Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben met Southampton meteen in mijn eerste seizoen kampioen geworden van de Championship..Tweede seizoen 17e in de Premier League, nu krijg ik eindelijk wat meer te besteden...Maar kreeg ook twee satellietclubs voor het uitkiezen uit de Japanse en Chinese 2e Liga (of hoe het ook heet). Stond ook bij dat het voor merchandising was en moet voor degene die ik gekozen heb iets meer dan 2 miljoen per jaar betalen. Dus je hoeft niet perse een hoge reputatie te hebben, in de prognose van dit jaar zal ik 19e worden, gelukkig maar dat die vaak niet kloppen..

Geplaatst

ik heb bij mijn atletico madrid status Globaal dat is toch hoger als Continentaal of niet ? ik krijg in ieder geval geen aziatische feeder of amerikaans

Geplaatst

hey ik heb bij me bestuur gevraagd voor een satalietclub maar nu antwoorden ze een paar weken later dat ze niemand hebben kunnen vinden. en nu? gaan ze nog verder zoeken naar een club om mee samen te werken of is het nou gelijk over??? zou iemand graag uitleg willen geven;) alvast bedankt he :D

Geplaatst

Spelers met een grote reputatie aantrekken werkt ook stimulerend voor de merchandising.

Geplaatst
hey ik heb bij me bestuur gevraagd voor een satalietclub maar nu antwoorden ze een paar weken later dat ze niemand hebben kunnen vinden. en nu? gaan ze nog verder zoeken naar een club om mee samen te werken of is het nou gelijk over??? zou iemand graag uitleg willen geven;) alvast bedankt he :D

;)

Geplaatst

Ik wil ook zo'n satalietclub volgens mij stroomt de geld dan binnen

Geplaatst
Ik wil ook zo'n satalietclub volgens mij stroomt de geld dan binnen

Yep, ik haal vaak chineze talenten van 16 jaar ofso en doe vaak managercommunicatie , is succesvol,:)

Geplaatst

werkt dat trucje egt van dat je meer sattelietclubs in een keer kan toevoegen, want anders had ik onderhand nu wel een waslijst van chinese en amerikaanse clubs, want ik krijg steeds een lijst van bijv 3 amerikaanse en 2 chineese maar ik kies er steeds maar een !!

Geplaatst
Ik had bv een goeie feeder club met Groningen > Miami FC had nog de standaard reputatie. Maar je kan ook een speler als ik zeg maar wat Nakamura aantrekken dat verhoogt het shirtverkoop in Japan en vergroot dus jou merchandising.

En er zijn heel weinig goede spelers uit de landen china, japan en amerika.

De gene die ik goed vind zijn uit japan nakumara en uit amerika guiseppi rossi en ook donovan ofzoiets van la galaxy, adu kan redelijk goed worden, maar deze spelers heb ik nog nooit gekocht, omdat ik nakamura niet goed genoeg vind voor clubs waar ik vaak een sattelietclub bij krijg, guiseppi rossi een goed talent is maar dat er talenten zijn voor de spits die een tikkeltje beter worden en ook ff goedkoper zijn, namen als bojan en op meer kom ik er nu ff niet maar zijn er zeker wel. Adu vind ik niet echt supergoed worden alleen omdat hij erg jong is vaak gekocht maar er zijn veel goedkopere talenten, iets ouder, maar worden veel beter, heb je dus sneller profijt van.

verder doe ik zelf nooit iets aan stages en dat soort dingen in die landen waar je het kan krijgen, omdat het in FM niet is uitgewerkt (denk ik en weet bijna wel zeker en is denk toeval als je daar veel gaat scouten dat je ook op dat moment een club met merchandisinginkomsten uit dat land krijgt). Ik heb ook een x ff 1 maandje met alle topclubs uit engeland, spanje, italie en duitsland. de clubs die sattelietclubs kregen met merchandisinginkomsten:

Engeland: Man. Utd. kreeg er 3, liverpool 1 en Arsenal 2, weet niet meer zeker want verwijderde die game na 1 maand.

Spanje alleen real madrid 2.

italie: inter, as roma en ac milan. niet met juventus geexperimenteerd.

duitsland kreeg er ook geeneen.

ik heb het alleen met topclubs gedaan uit die landen dus zou best kunnen dat lazio roma er ook voor aangelegd is. maar clubs als Barca en Chelsea kreeg er dus ook geeneen. Er kunnen paar foutjes tussen zitten omdat het tijdje terug was en het is natuurlijk niet in elke game zo, maar denk dat dit ongeveer de teams zijn die aanleg ervoor hebben. ik had ook laatst een game in 2010-2011 waar chelsea er ook een had, maar op begin krijgen die er vaak geeneen.

Geplaatst

Wang Dalei of Nakamura halen en de trainers een beetje opvrijen in de media en HOPPA.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]