Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 106
  • Weergaven 276
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

championsleageicoontje.jpg

clloting.jpg

De champions leage loting ik zit in een poule die wel te doen valt lijkt me.

Geplaatst

Idd je maakt snelle vorderingen met je novelle dat is natuurlijk mooi, op zich een gunstige loting alleen ze zijn zeker niet te onderschatten.

Geplaatst

Porto en CSKA zijn het moeilijkst. Maar als je goed speelt wordt je makkelijk eerste. Maar pas op bij CSKA dat je Jo goed uitspeelt indien hij er nog speelt. Hij scoort bij mij heel vaak als je hem zijn gang laat gaan.

Geplaatst
  • Auteur
Idd je maakt snelle vorderingen met je novelle dat is natuurlijk mooi, op zich een gunstige loting alleen ze zijn zeker niet te onderschatten.

Bedankt en onderschatten zal ik zeker niet doen:p

Geplaatst
  • Auteur

clduel1.jpg

Lucky Arsenal we speelden erg slecht en we hebben geluk dat we nog in de laatste minuut een penalty krijgen en dat Henry hem tegen de touwen knalt.

Geplaatst
  • Auteur

w3.jpg

Een moeilijke derby wedstrijd die door Arsenal gewonnen werd door een rake vrije trap van Walcott

Geplaatst

Respect hoor Erwin, eerlijk gezegd vind ik dit knapper dan al die mooie novelles! Je begon met een lap tekst en nu zitten er zowaar screens in, en meer gevette stukjes, enz. Je boekt vooruitgang, en daar heb ik respect voor, omdat je er eerst niets tot weinig van snapte!

Leuke resultaten ook!

Geplaatst

Zéér knappe novelle Erwin !!

Véél succes verder en je brengt het goed en overzichtelijk

Geplaatst

Idd je kan zo het verschil zien tussen pagina 1 en pagina 4.

echt knap!

Geplaatst
  • Auteur

w4.jpg

Een goeie wedstrijd van onze kant die met gemak word gewonnen jammer van de blessures.

Geplaatst
  • Auteur
Alexandre is echt goed ! Mooie transfer

Bedankt ach ja het doel is ook om elk wereld talent naar Arsenal te halen dus dan kon ik deze niet laten liggen als je er nog wat wereldtalenten weet die betaal zijn noem ze maar

Geplaatst
  • Auteur

clduel2.jpg

Een redelijke wedstrijd en een hele mooie voor het publiek maar Arsenal manager Groenewegen was niet tevreden met de tegengoals.

Geplaatst

Dat je Alierdiere (of zo) laat begeleiden met Henry, dan word dat een toppertje!

verder misschien uitgebreidere updates :D

Geplaatst
  • Auteur
Dat je Alierdiere (of zo) laat begeleiden met Henry, dan word dat een toppertje!

verder misschien uitgebreidere updates :D

Okey i will try

Geplaatst

Als je nog meer wilt gaan verbeteren dan moet het langer gaan worden de verslagen enz, maarjah knappe overwinning en als je met langere updates gaat werken behandel dan meer wedstrijden erin.:)

Geplaatst
  • Auteur

Oke ik zal om 5 wedstrijden gaan posten en een persconferentie en een voorzitter verslag erbij ofzo maar eerst krijgen jullie nog 5de competitie wedstrijd.

Geplaatst

Je resultaten blijven er goed uitzien misschien is het een keer leuk om van skin te wisselen..

Geplaatst

En ik van Denilson?:)

Ziet er goed uit hoor, alleen misschien wat meer wedstrijden per post behandelen. Heb de novelle net even doorgekeken en je hebt heel wat kritiek te voorduren gekregen, moet zeggen dat je daar goed mee om bent gegaan en je presentatie maakt goeie vorderingen! Ga zo door;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]