Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

No one should dare, where eagles were!!!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hele leuke game, novelles met nederlandse clubs blijven toch het interessants imo.

Mag ik een screen van die Paul Norton?

KUTGW :thumb:

Geplaatst
  • Auteur
Het blijft een mooie novelle hoor!!

Je selectie is wel een vreemdelingenlegioen he...

Véél succes nog verder!!

Zal zo eens een screentje posten van de beste spelers in Nederland dan schrik je pas.

Niet normaal hoeveel buitenlanderas er in de Nederlandse comp zitten en vooral Brazilianen.

7spelersbestenbh8.jpg

Geplaatst
  • Auteur
geef = een screen van je profiel a.u.b.

7profieliu6.jpg

7profielinformatieik6.jpg

Hele leuke game, novelles met nederlandse clubs blijven toch het interessants imo.

Mag ik een screen van die Paul Norton?

KUTGW :thumb:

paulnortonrx0.jpg

Geplaatst

Wow die Paul Norton heb je mooi gescout zeg! Poe, 1 seizoen en 10 miljoen winst. Je hebt echt veel goede talenten gehad in je team. Mag ik een screen van Rivaldo, die nu bij Fiorentina speelt in jouw game?

Geplaatst
  • Auteur
Wow die Paul Norton heb je mooi gescout zeg! Poe, 1 seizoen en 10 miljoen winst. Je hebt echt veel goede talenten gehad in je team. Mag ik een screen van Rivaldo, die nu bij Fiorentina speelt in jouw game?

Rivaldo

rivaldoas3.jpg

Geplaatst

Rivaldo is voor deze leeftijd toch nog best een goede gast volgens mij, ik heb er wel eens meerdere gezien.

Geplaatst
  • Auteur

eagleslogorw7.jpg

Wederom een seizoen ten einde.

Dit seizoen( eindelijk) verliep succesvol, hoewel ik in de derde ronde al werd uitgeschakeld in de beker.

Maar mijn vierde plek in de eredivie maakte veel goed, eindelijk Europees voetbal nadat ik in de play-offs PSV en Heerenveen simpel aan de kant had gezet.

Nadat ik in de afgelopen seizoen veel spelers heb gekocht wou ik het nu eens rustig aan doen er werden dit keer maar 18 spelers gekocht en er gingen maarliefst 44 de deur uit merendeels met vrije transfers, maar er ging ook voor 45.000.000 euro aan spelers weg.

Jammer genoeg zaten hier ook toppers tussen die zelf erg graag wouden vertrekken, dus hield ik dezen niet tegen.

Mijn team speelt nog te wisselvallig, dat is dus een punt waar ik het komende seizoen aan wil werken.

Ook wil ik er voor zorgen dat we via de kortste weg eens Europees voetbal gaan afdwingen (beker) dit moet makkelijker zijn dan de competitie.

En na 7 jaar zeuren hoop ik dat de bestuurders nu eindelijk eens gaan beslissen dat de adelaarshorst wordt uitgebreid.

Hier het zevende seizoen in screentjes, te beginnen met de besten van het vorige seizoen dus seizoen zes.

6besteeindeseizoenhs0.jpg

Dan de transfers, inkomende transfers minder de vorige jaren iets wat eigenlijk overdreven was zoveel aankopen d afgelopen jaren.

7transfersinhf8.jpg

De spelers die weg gingen of eigelijk zelf liever eens een stapje hoger wilden.

Tuurlijk hield ik ze niet tegen, en als ik ze wel tegenhield dan accepteerde die verd#mde voorzitter wel de biedingen op mijn spelers.

Iets wat ik raar vind want ik ben een steenrijke club zo langzamer hand.

7transuitpx7.jpg

De selectie die een mooie 4 plaats op de eindrangschikking uit de hoge hoed toverde tot ieders verbazing.

Maar naar mijn inzien nog een mager resultaat, naar mijn mening moet je met het talent dat mijn team herbergt ook eerste kunnen worden, maar das een uitdaging voor aankomend seizoen.

Dit team heeft in Serge Kalou, Bryan Haar en Nery esquival enkele grote talenten inhuis die bij topclubs niet zouden misstaan, of zou eagles al een topclub zijn!!!!

7selectield0.jpg

De stand na het zevende seizoen go Ahead eagles.

7standff0.jpg

De beste spelers uit Nederland, schrik niet er zitten erg veel buitenlandse speler sin Nederland.

Wat ook zijn voordelen heeft zo is bijvoorbeeld Diego Tardellie en spits van het Nederlands XI-tal.

Ook dit is een punt waar ik aan probeer te werken, ik wel zelf ook meer Nederlanders in Go Ahead hebben, de verleiding is wel groot om transfer vrije spelers uit de -19 elftallen van hun land te halen.

bestespelersnederlandro7.jpg

Tot slot wil ik jullie de financiële plaatjes niet onthouden.

Hier kan ik alleen maar tevreden over zijn omdat we zo’n 59.000.000 euro kunnen besteden aan transfers en we ook nog eens balans hebben van een goede 45.000.000.

Financiële plaatje

7financienyg0.jpg

Algemene plaatje

7overzichtpo6.jpg

Verder wil ik nog melden dat mijn avontuur bij de Oostenrijkse voetbal bond kort was na 5 wedstrijden voor de kwalificatie van het Europese kampioenschap te hebben gespeeld besloot ik me terug te trekken.

Ik had gefaald als manager en er was weinig potentie aanwezig om iets moois met Oostenrijk te doen.

Geplaatst

Fantastische resultaten HP. Heb je nog genomineerd voor de schijnwerpers maar helaas :) Ga zo door HP. Blijf dit zeker volgen

Geplaatst

Je aan en verkoopbeleid, daar geniet ik vooral van. Je maakt écht dikke winsten op spelers als Rivaldo en Norton. Ga zo door man, dan komt die vast en zeker een keer in de schijnwerpers!:thumb:

Geplaatst

klasse, vooral hoe je het financieel allemaal opbouwt en natuurlijk, zoals ik ook zo graag doe, goedkope talentjes opleiden en voor veel winst verkopen!

volhouden die handel!

Geplaatst

Echt een geweldige novelle, super gepresenteerd(zonder Photoshop fratsen, dat vind ik beter als met dat soort zaken) en een club in een dal ver omhoog weten te krijgen!

Geplaatst

Zozo, hele leuke novelle. Prachtige, originele inkomende transfers. Doe eens een screentje van Serge Kalou. Jouw stijl bevalt me wel. Heerlijke, jonge selectie ;sm; Veel succes volgend seizoen.

Geplaatst

Je mag no meer inkopen doen dan Mourinho:|

Geplaatst

Lekkere prestaties hoor, vooral je transferbeleid is erg goed. Hoe lang duur je er ong. over om al die spelers te zoeken ?

Geplaatst
  • Auteur
Lekkere prestaties hoor, vooral je transferbeleid is erg goed. Hoe lang duur je er ong. over om al die spelers te zoeken ?

Dar ben ik inderdaad en flinke poos mee bezig om alle onder 19 elftallen te doorzoeken, een tipje is ook om je scout bij de -19 jarigen te laten scouten.

Geplaatst

Het is niet verkeerd om met Go Ahead Eagles eerst al te promoveren en enkele jaren erop als 5e te eindigen in de competitie.

Geplaatst
  • Auteur

eagleslogorw7.jpg

Na mijn achtste seizoen als manager van Go Ahead Eagles vond ik het welletjes.

Niet dat ik ging solliciteren maar zodra er een club mij wilde, zou ik gaan besluiten om er naar toe te gaan, mits het een top club is.

Het afgelopen seizoen was een mooi seizoen met Champions- league en UEFA cup voetbal.

Maar wederom met een slechte eindrangschikking ik word zevende en moet weer die verrekte play-offs spelen.

Ik baal dit omdat we alleen maar talenten hebben, en ik er eigenlijk niks mee doe.

Als eerste begin ik weer met de besten van het seizoen ervoor.

7eindebestenqz8.jpg

Dan de selectie die Go Ahead Europees op de kaart moet zetten (hoop ik vooraf) en wat ook goed begint met overwinningen op Galatasaray en Ac Milaan. Maar schijn bedriegt.

selectiebg1.jpg

De eindstand van het laatste seizoen bij de Eagles, wederom een teleurstellend resultaat.

eaglesstandja3.jpg

Het Europese avontuur met go Ahead, was ook al niet bijzonder amusant.

championsleaguejl0.jpg

champgroepbnl0.jpg

De uitschakeling of uitschakeling maar de derde plaats was eigenlijk te min vond ik, maar je doet er niets aan.

Dus veroordeeld tot het spelen van Uefa-Cup voetbal.

uefaqr3.jpg

Wel staat dat vast dat als ik vertrek ik een financieel gezonde club achter me laat, Go Ahead heeft namelijk een positief banksaldo van 100.000.000 miljoen euro

En 80.000.000 miljoen om aan transfers uit te geven.

financieneaglesdp5.jpg

Ook werd de adelaarshorst dan eindelijk uitgebreid. Zodat het een behoorlijke voetbal tempel werd.

stadionuitbreidingxm2.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Zoals ik juli vertelde ben ik Go Ahead een beetje zat.

Niet de club of wat dan ook maar, maar het spel plezier, ik kom maar niet verder dan de 7 t/m de 2 plaats en dat zint me niet.

Daarom ga ik in op aanbiedingen die gaan komen.

En die droom aanbieding krijg ik, van As Monaco uit zuid Frankrijk.

logozs6.jpg

Iedereen kent Monaco vooral van zijn heerlijke belasting klimaat, daarom wonen de rijksten der aarde ook in dit kleine stukje Frankrijk.

En natuurlijk is Monaco bekend van zijn formule 1, dit omdat het in de straten van Monaco gebeurt wat alles spectaculair maakt.

Maar als men over Monaco praat dan heeft men het niet over AS Monaco, want voetbal staat er op een laag pitje, hoewel de prins van Monaco een vaste bezoeker is van de plaatselijke AS Monaco.

In Monaco draait alles om Geld, Geld en nog eens geld, maar vooral ook om gezien te worden en te laten zien wat je hebt.

Ik heb dus niets, en hoop met As Monaco alles te Halen.

Kleine introductie over Monaco”de club en de stad.

monacolandkaartfm1.jpg

Zo ziet de skyline van Monaco er dus uit, grote polyester of aluminium of stalen boten en veel appartementen complexen.

Met overal in de straten dure Bolides van Rolls tot bentley en van Porsche tot Lamborghini.

skylinemonacojk8.jpg

Het Stadion van As Monaco is een mooi stadion alleen het is te groot voor het aantal toeschouwers dat Monaco trekt, gemiddeld zo’n 6000 a 7000 mensen als die er al zitten.

Het Stade Louis II is wel een schitterend complex, dat aan niets ontbreekt.

stadelouisiifp5.jpg

louisiixw6.jpg

stadelouisiiyf5.jpg

Ook word er elk seizoen in Stade Louis II de Europese Supercup gespeeld.

Deze wedstrijd is tussen de Champions-League winnaar en de winbaar van de Uefa-Cup.

Een beetje informatie over de voetbal club AS Monaco.

Frans landskampioenschap

1961, 1963, 1978, 1982, 1988, 1997, 2000

Coupe de France

1960, 1963, 1980, 1985, 1991

Coupe de la Ligue

2003

Bekende (ex) spelers van Monaco;

Fabien Barthez

Jean-Luc Ettori

Ludovic Giuly

Thierry Henry

Glenn Hoddle

Jürgen Klinsmann

Gerard López

Rafael Márquez

Roger Milla

Fernando Morientes

Shabani Nonda

Delio Onnis

Emmanuel Petit

Dado Pršo

Jérôme Rothen

Javier Saviola

Lilian Thuram

David Trézéguet

George Weah

Dit is dus het begin van mijn nieuwe carrière bij As Monaco.

De volgende posts gaan over de selectie en het transfer beleid, kortom het reilen en zeilen binnen de club.

Ps. Op het moment dat ik vertrok bij eagles, staat Monaco na 32 wedstrijden op een 7de plaats, er zijn nog 6 wedstrijden tegaan.

Hierin probeer ik Europees voetbal veilig te stellen.

Geplaatst

Jammer dat je bij Go Ahead Eagles stopt, maar ik kan het wel begrijpen als je nooit echt goed presteert met zo'n goede spelersgroep.

In ieder geval succes met je nieuwe club Monaco, ook een mooie club met potentie.

KUTGW

Geplaatst

Kijken of je met Monaco ook zoveel talenten kan scouten:thumb:

Is Go Ahead nu de rijkste club van het spel?:)

Geplaatst

Leuke keuze Monaco!

Maar wat een grandioze transfers 'uit' bij Go Ahead!

Succes in Frankrijk !

Geplaatst

Geweldig gedaan met GAE, succes bij Monaco.

Klein foutje, 80.000.000 miljoen euro, is wel heel erg veel, het is of 80.000.000 of 80 miljoen :p

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]