Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na een hele reeks van carrières gespeeld te hebben (de ene een aantal weken, de ander een aantal jaar) wil ik misschien toch een keer als werkeloze trainer beginnen.

Hebben mensen hier ervaring mee?

Kom je een beetje snel aan de slag of moet je eerst een jaar wachten?

Is het niet vervelend dat je zoveel competities moet laden?

Verder vroeg ik me af met welke ervaring je moet beginnen om bij een vrij lage club te komen (zat te denken om op Nederlandse eerste divisie niveau te beginnen).

Groeten Wouter

Geplaatst
  • Auteur

Na een hele reeks van carrières gespeeld te hebben (de ene een aantal weken, de ander een aantal jaar) wil ik misschien toch een keer als werkeloze trainer beginnen.

Verder vroeg ik me af met welke ervaring je moet beginnen om bij een vrij lage club te komen (zat te denken om op Nederlandse eerste divisie niveau te beginnen).

Groeten Wouter

Geplaatst
  • Auteur

Groeten Wouter

Geplaatst

hangt ervan af wat je status is, bij Internationale status krijg je binnen 2 seconde een club, bij Automatisch moet je een jaartje wachten.

Geplaatst

Heb het wel eens gedaan, ben er niet zo gecharmeerd van. Je hoeft niet heel erg lang te wachten, maar de clubs die je sollicitatie serieus nemen zijn niet de clubs met de meeste mogelijkheden. In FM 6 was het vaak VVV ofzo.

Geplaatst

Je gaat gewoon op vakantie drukt dat shit aan dat je automatisch soliciteert en dat je van vakantie gaat tot je een aanbieding hebt! Zo simpel is het.

Geplaatst
  • Auteur

Oke, het wachten op een club is dus geen probleem. Ben verder wel benieuwd of er ook mensen zijn die zo een leuke carriere hebben gemaakt, ook al zijn je eerste clubs waarschijnlijk niet de meeste gemakkelijke. Ik ben er nog niet uit..

Geplaatst

Precies, op vakantie gaan doe ik ook altijd. Je kunt ook gewoon de slechtste club uit de laagste competitie nemen, die krijg je toch wel als je automatisch al reputatie hebt ;)

Geplaatst
  • Auteur

Oke dan wordt het dus werkeloos beginnen met automatische reputatie. Dan krijg ik dus de laagste teams van alle competities die ik geselecteerd heb (worden waarschijnlijk ongeveer de 10 grootste van europe en misschien ergens nog een championship of serie B).

Bedankt voor de antwoorden. Als er nog mensen zijn met ervaringen met werkeloos beginnen hoor ik het graag :checkit:

Geplaatst

Ik doe het nu ook altijd, toen ik het voor het eerst deed kreeg ik darlington, stond onderaan met 2 punten na 8 wedstrijden in de league 2. Ik kreeg ze naar een 18de plek (zijn 24 ploegen daaro)

Toen heb ik ontslag genomen en weer op vakantie gegaan en terugkomen als dr iemand me wil hebben, toen heb ik een seizoen in Maleisie gezeten, toen naar Fortuna sittard.

't is wel leuk als je zo carriére maakt.

je moet wel je ervaring op automatisch zetten anders is het zo fake ;)

Geplaatst

Ik vind het best dom, het zijn altijd dezelfde clubs die zonder trainer zitten in het begin (NAC, Bournemouth). En om een jaar te wachten heb ik geen geduld voor.

Geplaatst
  • Auteur

Tja het laden etc zal wel even duren. Ik denk dat ik totaal 15 divisies selecteer uit ongeveer 8 landen. Het laden van extra landen, hoeveel extra laden kost dit ongeveer (in vergelijking met een speelbare divisie)?

edit; Oke, het zijn 25 competities geworden uit 20 landen (allemaal Europa). Daarbij nog uit een stuk of 35 extra landen spelers geladen.

Geplaatst

het is onzin dat je een jaar moet wachten, ik moest maximaal 1 maand wachten (5 minuutjes op mn pc)

Geplaatst
  • Auteur

ik hoefde maar 1 dag te wachten of ik had al een aanbod. Komt misschien omdat ik zoveel competities geselecteerd heb.

Geplaatst
ik hoefde maar 1 dag te wachten of ik had al een aanbod. Komt misschien omdat ik zoveel competities geselecteerd heb.
Ook veel lagere afdelingen van de competities waarschijnlijk, daar is de kans inderdaad groter.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]