Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Jongens k heb een probleem...

Mn eigen team gemaakt met eigen spelers en eigen stadion maar ik sla de database op en kan m niet gebruiken in t spel ?? weetje wat ik fout doe zeg t me please... ;)

Geplaatst
  • Auteur

Mn eigen team gemaakt met eigen spelers en eigen stadion maar ik sla de database op en kan m niet gebruiken in t spel ?? weetje wat ik fout doe zeg t me please... ;)

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

waarschijnlijk heb je hem niet in een competitie gepropt :)

Geplaatst
  • Auteur

uhmm omniworld veranderd door mn eigen club dus omniworld ook totaal veranderd en nieuwe spelers toegevoegd nieuwe staffleden chairman etc. nieuw stadion

Geplaatst

Waarom kan je de database niet gebruiken wat voor fout geeft ie?

Geplaatst
  • Auteur

uhmm normaal zou ik tog moeten kunnen kiezen uit verschillende databases maar dat schermpje verschijnt dus niet terwijl het wel verscheen voordat ik ging rommelen met de database zou ik misschien een foutje hebben gemaakt waardoor hij t niet ziet ofzo

Geplaatst

Volgens mij heb je die database die je gemaakt hebt, opgeslaan, maar heb je dat opgeslaan op de standaard database van FM zelf, en dan kun je niet kiezen bij 'Nieuw Spel' welke database omdat je er dan maar 1 hebt

Geplaatst

Precies, heb je het al geopent, moet je gewoon kijken of jou team bij die andere Jupliter clubs zitten :)

Geplaatst
  • Auteur

nee dat is t ook niet jammer genoeg :(

Waar zou k de nieuwe database moeten krijgen in mn program files of bij de save bestanden bij mijn documenten daar zit hij namelijk

Geplaatst

Ik heb hier precies het zelfde probleem, alleen ik heb 2 spelers toegevoegt, maar ik krijg de database niet in het keuze schermpje. Dit is trouwens zo met elke Db die ik download !

Geplaatst

- heb je ze neergezet in C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\db\*naam van de map*?

- Zitten de bestanden niet in een submap, of direct in de *naam van de map* map?

- Heeft het XML-bestand dezelfde naam als de *naam van de map* map?

Als je al deze vragen met "ja" kan beantwoorden, dan moet je opnieuw kijken cab. Moet je op één van deze vragen "nee" zeggen, dan zit daar waarschijnlijk de fout.

Even wat typen, hij zegt de hele tijd dat het bericht te kort is.

Geplaatst
  • Auteur

Spel opnieuw geinstalleerd en ja hoor t werkt weer :D lag blijkbaar aan een verkeerde update of dergelijke

Geplaatst

jonges ik heb ook een vraag over de data editor van fm zelf en vond het dus onnodig om een nieuw topic aan te maken :thumb:

ik heb met de editor de financien van fc barcelona aangepast (ik weet cheaten:checkit: ) nu sla ik de db op , maar als ik vervolgens het spel start en een db wil kiezen staat deze er niet bij,, alleen de originele en update db staat er ... wat doe ik fout? ik heb de originele versie (dus daar licht het niet aan)

Bvd.

Geplaatst
jonges ik heb ook een vraag over de data editor van fm zelf en vond het dus onnodig om een nieuw topic aan te maken :thumb:

ik heb met de editor de financien van fc barcelona aangepast (ik weet cheaten:checkit: ) nu sla ik de db op , maar als ik vervolgens het spel start en een db wil kiezen staat deze er niet bij,, alleen de originele en update db staat er ... wat doe ik fout? ik heb de originele versie (dus daar licht het niet aan)

Bvd.

Ik denk dat je de database hebt opgeslagen over de originele, dat zou dus betekenen dat de financien zijn aangepast in de originele database. Ik zou even proberen om die te laden ;)

Geplaatst

Arda hoeveel DB's kan je nu selecteren, want ik heb het zelfde probleem en ik weet niet zeker of ik het ook opnieuw moet opstarten :D

Geplaatst

Misschien moet je de database onder een andere naam opslaan en vervolgens deze db in de map mijn documenten/sportsinteractive/db zetten.

Andere vraag: Heb je FM origineel?

Geplaatst

ik heb de database opgeslagen als.... en toen een naam gegeven dus niet over de originele heen.. En ik heb ook de originele (staat ook in me eerste post.) dus weet iemand nog iets wat ik er aan kan doen?

Geplaatst
  • Auteur
Arda hoeveel DB's kan je nu selecteren, want ik heb het zelfde probleem en ik weet niet zeker of ik het ook opnieuw moet opstarten :D

k heb nu 2 Db's aangemaakt en kan ze allebei + de orginele gewoon selecteren nu had jij een update geinstalleerd eerder ?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]