Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

mei verslag

2 mei terug wedstrijd halve finale cl

Arsenal-Real Madrid2-0 doelpunten Henry en Adebayor zo cl finale ole ole

6 mei

spurs-Arsenal 0-0

9 mei

chelsea-Arsenal3-1 doelpunten :2x Drogba 1x Shevschenko(Chelsea) van Persie (Arsenal)

13 mei

Arsenal-newcastle3-0 doelpunten Henry 2x Walcott 1x

ben ik nou kampioen of niet ik zal straks een screen van de eindstand posten.

23 mei cl finale

chelsea-arsenal uitslag?staat op punt van beginnen dus daar zal ik een screen van posten met een verhaal er bij

• Antwoorden 106
  • Weergaven 276
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gelukkig weer een screentje erbij :D

hopelijk volgen er meer ;)

Geplaatst
  • Auteur

geweldig zegt voorzitter tegen me wanneer die uitbundig het veld op loopt en me feliciteerd. ik had niet zonder je steun gekund zeg ik emotioneel de titel in eigen stadion pakken geweldig en daar komt de beker voor de premier leage titel aan en we worden toegesproken en Henry als aanvoerder pakt de beker en ARSENAL OLE OLE WE ARE THE CHAMPIONS !!!! NO CHELSKI NO GLAZER MANU NO ARSENAL IS THE BEST zingen onze supporters en in een wir war van armen pak ik de microfoon en zeg ik in vloeiend engels:

JULLIE ZIJN DE BESTE SUPPORTERS DIE JE MAAR WENSEN KAN WE HADDEN DIT NOOIT GEKUND ZONDER JULLIE EN IK OOK NIET WANT JULLIE HEBBEN ME VANAF DE EERSTE DAG GESTEUND NET ALS ME VOORZITTER DUS DEZE KAMPIOENEN BEKER IS VOOR JULLIE.en dat word met :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: ontvangen en het feest duurt tot 1 uur in de nacht want morgen gaan we alweer op trainingskamp voor de cl finale tegen aartsrivaal CHELSEA waar we de laatse keer met 3-1 van verloren hebben maar dat maakt nu niet uit

Geplaatst
  • Auteur

ik wil bij deze gabi.e bedanken want door hem snap ik nu het hele screen gebeuren dus jongen eg super bedank:clap: :) :mrgy: :p :thumb: _O_

Geplaatst
  • Auteur

clfinale.jpg

De champions leage finale voor Arsenal de 2 op rij en de 2de in de geschiedenis en voor Chelsea is het de eerste in de geschiedenis.Beide clubs kunnen hem winnen voor het eerst en helaas wint Chelsea hem voor het eerst.

Arsenal domineerde het spel zonder echte grote kansen en Chelsea was een paar keer gevaarlijk in de counter vooral met Ballack. In verlengingen was er niet veel bijzonders paar kansjes voor beide teams en daarna werden het strafschoppen waarin Chelsea het hoofd veel beter koel kon houden dan Arsenal

persconferentie

p:na het kampioenschap is dit wel erg jammer

t:ja zeker vooral omdat het een gelijk opgaande strijd was waarin beide teams niet hun beste spel in lieten zien

p:en dan de verlengingen die makkelijk werden doorgebracht

t:inderdaad

p:en de strafschoppenreeks?

t:hield chelsea veel beter hun hoofd koel maarja ik heb hele jonge spelers en die leren alleen maar van zoon verloren finale ookal had ik hem natuurlijk liever gewonnen bijvoorbeeld spelers als fabregas djourou en nog een flink stel was dit al hun 2de cl finale in 2jaar tijd dus daar worden ze alleen beter van vooral mentaal

p: oke bedankt voor deze persconferentie

t: oke tot volgend seizoen

Geplaatst

Jammer hoor van die CL. Ziet echt leuker uit hoor met die screen. Alleen nog hoofdletters en dan heb je een goed novelle.

Geplaatst
  • Auteur

prestatiesspelers-1.jpg

let vooral op het aantal doelpunten van Henry

De beste spelers en belangrijkste waren Henry Fabregas Gilberto Silva en Toure

Geplaatst
  • Auteur

big arsenal news[/size]

Meneer Groenewegen tekent nieuw contract bij Arsenal 'ik ben erg gelukkig hier' zei de de trainer. De voorzitter was ook in de wolken met de nieuwe overeenkomst die de trainer tot 2010 aan de Engelse club bindt. Het tranferbudget is volgens geruchten vastgesteld op 30 miljoen voor de zomer wat nog verhoogt kan worden door verkoop van spelers. Het loonbudget is gestegen naar 4 miljoen per maand terwijl de loonlast 2.5 miljoen per maand is. De supporters en de iedereen bij de club hoopt dat de trainer op deze weg doorblijft gaan en nog velen prijzen binnenhaalt. :clap:

Geplaatst

Het is stukken beter zo alleen probeer vaker een nieuwe zin te starten.

Zoals bijvoorbeeld hier:

De voorzitter was ook in de wolken met de nieuwe overeenkomst, die de trainer tot 2010 aan de Engelse club bindt (hier moet een punt met een hoofdletter er na) het tranferbudget is volgens geruchten vastgesteld op 30 miljoen voor de zomer, wat nog verhoogt kan worden door verkoop van spelers.

Geplaatst
  • Auteur
Het is stukken beter zo alleen probeer vaker een nieuwe zin te starten.

Zoals bijvoorbeeld hier:

De voorzitter was ook in de wolken met de nieuwe overeenkomst, die de trainer tot 2010 aan de Engelse club bindt (hier moet een punt met een hoofdletter er na) het tranferbudget is volgens geruchten vastgesteld op 30 miljoen voor de zomer, wat nog verhoogt kan worden door verkoop van spelers.

oke bedankt ik zal er meer op letten met leestekens en hoofdletters

Geplaatst
  • Auteur

Arsenal voorbereiding 2007-2008

30 Juni spelers komen terug van vakantie

1 Juli tranfermarkt open en Arsenal traint 10 dagen in op het eigen trainingsveld waar rustig aan word gedaan en vooral aan de conditie word gewerkt.

11 Juli

oefenduel zulte ware gem-Arsenal 0-2 doelpunten Henry en Adebayor

12 Juli spelers 2 dagen vrij

14 Juli trainingskamp naar portugal voor 2 weken en Arsenal komt op 2 augustus terug

2 augustus Arsenal spelers stappen uit het vliegtuig het trainingskamp is goed bevallen er is hard getraind zegt de trainer. De spelers kunnen laten zien dat het zo is want ze zien er erg moe uit

10 augustus trainingskamp voor de supercup wedstrijd tegen Liverpool fc

12 augustus supercup wedstrijd in het Wembley Stadion

Geplaatst
  • Auteur

screenshotsupercup.jpg

voor de wedstrijd

De super cup wedstrijd tussen Arsenal en Liverpool de vorige ontmoeting eindigde in overtuigende 4-0 overwinning voor Arsenal.

na de wedstrijd

Allemaal tevreden gezichten bij de arsenal spelers want de Communty shield is binnen na een 2-1 overwinning op Liverpool, Arsenal was de hele wedstrijd beter en had het geluk dat Fabregas de 2-1 in op het laatste moment tegen de touwen knallen want anders was het een verlenging geweest.

persconferentie

P: Zo de eerste prijs binnen toch meneer Groenewegen?

T: Ja volgens mij wel antwoorden ik gevat

P: Hoe was u blik op de wedstrijd?

T: Ik vond ons beter dan Liverpool we domineerde zonder grote kansen te creeren dat Hypia nog 1-1 tegen de touwen kopten was goed want daarna gingen we er vol vuur voor en knalde Fabregas ons naar de overwinning

P: Juist ja bedankt we zien elkaar weer

T: Dat denk ik ook

Geplaatst
  • Auteur

grote tranfers

Barcelona trekt Tevez aan voor 25,5 miljoen Euro

liverpool trekt Van der vaart aan voor 15 miljoen

Chelsea trekt dani Alves aan van sevilla voor 30 Miljoen euro

achter Tevez en Van der Vaart zat ik ook aan maar als ik opeens 10 miljoen meer dan andere moet gaan betalen stop ik er direct mee

Geplaatst
  • Auteur

er zijn ookal 2 competitie wedstrijden gespeeld heb ik screens van maar ik post per 5 compitie wedstrijden vanaf nu en andere duels in andere competities zoals cl enz komen 'normaal'

Geplaatst

Jammer van VDV en Tevez, maar die Nani is ook een toppertje!

Geplaatst

Ziet er beter uit met die screens man!.. Alleen ik weet dat ik blijf zeiken :P zou je ze misschien uit kunnen knippen ;)

iig succes

Geplaatst
  • Auteur
Ziet er beter uit met die screens man!.. Alleen ik weet dat ik blijf zeiken :P zou je ze misschien uit kunnen knippen ;)

iig succes

em ik kan het proberen maar dat word er niet mooier op denk:p

Geplaatst
em ik kan het proberen maar dat word er niet mooier op denk:p

Tuurlijk wel, gewoon uitknippen en in een citaatje zetten net zoals ik dat nu doe. Dat ziet er een stuk overzichtelijker uit. Dat zou je bijvoorbeeld ook per wedstrijd kunnen doen, dat je een screentje maakt van elke wedstrijd, die uitknipt en in een citaatje zet met wat tekst erbij.
Geplaatst
  • Auteur

selecties2.jpg

mijn selectie voor het 2de seizoen.

Zoals je ziet is Gervinho me aankoop er niet bij die is verhuurd aan Zulte ware gem omdat hij voorlopig geen werkvergunning krijgt maar het is een groot talent en die moet ik natuurlijk hebben.

Vermeer is de opvolger van Lehmann omdat die ongelukkig was en ik hem al erg oud vond.

en Nani is gewoon top ik had nog een linkermiddenvelder nodig voor de breedte

Geplaatst
  • Auteur

competitie wedstrijd 1

w1.jpg

Een goeie wedstrijd van onze kant die met gemak werd gewonnen

Geplaatst
  • Auteur

competitie wedstrijd 2

w2.jpg

Een moeilijkere wedstrijd dan de vorige keer maar toch na flink hard werken gewonnen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]