeselare moet missen. Ook D'Haemers is geschorst voor die wedstrijd. De resultaten leiden er dan ook onder. De ploeg van coach Standaert haalde na de bekeroverwinning op Moeskroen nog slechts 1 schamel punt in 5 wedstrijden. De supporter leveren kritiek op de speelwijze, maar de trainer heeft al laten weten daar niet verder op in te gaan. Hij blijft erbij dat zijn veldbezetting de juiste is om punten te sprokkelen. "Als de spelers zich aan mijn tactische instructies houden tenminste", voegde hij eraan toe.

Standaert in Het Laatse Nieuws :

Ik had dit ingecalculeerd. Je moet weten dat we de afgelopen 5 weken de top-3 van België troffen (Club, Anderlecht, Standard) en seizoensrevelatie SK Beveren. We hebben wel de punten laten liggen tegen Lierse. Dat vind ik onaanvaardbaar. Dat we dat ene punt dan pakken op karakter tegen Anderlecht zegt wel iets over onze mentale weerbaarheid. Met nu nog Lokeren en Roeselare op het programma verwacht ik minstens 4 op 6. Maar als we ons in de middenmoot willen handhaven zijn 2 overwinnningen een must.

Geplaatst
  • Auteur

De winterstop is aangebroken voor mijn jongens, en die komt voor de meesten geen dag te vroeg. Ik dacht even dat we vertrokken waren met de reeks overwinningen, maar er kwam al snel een einde aan. Tegen Anderlecht pakten we nog een punt, en dat was het dan. Gelukkig zitten we nog in de beker. Hopelijk kunnen we daar nog iets in forceren. Zonder alle blessures en schorsingen had het er nu waarschijnlijk iets rooskleuriger uitgezien. Na alle matchen aandachtig te hebben geanalyseerd kwam ik tot de constatatie dat we ongeveer een punt of 10 tekort komen. Ik had ons graag rond de 10de plek gezien, maar alles is nog mogelijk. Ik zal zeker de transfermarkt uitpluizen in januari. We trekken ook op winterstage naar Nederland, waar we Helmond, RBC en Volendam partij zullen geven. Hopelijk ben ik wat wijzer na de stage en zijn de batterijen bij de spelers volledig opgelaad om er weer tegenaan te gaan. Vrolijk Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar! Tot de volgende...

Hieronder speeldag 11 t.e.m. 17 :

speeldag1117au3.png

Klassement :

klassementnieuwjaarsx4.png

Statistieken spelers :

stats20062007nieuwjaarww8.png

Geplaatst

Zjenzinho, waar is Buysse???? Die moet toch in je selectie :p

Geplaatst
  • Auteur

Hehe, den Tim! Oe ist man? Were nie raar da gij ier ook rondzwerft...Buysse beloften jongne. Kijk oe dat nu loopt... Nie echt dat é. Keb gin budget é vint. Heb nu 2 aanwinsten voor vlg jaar vastgelegd. Maak ze pas bekend eind dit seizoen, dus volgen maar! Ciao

Geplaatst

Zal ik zeker doen! 'k ben trouwens ook net met Zulte-Waregem begonnen :)

Eens kijken of ik et beter kan dan gij é :)

Geplaatst
  • Auteur

Ok, laat me maar iets weten. Vlg update komt eraan : 7de Ronde Beker van België

Geplaatst
  • Auteur

7de ronde Beker van België

SVZW had met RSC Anderlecht een stevige klepper geloot. De hoop op een stunt maakte al gauw plaats voor diepe tragedie. Zulte-Waregem kwam nog wel op voorsprong via Niculae, maar werd dan simpel afgemaakt door een uitmunde Serhat Akin. Hij zette 3 maal de netten bol. De winteraankoop van de Brusselaars, Jeroen Simaeys, zette de 4-1 op het bord.

7derondebvbyt0.png

Hieronder het volledige uitslagenbord

7derondebvbvolledigsn3.png

Geplaatst
  • Auteur

Het Laatste Nieuws kopt: "Standaert krijgt zijn team maar niet op de rails"

Interview:

I: Goeiemorgen Jens, ik neem aan dat je niet zo best slaapt de laatste tijd...

JS: Dat kan je wel stellen. Ik word er ziek van hoe we het keer op keer in de laatste minuten weggeven.

I: Het gaat inderdaad niet zo goed met het team. Heb je daar enige verklaring voor?

JS: Jazeker, we worden geplaagd door een blessuregolf van jewelste. Ik moet maar liefst 4 basisspelers missen en dat kan je niet wegstoppen. Ik heb denk ik nog niet 5 wedstrijden na elkaar dezelfde elf kunnen opstellen.

I: Je bent waarschijnlijk niet de enige...

JS: Wellicht niet nee, maar ploegen als Anderlecht of Brugge kunnen dat probleemloos opvangen. Ze hebben een veel grotere kern. En als er geen vervanger aanwezig is, dan kloppen ze aan bij het bestuur en een week later staat er een nieuwe jongen klaar. Die luxe heb ik niet. De club draait nu al verlies. De loonkost moet naar omlaag, maar dat betekent betere spelers van de hand doen...De moed zit me in de schoenen.

I: Daar is wel iets van aan. Er is ook aanhoudende kritiek van de supporter dat je niks anders wilt proberen...

JS: Aan mijn tactische opstelling hou ik vast. Dat is juist. Ik ben ervan overtuigd een 4-4-2-ruit de juiste opstelling is voor dit team. De invulling ervan zal nu misschien wel wat wijzigen. Ik moet iets doen.

I: Ik heb wel de indruk dat voorzitter Naessens nog altijd het vertrouwen heeft in jouw kwaliteiten.

JS: De voorzitter weet ook welke erfenis Dury heeft nagelaten. Het word knokken tot de laatste speeldag. Het moet niet mooi zijn, nu tellen enkel resultaten.

I: Bedankt voor dit interview, Jens

JS: Graag gedaan!

blessurelijstzn5.png

Geplaatst
  • Auteur

De mannen van Standaert begonnen dus met een stevige kater aan de terugronde, met AA Gent stond weeral geen makkelijke confrontatie op het programma. De West-Vlamingen deden in de openingsfase aardig hun duit in het zakje. Meert zetten SVZW op voorsprong in de eerste helft. Maar zoals zo vaak konden ze het geen 90 minuten volhouden, en werden dus op de meet alweer geklopt door een efficiënter AA Gent. Foley (in buitenspel) en Pirelli bezorgen Gent de zege.

speeldag18lb5.png

Geplaatst
  • Auteur

Zulte-Waregem geen partij voor Sint-Truiden

Sint-Truiden staat verrassend hoog in het klassement en etaleerde ook zijn goede vorm in het Regenboogstadion. De Limburgers beslisten de partij in de 2de helft via Van Houdt (2) & Buvens. Vandermarliere & Verschuère hielden er een blessure aan over. Daardoor is de ziekenboeg overvol bij het fel getergde Waregem.

speeldag19ya9.png

Geplaatst
  • Auteur

Eindelijk!

Zulte-Waregem maakt een eind aan een reeks van nederlagen door met 0-2 te gaan winnen bij Westerlo. Vanden Eede van Westerlo kreeg rood op slag van rust. Toen stond het al 0-1 via Dragan Mrdja. De parel der kempen kon geen vuist meer maken en diep in de 2de helft scoorde Janssens het verlossende doelpunt. De bezoekers betaalden er wel opnieuw de prijs voor. Topschutter Niculae viel uit met een blessure.

speeldag20mh9.png

Geplaatst

Eindelijk nog eens gewonnen, nu een reeks neerzetten he. Je hebt wel erg véél gekwetsten... goede physios aannemen, dan komen ze sneller terug ;)

Geplaatst
  • Auteur

ik heb 2 nieuwe fysios aangenomen. ben benieuwd. met de reserven speel ik net hetzelfde systeem en sta ik mooi op kop. ik begrijp er niets van...

Geplaatst

Geduld is vaak een codewoord in FM :)

Geplaatst
  • Auteur

het is toch bijna op...:-)

Geplaatst

Mijn favo clubje, volg de ploeg overal veel suces é, deze zal ik zeker volgen.

Mag ik eens een screentje van je tactiek.

IRL zijn janssens, mrdja en Roussel ondertussen wel al vertrokken.

Geplaatst
  • Auteur

tactiekoj4.png

aub

bij mij is janssens een sterkhouder, roussel en mrdja scoren vlot als ik ze opstel bij de reserven, maar bij het a-team loopt het stroef.

Geplaatst

Omdat jij je vm een pijltje heb gegeven onstaat er een gat tussen verdediging en middenveld en daarom krijg jij soms veel tegendoelpunten

Geplaatst
  • Auteur

blessurelijst2nt2.png

Dit is toch al te gek voor woorden...

Geplaatst
  • Auteur

Standaert neemt ontslag bij de rode lantaarn

In onderstaand interview leest u het hoe en het waarom:

I: Jens Standaert, u heeft zopas ontslag genomen als trainer van SVZW. Klopt dat?

JS: (ietwat aangeslagen) Jazeker, het geloof in de redding is volledig weg.

I: Hoe is het zover kunnen komen?

JS: Tja, das makkelijk te verklaren. Kijk eens naar het lijstje geblesseerden. Daar staan namen tussen die je niet zomaar vervangt. De ziekenboeg telt voor het moment 10 gekwetsten. Gisteren is Loris Reina daar ook nog bijgekomen. Ik zag geen licht meer aan het eind van de tunnel. Jongens als Sergeant, Meert, Reina, Prince waren allemaal basisspeler aan het begin van het seizoen. Op het laatste stonden meer beloften op het veld dan A-kernspelers.

I: Hartelijk dank voor deze toelichting

JS: Graag gedaan

Geplaatst

betekend dit dat je novelle is gestopt

Geplaatst
  • Auteur

idd ze stopt. ben nu aan het kijken om met een andere ploeg te starten. normaal start ik gewoon een nieuwe novelle. maar ik wou niet in hetzelfde game blijven. duurde nogal lang vooraleer ik een club zou hebben, en mijn tijd is nogal kostbaar, dus...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]