Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Los Merengues in strijd voor het kampioenschap..

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Real Madrid Club de Fútbol

2r3bfrc.gif

Sen nieuwe manager van 'de koninklijke'

Nadat Frank Rijkaard en Marco van Basten banen hadden afgewezen bij Real Madrid, heeft Real Madrid tot alle verbazing een relatief onbekende trainer aangetrokken; Onur Sen.

Spelers weg uit het heilige Bernabéu?

De nog net aangestelde trainer Onur Sen heeft al snel van zich laten horen, hij vindt dat spelers zoals Ronaldo niet bij het elftal passen en verkocht moeten worden. Vandaag direct na de persconferentie heeft Sen een gesprek gehad over wat er moet gebeuren met deze spelers waarna het bestuur regeerde met: ''Jij bent de trainer, jij mag alles bepalen.''

3 Spelers verlaten het 'Heilige'.

Nadat Sen toestemming heeft gekregen van het bestuur heeft hij al tickets besteld voor degene die moeten vertrekken. Volgens Sen moeten deze spelers vertrekken uit het 'Heilige': Cassano, Ronaldo en Helguera, Sen ziet geen toekomst meer in deze spelers stond er boven aan het Spaanse krant Marca.

Raul Garcia binnenkort te bewonderen in het 'heilige shirt'?

Volgens diverse kranten heeft Real Madrid een oogje op het Spaanse wonderkind Raul Garcia, Sen is bereidt om 20 miljoen neer te leggen voor deze speler maar Osasuna wilt minstens 25 miljoen voor deze talent. Volgens deze kranten is Sen akkoord gegaan over een prijs van 27 miljoen om Raul Garcia te strikken.

Intervieuw met Johan Derksen.

JD: Johan Derksen

JD: 'Allereerst bedankt dat u tijd heeft gemaakt voor mij'

OS: 'Ach, we zijn nog niet begonnen met het echte werk dus heb ik nog tijd zat.'

JD: 'Zullen we dan maar beginnen met de vragen?'

JD: 'Werd je verbaasd nadat je aangesteld werd als trainer van de koninklijke?'

OS: 'Natuurlijk, zo'n onbekende trainer als mij heeft het recht niet om zo'n grote team te leiden maar ik zal mijn uiterste best doen om de doelstellingen te halen.'

JD: 'Wat vind je van je team op dit moment'?

OS: 'We hebben een zeer grote selectie waar ik een paar spelers uit ga vissen om ze te verkopen, maar tot nu toe ben ik wel tevreden over mijn team.'

JD: 'Heb je eventuele aankopen in je oog?'

OS: 'Op dit moment heb ik een paar spelers in 't oog maar ik weet niet zeker of ze gaan tekenen bij Real Madrid.'

JD: 'Allerlaatst iets over Raul Garcia, wilt u hem aantrekken?'

OS: 'Hij is een van de betere talenten in Spanje dus waarom niet?'

JD: 'Nogmaals bedankt voor je intervieuw!'

Volgende keer:

* Doelstellingen

* Eventuele oefenwedstrijden

* Transfers

* De spelers

Reacties/ opmerkingen gewenst omdat het mijn eerste novelle is ;)!

Geplaatst
  • Auteur

Real Madrid Club de Fútbol

2r3bfrc.gif

Sen nieuwe manager van 'de koninklijke'

Nadat Frank Rijkaard en Marco van Basten banen hadden afgewezen bij Real Madrid, heeft Real Madrid tot alle verbazing een relatief onbekende trainer aangetrokken; Onur Sen.

Spelers weg uit het heilige Bernabéu?

De nog net aangestelde trainer Onur Sen heeft al snel van zich laten horen, hij vindt dat spelers zoals Ronaldo niet bij het elftal passen en verkocht moeten worden. Vandaag direct na de persconferentie heeft Sen een gesprek gehad over wat er moet gebeuren met deze spelers waarna het bestuur regeerde met: ''Jij bent de trainer, jij mag alles bepalen.''

3 Spelers verlaten het 'Heilige'.

Nadat Sen toestemming heeft gekregen van het bestuur heeft hij al tickets besteld voor degene die moeten vertrekken. Volgens Sen moeten deze spelers vertrekken uit het 'Heilige': Cassano, Ronaldo en Helguera, Sen ziet geen toekomst meer in deze spelers stond er boven aan het Spaanse krant Marca.

Raul Garcia binnenkort te bewonderen in het 'heilige shirt'?

Volgens diverse kranten heeft Real Madrid een oogje op het Spaanse wonderkind Raul Garcia, Sen is bereidt om 20 miljoen neer te leggen voor deze speler maar Osasuna wilt minstens 25 miljoen voor deze talent. Volgens deze kranten is Sen akkoord gegaan over een prijs van 27 miljoen om Raul Garcia te strikken.

Intervieuw met Johan Derksen.

JD: Johan Derksen

JD: 'Allereerst bedankt dat u tijd heeft gemaakt voor mij'

OS: 'Ach, we zijn nog niet begonnen met het echte werk dus heb ik nog tijd zat.'

JD: 'Zullen we dan maar beginnen met de vragen?'

JD: 'Werd je verbaasd nadat je aangesteld werd als trainer van de koninklijke?'

OS: 'Natuurlijk, zo'n onbekende trainer als mij heeft het recht niet om zo'n grote team te leiden maar ik zal mijn uiterste best doen om de doelstellingen te halen.'

JD: 'Wat vind je van je team op dit moment'?

OS: 'We hebben een zeer grote selectie waar ik een paar spelers uit ga vissen om ze te verkopen, maar tot nu toe ben ik wel tevreden over mijn team.'

JD: 'Heb je eventuele aankopen in je oog?'

OS: 'Op dit moment heb ik een paar spelers in 't oog maar ik weet niet zeker of ze gaan tekenen bij Real Madrid.'

JD: 'Allerlaatst iets over Raul Garcia, wilt u hem aantrekken?'

OS: 'Hij is een van de betere talenten in Spanje dus waarom niet?'

JD: 'Nogmaals bedankt voor je intervieuw!'

Volgende keer:

* Doelstellingen

* Eventuele oefenwedstrijden

* Transfers

* De spelers

Reacties/ opmerkingen gewenst omdat het mijn eerste novelle is ;)!

Geplaatst
  • Auteur

Re: Los Merengues in strijd voor het kampioenschap..

Volgende update komt waarschijnlijk morgen, maar vergeet geen opmerkingen achter te laten ;).

Geplaatst

goed begin...

maar een paar opmerkingen

OS: 'Natuurlijk, zo'n onbekende trainer als mij heeft het recht om zo'n grote team te leiden maar ik zal mijn uiterste best doen om de doelstellingen te halen.'

-heb je het recht om dat te doen? :cab:

-Helguera weg, hij kan de jonkies nog leiden!

-Probeer speciaal spaanse talenten te kopen! Laat Real weer spaans worden, je bent dus goed op weg met Raul Garcia!

Geplaatst

vind het persoonlijk niet zo leuke club, maar succes ermee zal deze novelle volgen

Geplaatst
  • Auteur

Het begin van een nieuw koninklijke?

Ik wou kijken hoe mijn team ervoor stond dit jaar en daarom werden er oefenwedstrijden geregeld tegen wat mindere teams, zoals jullie ook kunnen zien was het een makkelijke voorbereiding op het moeilijke werk.

Oefenwedstrijden:

47b23k1.jpg

Een goede wedstrijd maar de score moest toch wat groter zijn.

314qp12.jpg

We hadden de kansen wel alleen wouden de afmakers alleen over en naast schieten..

317i7t5.jpg

Het zelfde als hierboven, we hadden de afmakers niet..

Het Team

Keepers:

[green]Ilker Casillas: De beste keeper van Real Madrid zal alle wedstrijden spelen als er geen blessures voorkomen bij hem.

Diego Lopez: Hij is geen ster geworden als Casillas dus zal hij plaats moeten nemen op de bank.[/green]

Verdedigers:

[blue]Michel Salgado: Zal waarschijnlijk verkocht worden als dat niet zo is neemt hij plaats op de bank.

Sergio Ramos: Een van de beste talenten over de wereld, zal zeker in de basis starten.

Raul Bravo: Is er voor de breedte, mischien word hij verkocht.

Fabio Cannavaro: Een van de beste verdedigers, dus ook een basisplaats.

Mejia: Hem heb ik totaal niet nodig, hij krijgt mischien speelminuten als er iemand uitvalt wegens een blessure of schorsing.

Pavon: Een aap die niks anders doet dan alleen zijn loon binnen te krijgen.

Helguera: Hij word mischien verkocht anders gaat hij de talenten leiden.

Cicinho: De snelle braziliaan heeft eigenlijk nog niks kunnen bewijzen, ik gun hem toch af en toe een basisplaats.

Roberto Carlos: De snellere braziliaan heeft zeker een basisplaats.

Minambres: Heeft eigenlijk niks te zoeken, en mag opdonderen.[/blue]

Middenvelders:

[red]Emerson: Word langzamerhand al wat ouder, zal deel moeten nemen op de bank.

Diarra: Eigenlijk vind ik hem niet passen bij het team, zal verkocht kunnen worden.

Beckham: Een speler die goeie vrijetrappen kan nemen en overal van pas kan komen, hij start in de basis.

Cassano: Het problemen kindje heeft een probleem want hij gaat verkocht worden.

Reyes: Krijgt speeltijd omdat we hem geleend hebben.

Guti: Krijgt af en toe speeltijd omdat hij soms toch zeer goed aan voetballen komt.[/red]

Aanvallers:

Ronaldo: Een dikke geit die een vertrek naar Engeland gaat maken.

Raul: Een speler die zeer goede dienst heeft verleend aan Real Madrid, krijgt af en toe wat speeltijd, hij word de kapitein.

Robinho: De ster in mijn team, ik heb hem nog vele jaren nodig.

Ruud van Nistelrooy: Hij zal samen met Robinho in de aanval gaan spelen, ik verwacht veel van hem.

Dat was dan mijn team die het kampioenschap moet binnenhalen, sommige van hun worden verkocht en sommigen krijgen bijna geen basisplaats.

De doelstellingen van het bestuur zijn simpel, kampioen worden. Mijn doelstellingen zijn kampioen worden en ver komen in de CL.

Nieuws

Ronaldo heeft interesse van Engelse clubs.

Volgens diverse Spaanse kranten heeft Ronaldo aanbiedingen van Engelse clubs het gaat om Arsenal en Manchester United. Het gaat om een bod van ongeveer 7 miljoen. Volgens de kranten heeft Sen de aanbiedingen geaccepteert en gaat Ronaldo binnen kort naar een Engelse club.

Later meer hierover..

Raul Garcia naar Real Madrid?

Het is nou al bijna zeker of Raul naar Real Madrid gaat omdat Real Madrid een bod van 13 miljoen heeft gedaan op Raul, dit bedrag is veel minder dan de gerucht van de afgelopen dagen dus of Osasuna het gaat accepteren is nog niet zeker.

Volgende keer:

* De start van de competitie.

* Nog meer transfers?

Reacties/ opmerkingen zijn welkom, vergeet niet dat het mijn eerste novelle is ;)..

Geplaatst

Succes met Real Madrid, maar dat zal niet zo heel erg moelijk wezen met zo'n selectie.

Hopelijk krijgt jouw Real wat minder ster allures !

Veel succes en KUTGW!

Geplaatst

Ronaldo: Een dikke geit die een vertrek naar Engeland gaat maken. Whahaha prachtig!

Geplaatst

Leuk begin met een geweldige club, zoals al gezegt werd probeer Spaanse jongens te halen. En ik zal je een tip geven omdat ik zelf ook een novelle met Real Madrid heb: Zet Cannavaro OF Sergio Ramos altijd bij de eerste paal met een corner en geef de corner daar, ze scoren daar echt heel erg veel, Cannavaro had er eerst in 1 seizoen bij mij 20 in liggen. Succes verder _O_

Geplaatst

Het is wilden in plaats van wouden, maar voor de rest is alles goed.

Geplaatst

zie veel novelle's die beginnen met een interview met Johan Derksen :S

maar verder ziet het er goed uit !

Geplaatst

Real Madrid heeft een knappe naam maar de resultaten zijn de laatste tijd niet meer Galacticos waardig!!

Hopelijk kan jij er wat van maken !!

Succes

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]