Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zaterdagavond 1/07/06

Ik zit weer eens in de bar van mijn hotel, het RIU Grec hotel in Kreta. Vraag mij een Bloody Mary, hoor velen zeggen 'bweerk' maar ik geniet ervan. Het is namelijk mijn voorlaatste dag hier en dan vertrek ik naar België. Het is ongeveer 22.00 en opeens zie ik een bus en het lijkt wel op een voetbalclub, welke voetbalclub weet ik niet want de journalisten springen al snel uit de bosjes en beginnen te gillen en te gieren waardoor ik niets zie. Ik trek het me ook niet veel aan, drink rustig men cocktail leeg en geniet vn de stilt in het hotel, wat een verschil met overdag waar ze echt overal roepen, waarvan mijn hoofd gepijnigd wordt. Ik beslis om mijn vest te pakken en richting kamer 187 te stappen. Er staat een fris windje en beslis dan maar om toch die vest aan te doen. Opeens hoor ik iets 'HEEEELPP', ik sta verstijfd maar na enkele seconden beslis ik om toch maar te rennen en zoeken vanwaar dat geroep kwam. Er lag een man op de grond ik dacht van shit wat is dit hier. Ik ren die man te hulp en probeer hem te reanimeren maar ik heb niet genoeg kennis om hem te redden en schreeuw op hulp. Ondertussen houd ik die man wakker door hem allerlei dingen te vragen maar ik hoor niet echt wat hij zegt, maar ik blijf gewoon doorvragen. Er komt snel een dokter van het hotel aangered en wil hem reanimeren maar helaas, hij blijft verzwakken tot opeens de hartslag op nul komt te staan en hij overleden is. De ambulance die inmiddels is aangekomen, probeert nog maar tevergeeft hij is overleden. Opeens wordt ik overrompeld door mensen, het waren journalisten wat was er zo speciaal aan die man? 'Ken je die dan niet?' Hoorde ik achter mij, ik antwoorde nee. 'Het is Cesare Prandelli, de manager van Fiorentina.' Daarom waren die journalisten hier dus voor het team dat vorig jaar iets te veel sjoemelde. Ik ben er echt niet goed van, dokters willen mij meenemen naar het hospitaal maar dat vind ik niet nodig. Het team zit in zak en as, de wedstrijd van morgen tegen AEK Athene is afgelast maar Fiorentina is nu op zoek naar manager, net nu ik ontslaan werd bij Arsenal, kunnen twee grote foutmakende dingen, één groot mirakel worden? .

Geplaatst
  • Auteur

Zaterdagavond 1/07/06

Ik zit weer eens in de bar van mijn hotel, het RIU Grec hotel in Kreta. Vraag mij een Bloody Mary, hoor velen zeggen 'bweerk' maar ik geniet ervan. Het is namelijk mijn voorlaatste dag hier en dan vertrek ik naar België. Het is ongeveer 22.00 en opeens zie ik een bus en het lijkt wel op een voetbalclub, welke voetbalclub weet ik niet want de journalisten springen al snel uit de bosjes en beginnen te gillen en te gieren waardoor ik niets zie. Ik trek het me ook niet veel aan, drink rustig men cocktail leeg en geniet vn de stilt in het hotel, wat een verschil met overdag waar ze echt overal roepen, waarvan mijn hoofd gepijnigd wordt. Ik beslis om mijn vest te pakken en richting kamer 187 te stappen. Er staat een fris windje en beslis dan maar om toch die vest aan te doen. Opeens hoor ik iets 'HEEEELPP', ik sta verstijfd maar na enkele seconden beslis ik om toch maar te rennen en zoeken vanwaar dat geroep kwam. Er lag een man op de grond ik dacht van shit wat is dit hier. Ik ren die man te hulp en probeer hem te reanimeren maar ik heb niet genoeg kennis om hem te redden en schreeuw op hulp. Ondertussen houd ik die man wakker door hem allerlei dingen te vragen maar ik hoor niet echt wat hij zegt, maar ik blijf gewoon doorvragen. Er komt snel een dokter van het hotel aangered en wil hem reanimeren maar helaas, hij blijft verzwakken tot opeens de hartslag op nul komt te staan en hij overleden is. De ambulance die inmiddels is aangekomen, probeert nog maar tevergeeft hij is overleden. Opeens wordt ik overrompeld door mensen, het waren journalisten wat was er zo speciaal aan die man? 'Ken je die dan niet?' Hoorde ik achter mij, ik antwoorde nee. 'Het is Cesare Prandelli, de manager van Fiorentina.' Daarom waren die journalisten hier dus voor het team dat vorig jaar iets te veel sjoemelde. Ik ben er echt niet goed van, dokters willen mij meenemen naar het hospitaal maar dat vind ik niet nodig. Het team zit in zak en as, de wedstrijd van morgen tegen AEK Athene is afgelast maar Fiorentina is nu op zoek naar manager, net nu ik ontslaan werd bij Arsenal, kunnen twee grote foutmakende dingen, één groot mirakel worden? .

Geplaatst

Re: The Tacticus in ....

ontslaan werd = ontslagen werd ;)

Geplaatst
  • Auteur

Maandagochtend

Na lang nadenken over het voorval van zaterdagavond, wou ik toch geen manager worden bij Fiorentina. De Italianen waren er ook niet heel opgetogen mee, ze wouden iemand die al iets bereikt heeft en dus niet ontslagen werd bij Arsenal. Oké, ik bleef toch opzoek gaan naar een club en men hart leidde me weer naar Engeland, dus ik vertrok vanuit Griekenland meteen naar Engeland om daar op zoek te gaan. Het mooie weer uit Griekenland werd algauw slecht weer in Engeland, veel wind en regen. Maar ik besloot om de taxi te nemen op weg naar een hotel dicht in de buurt. Ik keek wat naar buiten tot opeens de GSM rinkelde. Ik nam op en voor ik iets had gezegt hoorde ik.

'Hellow, I'm the president of Watford, you need to come right now!'

*tuuuut*

Ik vertelde de taxi-chauffeur rechtsomkeer te maken en naar het bureau van Watford te rijden. Na een half uurtje rijden zijn we aangekomen, ik betaal de chauffeur en bedank hem heel erg. Buiten stond er iemand op mij te wachten.

'I've heard you are looking or a new club? You are welcome here, because we need someone fast. We know your bad reputation but we believe in you'

Ik zei meteen ja want zo'n kans kreeg ik niet meer, Watford is wel niet de beste club die er is. Ze hebben nog nooit iets gewonnen bijna eens de uefa cup maar die verloren ze van Everton. Ze hebben wat schulden, maar ik kan toch met 3 miljoen spelers aantrekken en dat zullen vooral defensieve spelers worden. Ik herbegin men carriére dus in Engeland waar het allemaal begon hopelijk kan ik dit team uit degradatie houden. De jonge Bangura speelt daar ook, de jonge middenvelder is zeker een goede speler voor dit team.

Geplaatst

Veel succes met Watford. Ben zeer benieuwd naar je resultaten !

Geplaatst

Re: The Tacticus in Watford

Tof begin, toffe club !!

Véél succes in ieder geval

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]