Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Sporting Club Charleroi : de jacht op de subtop

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Speeldag 16

Speeldag 16

In Antwerpen begon de thuisploeg het best aan de partij en dat resulteerde in een vroege voorsprong na ruim een kwartier. Charleroi liet het hier niet bij en ging op zoek naar de gelijkmaker die er kwam via Julien Guerenne net na rust. Het bleef bij een billijk gelijkspel.

speeldag16yf4.png

Man van de match:

lahayeli1.jpg

Damien Lahaye

De reserven verloren hun partij thuis tegen Moeskroen. Charleroi moest na een halfuur al met 10 verder na rood voor doelman Cremers. Chiarelli en Akpala scoorden voor Charleroi. Kébé van Moeskroen werd man van de match. Hij scoorde 2x.

• Antwoorden 250
  • Weergaven 674
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dat gaat lekker snel en op zich geen slechte resultaten, zeker een mooie winst op Anderlecht!

Geplaatst

Leuk leuk, eens een andere Belgische ploeg dan de traditionele 5 :)

Wat is je positie in het klassement op het ogenblik? Want je resultaten zijn zeker niet slecht.

Geplaatst
  • Auteur

nog 1 post van de 17de speeldag, en dan krijg je een tussenstand in het klassement. Even geduld nog, hij komt zeker in de loop van de dag...

Geplaatst
  • Auteur

Speeldag 17

Speeldag 17

De Zebra's hadden het niet onder de markt tegen Moeskroen. Ze kwamen wel op voorsprong via goudhaantje Akgül. Maar op slag van rust viel de gelijkmaker zomaar uit de lucht. Paco Sanchez zorgde voor 1-1. Daarna nam Charleroi weer het heft in handen en opnieuw Akgül zette de Carolo's op 2-1. 10 minuten later was Fabien Camus de afwerker met dienst. 3-1 en de buit binnen zou je dan denken, maar de thuisploeg kreeg het nog knap lastig. Tomou gaf Les Hurlus weer hoop, maar meteen diende Smolders de Henegouwers van antwoord. Chantry kon niet meer doen dan milderen. 4-3 in een ware spektakelmatch.

speeldag17sl7.png

Man van de match:

akguluz7.jpg

Izzet Akgül

De reserven verpulverden STVV met 2-5. Habibou was de man van de match. Hij scoorde 2 keer. Villano nam er ook 2 voor zijn rekening. Chabaud maakte de overige goal.

Geplaatst
  • Auteur

Tussenstand en statistiek aan de winterstop

Zoals je ziet is Genk de herfstkampioen. Club Brugge volgt op een punt. En dan hangen plaats 3 tot 11 heel dicht bij elkaar met slechts een kloof van 5 punten. Als we brokken kunnen maken tegen de concurrenten uit dit groepje, dan kunnen we nog hoog eindigen. Anderlecht maakt voorlopig geen al te goede indruk, mede door de nederlaag tegen ons (en dat vind ik fijn als Club-supporter).

klassementwinterstoptd7.png

Akgül is voorlopig topschutter met 10 goals. Bosnjak van Genk volgt op 9. Ljubojevic, eveneens Genk, sluit de top-3 af.

De Gouden Schoen, de meest prestigieuze prijs in België, werd gewonnen de Servische verdediger van AA Gent, Djordje Svetlicic.

goudenschoenlo5.png

2 spelers uit mijn ploeg werden geselecteerd voor het Elftal van het Jaar. Vreemd genoeg is Akgül daar niet bij.

goudenelfbe2.png

Volgende update: 7de ronde Beker van België

Geplaatst

Ziet er heel goed uit maar mag ik een screentje van Izzet Akgül in fm 2006 had ik hem bij anderlecht geweldige Goaltjesdief.

Geplaatst

Ziet er goed uit en ook goede resultaten, als je later met lange updates wil werken verwerk dan meer wedstrijden erin..

Geplaatst
  • Auteur

akgulls6.png

Hij is wel al een tijdje geblesseerd geweest, en dus niet meer op zijn niveau van de eerste ronde.

Geplaatst

Lekker hoor !!

Welke tacktiek speel je met Charleroi !

Ik blijf deze Novelle volgen, geweldige novelle!

Geplaatst
  • Auteur

ik gebruik afwisselend een 4-4-2-ruit (meestal deze), ofwel een 4-3-3 met punt naar achter op middenveld. ik zal na maandag een screentje posten. het word morgen een lastige dag voor mij, met de begraving en zo...

Geplaatst
  • Auteur

Winterstage

De Zebra's op winterstage

Ik trok met mijn mannen op winterstage naar Zwitserland. Aan de rand van een zonovergoten dorpje was ons hotel gelegen. Ik was van plan om de pees er duchtig op te leggen. Ik wou iedereen scherp houden, want het beloofde geen makkelijke 2de ronde te worden. Na onze aankomst in Zurich waren de spelers vrij. 's Avonds gingen we met zijn allen dineren in het hotel. Iedereen kroop vroeg onder de wol want 's anderendaags zou de trainingsarbeid van start gaan.

diallopx2.jpg

Diallo tijdens de warming-up

kerefv5.jpg

Captain Kéré geeft het voorbeeld

Daarna stond er een partijtje balbezit op het programma. De jongens gaven zich werkelijk helemaal.

groep1qz9.jpg

Dante jaagt zich te pletter

Tot slot had ik nog een fysiek stukje voor hen in petto. Maar mijn mannen zijn in uitmuntende conditie. Camus, Smolders & Akpala legden het tempo hoog.

groepix7.jpg

De volgende dagen ging het er heel wat rustiger aan toe. Er werd vooral aan team-building gedaan. De laatste dag werden alle koffers gepakt en op de bus gegooid. Er wachtte ons nog een 12 uur durende reis, waar de meesten ervan profiteerden om wat te slapen, of een kaartje te leggen. Vaarwel Zurich, of misschien tot later in een Europese competitie... Wie weet...

Geplaatst

Schoon geschreven Zjenz.

Hopelijk een even schone 2de ronde en als beloning een europees ticketje. Ton zije vertrokken é.

Geplaatst
  • Auteur

7de Ronde Beker van België

In de 7de ronde van de vaderlandse beker had Charleroi opnieuw geen geluk in de loting. Bondspreses De Keersmaecker, haalde voor de Zebra's alweer een eersteklasser uit de trommel. Lierse wordt de volgende opponent. De Pallieters staan in het klassement maar net onder Charleroi op 2 punten. Het belooft een spannende cupmatch te worden op het Lisp.

Charleroi begint goed aan de partij met veel druk naar voor. Na een kwartier legde de zeer bedrijvige Camus de 0-1 voorbij Vanderjeugt. Het was al wit en zwart wat de klok sloeg, maar op slag van rust prikte Jarju uit het niets de

1-1 op het bord. Alles te herdoen dus... Na de koffie ging het spel op en af en bleef het spannend tot opnieuw Camus de bezoekers 20 minuten voor tijd op rozen zette. Voor Lierse een uppercut die ze nooit meer teboven kwamen. Charleroi bekert verder...

bvb7derondegq0.png

Man van de match:

camusdc3.jpg

Fabien Camus

Geplaatst
  • Auteur

Speeldag 18

Speeldag 18

Op de 18de speeldag, de eerste van de terugronde, ontving Sporting Charleroi de kanaries uit Sint-Truiden. STVV draait ook soepel mee in de sub-top en wordt door de media naar voor geschoven als een gevaarlijke outsider voor een Europees ticket. Ze staan 2 plaatsen hoger genoteerd dan Charleroi.

Maar Charleroi was in een superdag, of beter gezegd Dimbala had een superdag. Hij lukte loepzuivere hattrick in 20 minuten. De wedstrijd was toen al gespeeld. Invaller Akpala legde er nog 2 in het bakje. STVV keert met een kater terug naar huis.

speeldag18ow9.png

Man van de match:

dimbalawj2.jpg

Patrick Dimbala

*hier nog in het shirt van Moeskroen

De reserven wonnen met 2-3 op Beveren. Habibou, Chabaud en Detal namen elk een doelpunt voor hun rekening. Linksachter Diallo was man van de match.

Geplaatst
  • Auteur

Speeldag 19

Speeldag 19

De bezoekers verwachtten een gretig Beveren op de Freethiel. Beveren had de punten broodnodig want het stond op een niet zo veilige 15de stek in het klassement. De thuisploeg begon dan ook goed aan de partij en dat resulteerde in de voorsprong na een halfuur. Dissa scoorde. Na een klein uur werd Beveren tot 10 man herleid, en zag Charleroi zijn kans. Akpala zorgde ervoor dat een kwartier voor tijd de bordjes opnieuw in evenwicht hingen. Oulmers pakte nog een 2de maal geel en mocht zich ook vroegtijdig gaan douchen. De stand bleef ongewijzigd. 1-1.

speeldag19gc5.png

Man van de match:

akpalaaf1.jpg

Joseph Akpala

De reserven speelden thuis 2-2 gelijk tegen Zulte-Waregem. Habibou en de wederoptredende Yulu-Matondo scoorden. Detal was de beste man op het veld.

Geplaatst
  • Auteur

Speeldag 20

Speeldag 20

Met Zulte-Waregem kreeg Charleroi een degradatiekandidaat over de vloer. De West-Vlamingen hangen net boven de degradatieplaatsen. Ze moesten dus ook punten pakken. Charleroi controleerde de wedstrijd van begin tot einde. Camus en Orlando zorgden voor een comfortabele voorsprong, Houwing zorgde even voor een opflakkering van een mak SVZW. Kort na rust verschalkte Elejiko zijn eigen doelman en ging het licht uit voor de bezoekers. Camus pakte nog een 2de geel karton zodat Charleroi de wedstrijd nog met 10 moest eindigen.

speeldag20zk7.png

Man van de match:

lahayeqr3.jpg

Damien Lahaye

De reserven verloren zwaar bij de leider in de reservencompetitie, Club Brugge. Maar liefst 5-2 werd het. Camus en Fotia maakten de goals voor de bezoekers. Kahê (Club), geleend van Mönchengladbach, maakte 3 goals en was de uitblinker.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]