Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Cristian Bucchi bij mijn napoli game!

scoort op zeer belangrijke momenten.

eerste seizoen 27 goals in serie A

• Antwoorden 122
  • Weergaven 406
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb net Steffen Iversen gehaald. 30-jarige targetman uit Noorwegen. Hij heeft nu al 10 goals in 2 oefenwedstrijden en 2 goals in de JCS wedstrijd tegen PSV. Ik ben Heracles. Het belooft wat.

Geplaatst
Ik heb net Steffen Iversen gehaald. 30-jarige targetman uit Noorwegen. Hij heeft nu al 10 goals in 2 oefenwedstrijden en 2 goals in de JCS wedstrijd tegen PSV. Ik ben Heracles. Het belooft wat.

Ja ik heb iversen gehaald bij rc genk bij mij heeft hij er al 14 gemaakt in 3 wedstrijden echt een goede aankoop

Geplaatst

Ja ik heb iversen gehaald bij rc genk bij mij heeft hij er al 14 gemaakt in 3 wedstrijden echt een goede aankoop

Nou, 45 in 34 competitie wedstrijden. ;D

Geplaatst

Iversen

Voor hoeveel kopen jullie iversen, die moet toch wel 5 á 10 miljoen kosten?

Geplaatst

in het begin van het spel heb je hem voor 2 a 3 miljoen euro,

Het is een goede speler maar erg systeem afhankelijk

Geplaatst

okaka top talentje ook als zijn stats nog niet zo hoog zijn schiet hij er vele in het netje.

Geplaatst

Met Atlético de Madrid schiet Torres bij mij ze er aardig in:

1e seizoen: 36 officiele wedstrijden, 36 goals

2e seizoen: 29 officiele wedstrijden, 34 goals!!! (daar zitten ook poulefase cl en beker bij)

Geplaatst

Palacio bij boca in 50 officiele duels 46 doelpunten

Geplaatst

David Villa :banana: :banana: :banana: :banana:

Wat een Held ! 31 Goals in evenveel wedstrijden en daarbij is Villa nog eens 3-4 weken out geweest met een blessure anders stond zijn teller al op 35 ofzo :p

Trouwens bij Valencia zijn Silva en Edu echt uitgegroeid tot toppers, zij houden Vicente en Baraja op de bank, Silva haalt zelf een gemiddelde van 7.9 8)

Ik heb nu ook juist Delgado gekocht, hij was de enige die ik vond met hetzelfde potentieel volgens mijn scouts van Villa, Daarom heb ik mijn chequeboekje maar eens opengetrokken na de verkoop van Vicente, Delgado kwam voor 24 M naar Mestalla ! In zijn eerste wedstrijd mocht hij invallen na 34 minuten, geen 5 minuten later scoort hij zijn eerste bij Valencia ! :) Aanvankelijk had ik gewoon een backup nodig maar als ik Delgado zie dan vrees ik dat Morientes op de bank zal moeten blijven:*)

Geplaatst

Sychev, niet egt veel maar toch topscoorder omdat mijn verdedigers veel scoren. 40 wedstrijden 27 doelpunten. hij is wel veel gebleseerd geweest

tioch heb ik 83 keer gescoord in 40 wedstrijden

Geplaatst

nicolas milan is gewoon de bom..\

en na een paar jaar komen bojan krkic en henri saivet ook bij de absolute top (als je ze tenminste een goede kans geeft en veel laat spelen)

Geplaatst

Alves natuurlijk, Aanvaller van het jaar, 47 doelpunten in 52 wedstrijden.

Geplaatst

Iversen hier voorlopig (zal wrsch ook zo blijven :)). 16 goals in 13 competitiematchen.

Geplaatst

Eddie Johnson die scoorde 46x in me Heerenveen game en in totaal dik 200. ;e

Geplaatst

bij mij speelt suarez egt super,

de laatste MU update, na 9(waarvan 2 als invaller) wedstrijden al 9 goals

heerlijk, en dat terwijl hij niet eens zulde overweldigede stats heeft

Geplaatst

Marco Ruben, Argentijn van River Plate, scoort enorm veel in mijn River game. Diende als supersub, deed dat met verve.

Jermain Defoe en Dimitar Berbatov doen het ook geweldig goed bij Tottenham, zijn zeer effectief.

Geplaatst

Ruben heb ik eens bij mijn Genk game gekocht voor 10M. Zijn stats waren niet echt dendered, maar ze vlogen er idd wel in bij hem :)

2 seizoenen gespeeld hier:

Topschutter: Steffen Iversen. Elk seizoen 43 competitiegoals. :D

Officieel had hij er 67 gemaakt ofzoiets.

Geplaatst

Jermain Defoe is briljant, ik liet hem een paar wedstrijden buiten de ploeg, hij begon te zeuren om een basisplaats, ik laat hem 1 keer spelen, scoort ie er 4 in de UEFA cup!

4y7coow.jpg

Roque Santa Cruz is ook een goede, tweebenig en een goede techniek, aanname en snelheid. Daar betaal je echter wel voor.

6baauzp.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]