Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

arsenal

dat is mijn club waar ik mee start

voorgeschiedenis

Arsenal FC is een voetbalclub uit Engeland, opgericht als Dial Square, eind 1886. De club veranderde de naam in 'Woolwich Arsenal' aangezien de oprichters van oorsprong wapenfabrikanten waren in de wapenfabriek in Zuid-Londen. De bijnaam 'The Gunners' lag voor de hand (Arsenal betekent 'arsenaal': een wapenfabriek of wapenopslagplaats).

De club speelt in het rood en wit, en de thuisbasis is sinds augustus 2006 het Emirates Stadium. Dat jaar werd afscheid genomen van het oude Highbury-stadion.

Arsenal behoort tot de beste clubs van Engeland. De club won diverse keren de titel in de Premier League, waaronder in het seizoen 2003/04, waarin ze het hele seizoen niet verloren. Hiermee was Arsenal de eerste club sinds Preston North End die dat lukte. Preston NE deed dat in het oprichtingsseizoen van de Football League, 1888/89.

In 2006 stond Arsenal in de UEFA Champions League in de finale in het Franse Stade de France in Parijs tegen FC Barcelona. De club had in de halve finales over twee wedstrijden het Spaanse Villarreal verslagen. In de finale werd er na het openingsdoelpunt van Arsenal toch nog twee keer gescoord in de tweede helft door Barcelona, waardoor Arsenal de beker misliep. Het was de eerste keer voor Arsenal dat de club in de finale stond. Het was Bergkamp's eerste keer in de Europacup 1 finale en tevens de laatste. Hij stopt als voetballer, hij kwam niet in actie in de wedstrijd.

beste spelers :henry fabregas toure

• Antwoorden 106
  • Weergaven 276
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

arsenal

voorgeschiedenis

Arsenal FC is een voetbalclub uit Engeland, opgericht als Dial Square, eind 1886. De club veranderde de naam in 'Woolwich Arsenal' aangezien de oprichters van oorsprong wapenfabrikanten waren in de wapenfabriek in Zuid-Londen. De bijnaam 'The Gunners' lag voor de hand (Arsenal betekent 'arsenaal': een wapenfabriek of wapenopslagplaats).

De club speelt in het rood en wit, en de thuisbasis is sinds augustus 2006 het Emirates Stadium. Dat jaar werd afscheid genomen van het oude Highbury-stadion.

Arsenal behoort tot de beste clubs van Engeland. De club won diverse keren de titel in de Premier League, waaronder in het seizoen 2003/04, waarin ze het hele seizoen niet verloren. Hiermee was Arsenal de eerste club sinds Preston North End die dat lukte. Preston NE deed dat in het oprichtingsseizoen van de Football League, 1888/89.

In 2006 stond Arsenal in de UEFA Champions League in de finale in het Franse Stade de France in Parijs tegen FC Barcelona. De club had in de halve finales over twee wedstrijden het Spaanse Villarreal verslagen. In de finale werd er na het openingsdoelpunt van Arsenal toch nog twee keer gescoord in de tweede helft door Barcelona, waardoor Arsenal de beker misliep. Het was de eerste keer voor Arsenal dat de club in de finale stond. Het was Bergkamp's eerste keer in de Europacup 1 finale en tevens de laatste. Hij stopt als voetballer, hij kwam niet in actie in de wedstrijd.

Geplaatst
  • Auteur

arsenal

voorgeschiedenis

Geplaatst

Niet zo lange intro, maar ik wens je toch succes

Geplaatst
  • Auteur

het ad

een man geboren in het utrechtse plaatselijke bilthoven is de nieuwe trainer van het grote arsenal geworden na dat het bestuur het vertrouwen in de grootse trainer arsene wenger had opgezegd.meneer groenewegen zoals de nieuwe trainer heet was blij verrast dat hij nu choach van het eerst elftal word aangezien hij eerst 6 jaar bij de jeugd heb rondgelopen nadat hij gestopt was met voetballen waarin hij in ze carriere voor fc de bilt en utrecht 1 jaar en dan 7 jaar bij het grote ajax heeft gespeeld.en dan daarna in londen was aanbeland.

de aanhang was was verrast dat een trainer die geen ervaring heeft bij eerste elftallen van clubs trainer werd van hun arsenal maar ''het is wel een clubman'' zeiden de fans.

meneer groenewegen zal morgen de pers te woord staan zei de voorzitter van arsenal fc.

Geplaatst

PRobeer hoofdletter te gebruiken, verder ziet er goed uit KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

oh oh daar is de pers al zeg ik tegen de voorzitter .. De voorzitter zegt dat ik geen verkeerde opmerkingen moet maken want die vervloekte pers hiero verdraait alles. oke bedankt voor de tip zeg ik.

T:hallo zo dus dit is de engelse pers waar ik bang voor moet zijn

(de pers kijkt op zo dus hij kent onze reputatie al lijken ze te denken)

P:hallo meneer groenewegen we hebben wat vragen voor u maar eerst gefelicteerd dat u trainer bent geworden van arsenal

T:bedankt kom maar op met de vragen

P:hier de eerste wat zijn u doelstellingen met arsenal?

T:het bestuur wil europees voetbal en ik persoonlijk wil zo lang mogelijk voor de titel mee spelen.en het team weer een engelser gezicht geven maar dit moet niet ten koste gaan van de kwaliteit.

P:juist ja dat was het volgende wat we wilden vragen maar daar heeft u nu al antwoord op gegeven

T:ik ben helderziend zeg ik simpelweg

(perszaal in een deuk)

p wat zijn u plannen op aan en verkopen van spelers?

T:ik wil het geweldige jeugd beleid van me voorganger voor zetten maar zoals ik net al zei met een engelser gezicht en met verkopen mogen almunia poom flamini en hleb weg.

P:Hleb weg maar hij is toch erg goed?

T:ja maar ik heb betere dus mag die ergens anders speelkansen krijgen die zouden bij ons beperkt blijven.

P oke.. de andere 3 begrijpen we en u aankopen?

T: Die zal je nog wel horen...

P: oke dit was het voor vandaag

T: oke ik vond het leuk bedankt en weg was ik

de voorzitter vond dat ik goed met de Pers was omgesprongen

Geplaatst

Let meer op je spelling en gebruik hoofdletters.

Geplaatst
  • Auteur

Zo zeg ik tegen de spelers dit is mijn debuut als hoofdtrainer maar dat boeit niet jullie gaan gewoon winnen thuis in jullie nieuwe stadion het is 9 augustus 19.00 thuis arsenal-osasuna en het word 2-0 voor arsenal 23 augustus is de terugwedstrijd in spanje.

19 augustus

Arsenal Blackburn rovers 1-0

23 augustus

Osasuna-Arsenal 0-0

27 augustus

Arsenal Middelsbrough 2-0

30 augustus

Aston villa-Arsenal 0-2

1 september terugblik

Goede eerst maand cl plaatsing en de eerste 3 wedstrijden in de leage gewonnen en geen tegen doelpunten

loting cl

arsenal

bayern muchen

lille

kopenhagen

dit was hem weer:proost:

Geplaatst

gebruik wat screens!

Geplaatst
  • Auteur

na een goeie maand hebben de jongens interland verplichtingen ik neem het er even van tussen en heb een geprek met de voorzitter

v:Zo een goeie eerste maand

T:Ja zeker ik ben erg tevreden

v:Door ons al bestaande samenwerkings verband met Colorado uit de Usa gaan de financien al beter maar jij wil nog een sattelietclub?

T:Ja Japan is weer een andere markt en dat is goed voor de financien van de club ik heb me keuze laten vallen op f Marinos het kost ons 1,3 miljoen per jaar maar het is een sgijntje als je ziet wat we er voor terugkrijgen

v Daar heb je gelijk in en ik heb ook bij de marketings mensen na gevraagd dus het samenwerkings band word geregeld dus dan hebben we er 4 na Colarodo Beveren en Ivernnes uit schotland dus dat zijn er voorlopig genoeg toch?

t:Jazeker

V:Ik zie je nog wel op de club en we zullen begin elke maand zoon gesprek hebben

T Oke doei en weg ben ik

Geplaatst

Ik wil je niet afkraken, maar gebruik hoofdletters.

Geplaatst
Ik wil je niet afkraken, maar gebruik hoofdletters.

Doet hij toch bij het interview.:cab:, alleen raffel je het soms af. En doe er plaatjes bij zodat het er mooier uit komt te zien. :)

Geplaatst
Doet hij toch bij het interview.:cab:, alleen raffel je het soms af. En doe er plaatjes bij zodat het er mooier uit komt te zien. :)

Toen ik het postte stonden er nog geen hoofdletters.

Geplaatst

Wat een saaie vertoning , hoe durf je hiermee voor de boeg te komen

Sorry voor mijn kritiek maar dit is toch wel dramatisch ..

Geplaatst

oke

Stap 1 : ga naar http://www.imageshack.us en upload je plaatje

Stap 2: als je de link van het plaatje hebt dan zet je hem tussen de volgende code

Linkvanjeplaatje

Ik zou citeren , dikdrukken , en gewoon mooi en duidelijk houden meer vragen zeg je het maar

Geplaatst

Ik merk de laatste tijd dat er sommige zijn die te veel van een novelle verwachten, en als het hun maar even niet aan staat flinke kritiek uitte op een ander. Lekker makkelijk als je het niet aanstaat zeg dan wat hij kan verbeteren en ga niet zeggen van saaie vertoning zeg dan meteen hoe hij het beter kan maken.:)

Geplaatst
hej ik vind best als je kritiek geeft maar zeg dan ook wel wat er beter moet en ik heb ookal 4 x gevraagd hoe ik precies plaatjes moet uploaden want hij loopt de hele tijd vast op imageshack en ik sta daar niet ingelogd maar als gast van deze site maarhij loopt vast als ik plaatjes probeer te uploaden dus zeg gewoon wat er bete rmoet en ga me niet lopen afbranden

edit

hij loopt dus vast als ik me plaatje wil uploaden het duurt 10 minuten en dan zegt die dat die niet meer kan laden

Het is ook beter om je plaatje op te slaan als JPG bestand, dan zijn ze veel kleiner en ben je eerder klaar met uploaden.

Geplaatst

Wat is dit nou voor een belachelijke reactie? Je kan wel kritiek hebben, maar onderbouw het tenminste zodat hij er wat mee kan. Dit soort reacties werken alleen maar demoviterend.

Hey Erwin, screens zijn niet noodzakelijk maar ze kunnen je topic wel overzichtelijk maken. Verder zou ik sommige dingen vet maken. Dat kan ook helpen. Je kan ook nog wat plaatjes toevoegen aan je novelle. Hoop dat je hier wat aan hebt.

Geplaatst

Een link van Internet kan je gewoon zo doen.

[im.g]linkvandesite[/im.g] en als je een plaatje wilt die op je PC staat moet je hem eerst up-loaden via Imageshack.us en dan kan je de link net als hiervoor neerzetten.

Ps. wel de link die direct naar het plaatje gaat, de onderste dus van Imageshack.

Verder ga gewoon door, iedereen heeft het moeten leren jij dus ook :)

Geplaatst

Als je screens uit de game wil plaatsen, moet je even op de volgende link kijken.

Klik!

Voor de rest wel goede teksten, alleen let op je spelling.

Ook kan je de doelpuntenmakers laten zien om het wat uitgebreider te maken.

Geplaatst

jammer dat je weinig zeg maar geen screens gebruikt dat maakt het een stuk aangenamer om te lezen.

Ook kun je zoals AKA al zei met dikgedrukte schuingedrukteof onderstreeptetekst

qua verhaal steekt het aardig in elkaar, maar alleen maar die platte tekst maakt het on aangenaam om te lezen.

Succes verder

Geplaatst
  • Auteur

september verslag

12 semptember

arsenal-lille 4-0 doelpunten makers Henry 2x en het 16jarige nederlandse talent nacer Barazite maakt er ook 2 bij ze debuut

16 september

arsenal-everton3-1 2x henry adebayor(arsenal) mc fadden (everton)

23 september

wigan-arsenal 1-1 Aghawoha(wigan) van Persie(arsenal)

27 september

Bayern Munchen-arsenal 1-0 doelpunten maker scholl

hopelijk vonden jullie dit beter

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]