Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Spurs_Logo.jpg

Na lange afwezigheid (ivm school) heb ik besloten weer te beginnen met FM en wel met Tottenham Hotspur, ook wel ''de Spurs'' genoemd. Ik heb deze novelle gestart voordat Davids naar Ajax verkaste vandaar dat hij in mijn game nog bij de Spurs te bewonderen is. Sterspelers van de Spurs (Defoe, Robinson, Lennon enz.) zullen bij eenieder wel ongeveer bekend zijn. Voor meer informatie over de Spurs verwijs ik naar deze geweldige clubgids van Glenn: http://site.manutd.nl/content/view/429/123/

Ik heb net met de voorzitter de laatste details doorgenomen en loop nu het prachtige White Hart Lane binnen.

spursstade.jpg

Wat een geweldig stadion, nu al! Ik kan niet wachten om het vol te zien zitten. Ik blijf nog enkele ogenblikken staan en besluit dan aan het werk te gaan. Eerst neem ik de financiën onder de loep, deze zien er goed uit. Heel goed zelfs, geen lopende leningen, ruim 49 miljoen in de plus en een transferbudget van zo’n 20 miljoen wat ook zeker niet gering is. Verder is er ook ruimte om de loonlast nog wat te zien stijgen, want op dit moment zitten we 470.000 euro’s onder loonbudget. Ook lijkt het voorlopig nog niet nodig om te investeren in de jeugdopleiding en de trainingsaccommodatie. Wat mij nog wel een goed idee lijkt is om naar een 2e satellietclub te zoeken, momenteel hebben wij alleen een samenwerkingsverband met Slavia Praag. Voorlopig zitten de financiën dus wel aardig goed en een samenwerkingsverband zal ik voor het gemak maar een luxe probleem noemen waar geen haast bij zit

Dan natuurlijk het 2e hoofdpunt: De sportieve kant en dan vooral de selectie. Al snel vallen bepaalde sterspelers op: Paul Robinson, Jermain Defoe en Dimitair Berbatov heb ik het dan voornamelijk over. Lennon ken ik natuurlijk als een van de grootste Engelse talenten, maar ook Ledley King en Reto Ziegler zijn zeker spelers met kwaliteit en genoeg potentie. Ook zie ik dat het mogelijk moet zijn om mijn geliefde 4-4-2 met een ruit op het middenveld te spelen. Hier probeer ik mijn selectie dan ook naar toe te werken.

De doelverdedigers:

Radek Cerny (gehuurd van Slavia Praag)

Marton Fulop

Paul Robinson

Eerste keeper is natuurlijk Paul Robinson. Een van de beste, zo niet de beste, keeper van dit moment. Als reserve keeper maken Radek en Marton allebei kans, qua niveau zitten deze mannen dicht bij elkaar. Mee zal tellen is echter de ervaring van Cerny ten opzichte van Fulop. Maar Cerny is er maar voor een seizoen, dus met Fulop kijken we meer naar de toekomst.

robinson_paul_thfc_profile_2005.jpg

Paul Robinson

Er dient dit seizoen nog geen keeper aan te worden getrokken, maar volgend jaar na het terugkeren van Cerny moet er een reserve keeper achter Robinson worden aangetrokken.

De verdediging:

Pascal Chimbonda (rechterflank/linkerflank)

Calum Davenport (centraal)

Michael Dawson (centraal)

Anthony Gardner (centraal)

Ledley King (centraal, kan ook uit de voeten als verdedigende middenvelder)

Philip Ifil (rechterflank)

Benoit Assou-Ekotto (linkerflank)

Lee Young-Pyo (rechterflank/linkerflank)

Centraal is Ledley King verzekerd van een basisplaats. Hij is een echt clubicoon en zal mede daarom mijn captain zijn. Zijn partner centraal in de verdediging Michael Dawson (22 jaar) heeft nog flink wat jaartjes voor zich en zal zich goed moeten ontwikkelen om ook de komende jaren zeker te zijn van een basisplaats. Op rechts krijgt Pascal Chimbonda de voorkeur, maar verwacht wordt dat hij de komende jaren flink concurrentie zal krijgen van Philip Ifil. Voorlopig moet Philip echter nog genoegen nemen met een plaats op de bank. Op links krijgt Essou-Ekotto een basisplaats, maar ik hoop dit seizoen nog een linker(vleugel)verdediger aan te trekken. Ook is Lee Young-Pyo naar het eerste elftal doorgeschoven vanaf de reserves om als backup te dienen voor de linksback positie.

262-7.jpg

Ledley King

Op rechts zit alles wel snor, op links zou ik wel graag nog iemand halen. Centraal zit alles voorlopig goed in elkaar, maar het aantrekken van een centrale verdediger moet volgend seizoen overwogen worden.

Het middenveld:

Reto Ziegler (links)

Edgar Davis (verdedigende middenvelder)

Tom Huddlestone (verdedigende middenvelder)

Didier Zokora (verdedigende middenvelder)

Teemu Tainio (centraal)

Hossam Ghaly (centraal)

Steed Malbranque (aanvallende middenvelder: recht, links, centraal)

Jermaine Jenas (aanvallende middenvelder: centraal, rechts)

Aaron Lennon ( aanvallende middenvelder: een echte rechtsbuiten)

Emil Halfreosson (aanvallende middenvelder: links)

Danny Murphy (aanvallende middenvelder: centraal)

Een hele lijst met middenvelders. Reto Ziegler is op links mijn eerste keus, Emil Halfreosson schat ik te laag in en hij mag naar een andere club uitkijken. Als verdedigende middenvelder is Didier Zokora mijn eerste keus, maar hij zal de komende jaren flink concurrentie krijgen van Huddlestone. De 19 jarige Engelse U20-international heeft al een waarde van 6 miljoen en beschouw ik als een groot talent voor de toekomst. Davids moet niet rekenen op veel speelminuten dit jaar, maar ik laat hem toch bij de selectie vanwege zijn enorme ervaring. Op rechts is de 19 jarige Lennon onovertroffen. Hij zal nu al een dragende speler moeten worden, maar ik heb er vertrouwen in dat hij dit kan. Jermaine Jenas zal centraal de aanvallende impulsen moeten verzorgen.

lennon_weeuuggh.jpg

Aaron Lennon

Op links moet er dit seizoen nog een speler aangetrokken worden, liefst met enkele jaren ervaring. Ook zou ik graag nog een centraal aanvallende middenvelder zien komen, maar de linkerflank gaat voor. Verder mogen Murphy, Ghaly en Halfreosson vertrekken. Ook mag Teemu Tainio de onderhandelingen aangaan als ik een goed bod binnenkrijg voor hem.

De aanval:

Robbie Keane

Dimitar Berbatov

Jermain Defoe

Mido

Mijn aanval zal gevormd worden door Keane en Defoe, maar ook Berbatov mag op speelminuten rekenen. Mido zal vrij zijn de club te verlaten als er een mooi bod binnenkomt.

_1491524_jermaine_defoe300_pa.jpg

Jermain Defoe

In de aanval zijn geen versterkingen nodig en er hoeven ook niet perse mannen te vertrekken.

Samenvatting selectie:

De selectie is goed opgezet. Het team is in balans en slechts op links moet er echt een versterking gehaald worden. Centraal aanvallend op het middenveld kan er nog een talentje bijkomen. Verder zou het mooi zijn nog wat ervaring binnen te halen, want met een gemiddelde leeftijd van 23 jaar is de selectie aan de jonge kant.

Volgende keer: De transfers + De voorbereiding

Reacties met daarin eventuele tips of kritiek zeer welkom!

Geplaatst
  • Auteur

Spurs_Logo.jpg

Na lange afwezigheid (ivm school) heb ik besloten weer te beginnen met FM en wel met Tottenham Hotspur, ook wel ''de Spurs'' genoemd. Ik heb deze novelle gestart voordat Davids naar Ajax verkaste vandaar dat hij in mijn game nog bij de Spurs te bewonderen is. Sterspelers van de Spurs (Defoe, Robinson, Lennon enz.) zullen bij eenieder wel ongeveer bekend zijn. Voor meer informatie over de Spurs verwijs ik naar deze geweldige clubgids van Glenn: http://site.manutd.nl/content/view/429/123/

Ik heb net met de voorzitter de laatste details doorgenomen en loop nu het prachtige White Hart Lane binnen.

spursstade.jpg

Wat een geweldig stadion, nu al! Ik kan niet wachten om het vol te zien zitten. Ik blijf nog enkele ogenblikken staan en besluit dan aan het werk te gaan. Eerst neem ik de financiën onder de loep, deze zien er goed uit. Heel goed zelfs, geen lopende leningen, ruim 49 miljoen in de plus en een transferbudget van zo’n 20 miljoen wat ook zeker niet gering is. Verder is er ook ruimte om de loonlast nog wat te zien stijgen, want op dit moment zitten we 470.000 euro’s onder loonbudget. Ook lijkt het voorlopig nog niet nodig om te investeren in de jeugdopleiding en de trainingsaccommodatie. Wat mij nog wel een goed idee lijkt is om naar een 2e satellietclub te zoeken, momenteel hebben wij alleen een samenwerkingsverband met Slavia Praag. Voorlopig zitten de financiën dus wel aardig goed en een samenwerkingsverband zal ik voor het gemak maar een luxe probleem noemen waar geen haast bij zit

Dan natuurlijk het 2e hoofdpunt: De sportieve kant en dan vooral de selectie. Al snel vallen bepaalde sterspelers op: Paul Robinson, Jermain Defoe en Dimitair Berbatov heb ik het dan voornamelijk over. Lennon ken ik natuurlijk als een van de grootste Engelse talenten, maar ook Ledley King en Reto Ziegler zijn zeker spelers met kwaliteit en genoeg potentie. Ook zie ik dat het mogelijk moet zijn om mijn geliefde 4-4-2 met een ruit op het middenveld te spelen. Hier probeer ik mijn selectie dan ook naar toe te werken.

De doelverdedigers:

Radek Cerny (gehuurd van Slavia Praag)

Marton Fulop

Paul Robinson

Eerste keeper is natuurlijk Paul Robinson. Een van de beste, zo niet de beste, keeper van dit moment. Als reserve keeper maken Radek en Marton allebei kans, qua niveau zitten deze mannen dicht bij elkaar. Mee zal tellen is echter de ervaring van Cerny ten opzichte van Fulop. Maar Cerny is er maar voor een seizoen, dus met Fulop kijken we meer naar de toekomst.

robinson_paul_thfc_profile_2005.jpg

Paul Robinson

Er dient dit seizoen nog geen keeper aan te worden getrokken, maar volgend jaar na het terugkeren van Cerny moet er een reserve keeper achter Robinson worden aangetrokken.

De verdediging:

Pascal Chimbonda (rechterflank/linkerflank)

Calum Davenport (centraal)

Michael Dawson (centraal)

Anthony Gardner (centraal)

Ledley King (centraal, kan ook uit de voeten als verdedigende middenvelder)

Philip Ifil (rechterflank)

Benoit Assou-Ekotto (linkerflank)

Lee Young-Pyo (rechterflank/linkerflank)

Centraal is Ledley King verzekerd van een basisplaats. Hij is een echt clubicoon en zal mede daarom mijn captain zijn. Zijn partner centraal in de verdediging Michael Dawson (22 jaar) heeft nog flink wat jaartjes voor zich en zal zich goed moeten ontwikkelen om ook de komende jaren zeker te zijn van een basisplaats. Op rechts krijgt Pascal Chimbonda de voorkeur, maar verwacht wordt dat hij de komende jaren flink concurrentie zal krijgen van Philip Ifil. Voorlopig moet Philip echter nog genoegen nemen met een plaats op de bank. Op links krijgt Essou-Ekotto een basisplaats, maar ik hoop dit seizoen nog een linker(vleugel)verdediger aan te trekken. Ook is Lee Young-Pyo naar het eerste elftal doorgeschoven vanaf de reserves om als backup te dienen voor de linksback positie.

262-7.jpg

Ledley King

Op rechts zit alles wel snor, op links zou ik wel graag nog iemand halen. Centraal zit alles voorlopig goed in elkaar, maar het aantrekken van een centrale verdediger moet volgend seizoen overwogen worden.

Het middenveld:

Reto Ziegler (links)

Edgar Davis (verdedigende middenvelder)

Tom Huddlestone (verdedigende middenvelder)

Didier Zokora (verdedigende middenvelder)

Teemu Tainio (centraal)

Hossam Ghaly (centraal)

Steed Malbranque (aanvallende middenvelder: recht, links, centraal)

Jermaine Jenas (aanvallende middenvelder: centraal, rechts)

Aaron Lennon ( aanvallende middenvelder: een echte rechtsbuiten)

Emil Halfreosson (aanvallende middenvelder: links)

Danny Murphy (aanvallende middenvelder: centraal)

Een hele lijst met middenvelders. Reto Ziegler is op links mijn eerste keus, Emil Halfreosson schat ik te laag in en hij mag naar een andere club uitkijken. Als verdedigende middenvelder is Didier Zokora mijn eerste keus, maar hij zal de komende jaren flink concurrentie krijgen van Huddlestone. De 19 jarige Engelse U20-international heeft al een waarde van 6 miljoen en beschouw ik als een groot talent voor de toekomst. Davids moet niet rekenen op veel speelminuten dit jaar, maar ik laat hem toch bij de selectie vanwege zijn enorme ervaring. Op rechts is de 19 jarige Lennon onovertroffen. Hij zal nu al een dragende speler moeten worden, maar ik heb er vertrouwen in dat hij dit kan. Jermaine Jenas zal centraal de aanvallende impulsen moeten verzorgen.

lennon_weeuuggh.jpg

Aaron Lennon

Op links moet er dit seizoen nog een speler aangetrokken worden, liefst met enkele jaren ervaring. Ook zou ik graag nog een centraal aanvallende middenvelder zien komen, maar de linkerflank gaat voor. Verder mogen Murphy, Ghaly en Halfreosson vertrekken. Ook mag Teemu Tainio de onderhandelingen aangaan als ik een goed bod binnenkrijg voor hem.

De aanval:

Robbie Keane

Dimitar Berbatov

Jermain Defoe

Mido

Mijn aanval zal gevormd worden door Keane en Defoe, maar ook Berbatov mag op speelminuten rekenen. Mido zal vrij zijn de club te verlaten als er een mooi bod binnenkomt.

_1491524_jermaine_defoe300_pa.jpg

Jermain Defoe

In de aanval zijn geen versterkingen nodig en er hoeven ook niet perse mannen te vertrekken.

Samenvatting selectie:

De selectie is goed opgezet. Het team is in balans en slechts op links moet er echt een versterking gehaald worden. Centraal aanvallend op het middenveld kan er nog een talentje bijkomen. Verder zou het mooi zijn nog wat ervaring binnen te halen, want met een gemiddelde leeftijd van 23 jaar is de selectie aan de jonge kant.

Volgende keer: De transfers + De voorbereiding

Reacties met daarin eventuele tips of kritiek zeer welkom!

Geplaatst

Re: Spurs back in the game?

Leuke selectie en goed intro :thumb:

Ben benieuwd hoe je het ga presenteren. Ikzelf hoop niet op alleen tekst, maar tekst gecombineerd meet plaatjes/screens.

Geplaatst

Zeer mooie intro

Geplaatst

De intro ziet er goed uit ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

12-7 Zojuist is de eerste en waarschijnlijk laatste transfer van deze zomer afgerond. De 26 jarige Juan Fernando Arango werd overgenomen van Mallorca. Met de transfer zou een bedrag van rond de 18 miljoen gemoeid zijn. Hiermee worden alle geruchten de kop in gedrukt over een overkomst van Stewart Downing naar de club uit Londen.

_40151012_juan_arango_203.jpg Juan Fernando Arango

13-7 Een dag na de aankomst van Arango werd ook de eerste oefenwedstrijd gespeeld.

Y. Turgutluspor Spurs

0-1, 5e min.: Defoe (Assou-Ekotto)

0-2, 26e min.: Keane (Ziegler)

0-3, 37e min.: Keane (Arango)

0-4, 88e min.: Keane (Assou-Ekotto)

MOTM: Robbie Keane, Keane en Arango hebben beide een 10 in hun beoordeling.

16-7

Denizilispor Spurs

0-1, 29e min.: Keane (Defoe)

0-2, 43e min.: Jenas (rebound)

1-2, 67e min.: Omer (Selahattin)

1-3, 79e min.: Keane (Lennon)

MOTM: Robbie Keane

17-7 Na de aankoop van Arango toonde Jenas al zijn onvrede, dit werd steeds erger en dus werd besloten dat Jenas als hij wilde een andere club mocht zoeken. Binnen de kortste keren was het rond met Liverpool en Jenas zet zijn carrière dus voort bij Liverpool. De Spurs zouden met deze verkoop zon 7 miljoen binnenkrijgen.

18-7

Kayserispor Spurs

0-1, 39e min. : Keane (Defoe)

0-2, 43e min.: Keane (Assou-Ekotto)

1-2, 55e min.: Ugur (Cristaldo)

2-2, 62e min.: Gardner (eigen goal)

MOTM: Didier Zokora

21-7

Elazigspor Spurs

0-1, 6e min.: Lennon (Assou-Ekotto)

1-1, 43e min.: Tuncay (Akdemir)

1-2, 49e min.: Keane (Tainio)

1-3, 90e min.: Arango (Tainio)

MOTM: Teemu Tainio

Hiermee is de Turkse oefenstage ten einde. Duidelijk werd dat Keane zeer belangrijk was, Arango goed in het systeem paste en Ledley King gemist werd. Ook willen we nog een linkermiddenvelder aantrekken nu Arango functioneert als centraal aanvallende middenvelder. Mogelijke kandidaten zijn: Luis Garcia, Nakamura en Andy van der Meyde. Stewart Downing is definitief afgehaakt, omdat Middlesbrough zelfs een megabod van 25 mil. niet accepteerde. Dat de transfer anders toch niet was doorgegaan omdat ik lang geen 25 mil. meer had is dan bijzaak.

400670_MEDIUMSQUARE.jpg

Robbie Keane

27-7 Vandaag gebeurden er verschillende positieve dingen:

- Eerst werd de transfer van Nakamurra verder geregeld en inmiddels is hij al op het trainingsveld te bewonderen. Vervolgens kreeg ik het bericht: Japanse ster brengt extra geld in het laatje Een artikel in een financieel dagblad prijst de visie van Spurs, nadat de club Nakamurra aantrok. Ze geloven dat het team door de transfer een enorme verkoop van merchandising in Japan zal realiseren.

ShunsukeNakamura195_g.jpg

Shunsuke Nakamura

- Het contract van het Zwitserse talent Reto Ziegler werd ook nog is verlengt met 4 jaar.

medium_reto_ziegler.jpg

Ook werd geregeld dat er op 7 augustus tegen Inter en op 12 augustus tegen Barcelona geoefend wordt. Ik wou deze wedstrijden graag, omdat ik wil weten waar de ploeg staat ten opzichte van de echte topploegen.

7-8

inter-spurs.png

12-8

spurs-barca.png

@Canyonree:

De normale wedstrijden zal ik gaan verslaan zoals tegen onze Turkse oefenstegenstanders, maar de toppers en Europese wedstrijden op de manier als tegen Inter en Barca.

P.S: Ik zou graag meningen horen over de manier van presenteren bij de wedstrijden tegen Inter en Barca, omdat ik de topwedstrijden zo wil presenteren.

Reacties met eventuele kritiek of tips nog steeds zeer welkom!!!

Geplaatst
  • Auteur

Zeer mooie intro

De intro ziet er goed uit ga zo door

oke:) leuk om te horen

Geplaatst
  • Auteur

19-8Na die geweldige oefenafsluiting tegen Werder en vooral tegen Barcelona is het nu tijd voor de Barclays Premier Ship. Het seizoen begint dus echt nu, voor ons uit tegen degradatiekandidaat Sheffield United. Een wedstrijd waar simpelweg 3 punten gepakt moeten worden.

Sheffield United – Spurs

42e min.: 0-1 Keane (Arango)

Daar blijft het bij. We winnen dus wel, maar in een zeer matige wedstrijd.

MOTM: Michael Dawson

23-8 Vandaag komt Wigan op bezoek. We starten in dezelfde opstelling als de uitwedstrijd tegen Sheffield, omdat we Assou-Ekotto nog altijd met een blessure missen.

Spurs – Wigan

27e min.: 0-1 Heskey (rebound)

56e min.: 1-1 Defoe (Keane)

89e min.: 2-1 Defoe (Arango)

We hebben aardig gespeeld, bij de laatste goal zat wat geluk toen Arango uit de kluts Defoe kon bereiken, maar Defoe was dodelijk scherp voor de goal. Met twee kansen twee goals in hij dan ook de Man Of The Match

MOTM: Jermain Defoe

26-8 Vandaag werd de loting van de UEFA Cup verricht. Wij lootten Besiktas en de heenwedstrijd zal 14 september in White Hart Lane plaatsvinden.

27-8 Nadat we toch een teleurstellend gelijk spel boekten tegen Wigan komt vandaag Newcastle op bezoek. Assou-Ekotto, die de start van de competitie mistte, is er vandaag weer bij en speelt gelijk in de basis op zijn linksback positie.

Spurs – Newcastle

17e min.: 1-0 Defoe (Lennon)

Na deze vroege goal wordt er door beide ploegen niet meer gescoord. Vooral Martins kreeg nog kansen om de 1-1 binnen te schieten, maar Robinson keepte werkelijk fantastisch.

MOTM: Peter Ramage

1-9 Pas op 10 september spelen we weer een wedstrijd, dus zitten we even in een relaxte periode. Daarom besloten we met de volledige staf uit eten te gaan. Er werd veel over koetjes en kalfjes gepraat, maar er waren toch ook nog serieuzere dingen. Tijdens het diner zat ik naast Daniel Levy (de voorzitter) en de uitbreiding van het stadion kwam ter sprake. Daniel verzekerde mij dat er plannen zijn om het stadion uit te bouwen. Ook sprak ik nog even de voorzitter van de Supporters club die mij wist te vertellen dat in Japan de merchandising nog steeds super liep. En dat onze andere aankoop, Juan Fernando Arango, langzaam begint uit te groeien tot een echte publiekslieveling.

10-9 We zijn verdedigend gezien vandaag gehandicapt. Op rechts missen we Chimbonda vanwege een blessure, Ifil vervangt hem. Op links is Essou-Ekotto vanwege interland verplichtingen afwezig, Youg Pyo-Lee vervangt hem. En ook Didier Zokora (vmc) is afwezig vanwege interland verplichtingen, daarom start Huddlestone als vmc.

Fulham – Spurs

20e min.: 1-0 John (Jensen)

Helaas is hier het eerste verlies van het jaar. We konden duidelijk geen vuist maken en vooral Zokora werd gemist. Positief punt was het optreden van Ifil, die zeer degelijk speelde.

MOTM: Philip Ifil

Heenwedstrijd tegen Besiktas:

spurs-besiktas.png

Wedstrijd tegen Liverpool: (de beste wedstrijd tot nog toe)

spurs-liverpool.png

23-9 Zoveel mogelijk dezelfde opstelling als tegen Liverpool (uiteraard). Helaas is onze rechterkant wel verzwakt door blessures bij Lennon en Ifil. Nakamura komt daarom vandaag vanaf rechts op het middenveld, Ziegler vanaf links en Chimbonda speelt als rechtsback vandaag

Man. City – Spurs

32e min.: 1-0 Dickov (Samaras)

We zijn met ons hoofd al bij de UEFA Cup wedstrijd tegen Besiktas en spelen dan ook een slechte wedstrijd, we verliezen dan ook terecht van Manchester City. Snel vergeten deze partij maar!

De return tegen Besiktas:

besiktas-spurs.png

2-10 Zelfde opstelling als tegen Besiktas, Ifil is er nog altijd niet bij vanwege zijn blessure.

Spurs – Charlton

08e min.: Blessure Zokora

34e min.: 1-0 Keane (Arango)

42e min.: 2-0 Defoe (Arango)

Goeie overwinning, helaas blijkt de blessure van Zokora ernstig. Hij zal voor in ieder geval een maand uitgeschakeld zijn.

MOTM: Aaron Lennon

Geplaatst
  • Auteur

4-10 Vandaag werd de groepsloting voor de UEFA Cup verricht. Wij zijn gekoppeld aan Lille, Steaua, Palermo en Wisla. Een moeilijke poule zoals we het, het hele toernooi al niet echt treffen door in de kwalificatie ronde een ploeg als Besiktas te treffen.

14-10 We missen vandaag nog altijd Didier Zokora, Ifil is nog niet helemaal fit, dus hij krijgt nog rust.

Portsmouth – Spurs

5e min.: 0-1 Arango (Nakamura)

20e min.: Blessure Nakamura

45+1 min.: 1-1 Kanu (Koroman)

Slechte wedstrijd van beide kanten. Na het uitvallen van Nakamura ging ons niveau drastisch naar beneden. Positief punt was dat de nieuwe instellingen voor Arango goed lijken te werken, hij was de gevaarlijkste man van onze kant.

MOTM: Ledley King

Ik ben helaas het verslag van de wedstrijd Steaua – Spurs kwijtgeraakt, maar de uitslag was 0-2 in het voordeel van de Spurs. Doelpuntenmakers: Arango en Keane, helaas viel Arango ook geblesseerd uit. Gelukkig blijkt die blessure mee te vallen en we zullen hem slechts een week moeten missen.

22-10 Helaas is de man in vorm de laatste twee westrijden, Arango, nog geblesseerd. Nakamura speelt op zijn plek en Ziegler neemt Nakamura’s positie over. Verder dezelfde opstelling als tegen Steaua.

Spurs – Aston Villa

06e min.: 0-1 Baros (Petrov)

28e min.: 0-2 Davis (Angel)

35e min.: 1-2 Keane (Lennon)

61e min.: 2-2 Ziegler (rebound)

90+1e min.: 3-2 Nakamura (Lennon)

90+5e min.: 3-3 Rosales (McCann)

Een kraker waarin de drie punten na een halfuur onbereikbaar leken. Uiteindelijk ben je dan toch nog teleurgesteld als je een 3-2 voorsprong in een paar minuutjes alsnog weggeeft.

MOTM: Steven Davis

25-10 Vandaag wordt voor de League Cup tegen Nottingham Forest gespeeld. Arango kon weer spelen, maar hij krijgt nog rust. De einduitslag is: 3-0 , doelpuntenmakers: Defoe (Lennon), Nakamura (Lennon), Defoe (Chimbonda).

Wat opvalt is dat Lennon de laatste wedstrijden veel assists geeft (4 in de laatste wedstrijd). Een goed teken dus.

30-10 Middlesbrough uit vandaag. MIddlesbrough draait niet lekker en staat 18e in de Premier League, dus eigenlijk moet hier gewoon gewonnen worden door de Spurs. Arango keert terug in de basis, dus Ziegler raakt zijn plaats in het elftal weer kwijt. Dit keer speelt Arango links en Nakamura amc.

Middlesbrough – Spurs

11e min.: 0-1 Arango (Keane)

50e min.: 1-1 Viduka (Mendieta)

75e min.: 1-2 Defoe (Essou-Ekotto)

MOTM: Essou-Ekotto

Tussenstand Premiership:

tussenstand10wedst.jpg

Spurs – Lille:

spurs-lille.png

5-11 Didier Zokora keert terug in de basis na een dikke maand blessureleed. Verder geen wijzigingen ten opzichte van Lille. Opmerkelijk is dat we over 3 dagen weer tegen Bolton spelen, maar dan voor de League Cup.

Spurs – Bolton

04e min.: 1-0 Keane

18e min.: 1-1 Diouf (Nolan)

31e min.: 2-1 Keane (King)

86e min.: 3-1 Keane (Nakamura)

8-11 Zelfde opstelling als 3 dagen geleden tegen Bolton.

Spurs – Bolton

26e min.: 1-0 Defoe (Lennon)

36e min.: 2-0 Keane (Arango)

38e min.: 2-1 Anelka (Nolan)

43e min.: 2-2 Nolan (Gardner)

97e min.: 3-2 Keane (Assou-Ekotto)

Ik ben niet blij met deze wedstrijd. We winnen dan wel, maar na de verlenging en die verlenging heeft zijn tol geëist. Conditioneel is iedereen flink uitgeput en ook zijn er blessures voor Malbranque en Nakamura. Dit komt zeer ongunstig, want de komende wedstrijden (allemaal deze maand nog): Arsenal, Chelsea, Wisla en Palermo.

Geplaatst
  • Auteur

8-11 Zelfde opstelling als 3 dagen geleden tegen Bolton.

Spurs – Bolton

26e min.: 1-0 Defoe (Lennon)

36e min.: 2-0 Keane (Arango)

38e min.: 2-1 Anelka (Nolan)

43e min.: 2-2 Nolan (Gardner)

97e min.: 3-2 Keane (Assou-Ekotto)

Ik ben niet blij met deze wedstrijd. We winnen dan wel, maar na de verlenging en die verlenging heeft zijn tol geëist. Conditioneel is iedereen flink uitgeput en ook zijn er blessures voor Malbranque en Nakamura. Dit komt zeer ongunstig, want de komende wedstrijden (allemaal deze maand nog): Arsenal, Chelsea, Wisla en Palermo.

Wedstrijd tegen Arsenal in het Emirates Stadium:

arsenal-spurs.png

15-11 Vandaag werd het contract van Philip Ifil verlengt tot 2010. Zijn huidige contract liep nog tot en met de zomer van 2007. Ook zijn er contractbesprekingen met Robbie Keane, maar volgens insiders bij de Spurs verlopen deze niet voorspoedig.

De topderby tegen Chelsea in White Hart Lane:

spurs-chelsea.png

Wisla uit in de UEFA Cup:

wisla-spurs.png

Palermo, UEFA Cup:

Omdat we al geplaatst zijn in de UEFA Cup heb ik geen verslag meer gemaakt van de wedstrijd tegen Palermo, de einduitslag was: 1-0 , doelpuntenmaker: Nakamura

MOTM: Lennon

Reading – Spurs

45e min.: 1-0 Hyeon (strafschop)

67e min.: 1-1 Nakamura (vrije trap)

89e min.: 1-2 Ziegler (Keane)

Daarna is het afgelopen en we winnen dus met een gelukje bij Reading. Het was wel mooi dat Ziegler de winnende maakte, want hij was uitblinker vandaag.

MOTM: Reto Ziegler

Everton – Spurs

45+1 min.: 1-0 Yobo (Davis)

79e min.: 1-1 Defoe (Arango

85e min.: 1-2 Defoe (Zokora)

89e min.: 2-2 Vaughan(Anichebe)

Slechte wedstrijd waarin beide partijen tevreden mogen zijn met een gelijke stand.

MOTM: Paul Robinson

Geplaatst

Mooie Lay-out! :thumb: mooi gemaakt, maar misschien dat je de uitslag erbij kan zetten of iets

Ga zo door :thumb:

Geplaatst

Mooie lay-out goede aankopen en ook redelijk goede resultaten ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

Winterupdate [deel 1]

Spurs – Blackburn

Voor de wedstrijd tegen Blackburn besluit ik mijn tactiek nog eens onder de loep te nemen en is wat dingen uit te gaan proberen. Ik ben benieuwd of het veel verschil maakt, onder andere mijn AMC en VMC zijn anders ingestelt. Ook staan de AMR en AML wat aanvallender.

13e min.: 1-0 Defoe (Lennon)

84e min.: 2-0 Nakamura (Lennon)

De veranderingen leken goed uit te pakken. We hebben verdedigend gezien helemaal niks weggegeven. Nakamura scoort en Lennon geeft 2 assists. Behalve de AMC positie, waar ik weinig van gezien heb, lijken de veranderingen dus goed uit te pakken!

MOTM: Aaron Lennon met 2 assists

De thuiswedstrijd tegen Manchester United:

spurs-manutd.png

Vandaag is duidelijk geworden dat wij in de UEFA Cup uit zullen komen tegen Slavia Praag. Een lastige tegenstander, maar zeker geen onmogelijke. Mochten we deze ronde overleven dan zullen we uitkomen tegen Twente of Shaktar. We hebben dus een redelijk gunstige loting, als je bedenkt dat we ook ploegen als Leverkusen, Inter, Villareal of Liverpool konden treffen.

Watford – Spurs

51e min.: 0-1 Keane (Assou-Ekotto)

56e min.: 1-1 King (Young)

Helaas komen we na een fantastische wedstrijd tegen Manchester niet verder dan een gelijkspel tegen Watford.

Spurs – Aston Villa

9e min.: 1-0 Defoe (Arango)

78e min.: 2-0 Defoe (Arango)

Een zwaar bevochten overwinning vandaag. Met blessures voor Keane en Berbatov moest ik improviseren in de aanval. Ik kon natuurlijk Mido gebruiken, maar ik besloot Arango in de spits te zetten naast Defoe. Dat liep wel aardig want de assists van Arango maakte killer Defoe prima af.

Spurs – West Ham

Nog altijd missen we Keane en Berbatov, daarom geen wijzigingen ten opzichte van de wedstrijd tegen Aston Villa.

38e min.: 1-0 Defoe (rebound)

53e min.: 2e geel Mascherano (rood)

56e min.: 2-0 Arango (Ziegler)

60e min.: 3-0 Arango (Ifil)

72e min.: 4-0 Defoe (Assou-Ekotto)

85e min.: 5-0 Defoe (Arango)

Dan is de nachtmerrie voor West Ham eindelijk voorbij. Wat een wedstrijd! Alles liep, we worden natuurlijk wel in het zadel geholpen door de rode kaart van Mascherano. Maar een fantastische wedstrijd, Defoe met 3 goals, Arango 2 goals en een assist. En zo heeft Arango grote kans volgende wedstrijd weer in de spits te staan.

Spurs – Sheffield United

Vandaag gaat het heel moeilijk worden. We missen namelijk Ifil, Lennon, Keane, Berbatov en Defoe met blessures.

12e min.: 1-0 Mido (Malbranque)

24e min.: 2-0 Zokora (Nakamura)

52e min.: 3-0 Mido (Nakamura)

We winnen uiteindelijk toch ruim dus met 3-0. Daarbij moet je zeggen dat dit licht geflatteerd is. Mido bewijst zijn klasse door 2 keer uit een corner raak te koppen. Daarnaast scoorde Zokora zijn eerste goal van het seizoen.

In de persconferentie na de wedstrijd tegen Sheffield is ook nog een nieuwe aankoop bekend gemaakt. De ervaren Juan Sebastian Veron komt op 1 januari over naar de club uit Londen. Hij tekent een contract van 3 jaar bij de Spurs.

Wigan – Spurs

Vandaag keert Jermain Defoe terug in de basis, daarom neemt Mido weer plaats op de bank. Verder zijn Assou-Ekotto en Zokora vanwege interlands afwezig. Ook Ifil, Lennon, Keane en Berbatov zijn er nog niet bij. Zij vertoeven nog in de ziekenboeg.

27e min.: 0-1 King (Nakamura)

37e min.: Rood Huddlestone (doorgebroken speler)

Wigan kan daarna geen echte druk meer zetten en we winnen dus met 0-1 van Wigan. De rode kaart van Huddlestone was licht te wijten aan King, die zijn interceptie volledig mistte.

Newcastle – Spurs

Het debuut van Veron vandaag!

1e min.: 0-1 Ziegler (rebound)

29e min.: 1-1 Martins (Duff)

67e min.: 1-2 Mido (Defoe)

70e min.: Rood Taylor (doorgebroken speler)

90+4e min.: Rood Lugue (natrappen)

Dan is het afgelopen. We maken het onszelf veel te moeilijk tegen dit Newcastle, maar de overwinning gaat dus uiteindelijk toch naar Londen. Minpunt is de blessure van Arango.

MOTM: Michael Dawson

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]