Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 368
  • Weergaven 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Lekker spelertje hoor, alleen een beetje jammer van zijn positiespel, teamwork en concentratie. Verder super spits lijkt mij :)

Geplaatst
Lekker spelertje hoor, alleen een beetje jammer van zijn positiespel, teamwork en concentratie. Verder super spits lijkt mij :)

En hij verdient maar 350 Euries in de week :P

Geplaatst

En hij verdient maar 350 Euries in de week :P

_O_ _O_
Geplaatst

ik heb met mijn Inter game dit seizoen voor 76 miljoen aan talenten gekocht(regens, want is seizoen 2010-2011) bijvoorbeeld een keeper die het talent heeft volgens mijn scouts om veel beter te worden dan mijn beste keeper en een van de 5 beste van mijn game Arenas, dat vind ik tog best knap. ook heb ik eentje(voor 43 miljoen van everton:$) die 2 x beter wordt dan mijn beste linksback volgens mijn scouts, kan helaas geen screens geven maar komen waarschijnlijk nog wel een x

Geplaatst

Miguel Vilchez. Goede middenvelder. Overgenomen voor 10,5 miljoen.

5zcl502.jpg

Osvaldo Vasquez. Top centrale verdediger :) Aangekocht voor 7,75 miljoen. Zijn geld meer dan waard.

4uxif7m.jpg

Alfredo Mehl. Zeer goede middenvelder. Aangekocht voor 4,3 miljoen. Zijn geld meer dan waard.

54nrsx5.jpg

Tommy Larsen. Goede Rechtsbuiten. Gratis overgenomen.

4t6aik3.jpg

Victor Hugo Fernandez. Goede links of rechtsbuiten.Overgenomen voor 150k

4xy1qg1.jpg

Rodrigues. Goede Rechtsback. Overgenomen voor 650k

61tw5nd.jpg

Geplaatst

Zeker. Ze doen t allemaal ook erg goed :). Ik ben nu op weg naar mijn 2e kampioenschap met hartlepool in het premiership. Nog ongeslagen na 7 wedstrijden. Ik heb nog wel meer talentjes op t oog. Ik ga nu proberen om zoveel mogelijk engelse talenten aan te trekken.

Geplaatst

Komen uit de engelse League Two. Binnen 5 jaar naar de premier league. :) Heb de Champions League, Super Cup, Fa Cup en League Cup ook al gewonnen. En ben ook nog een keer kampioen geworden. En ziet er naar uit dat ik t dit jaar weer wordt.

Geplaatst
Deze heb ik verkocht aan Juventus. 43,5 miljoen euro plus 20% bij een volgende transfer.

marcusjonssenbg1.png

Uiteraard is 43 miljoen euro best veel voor een speler, maar ik heb al eens een bod van rond de 45 miljoen afgeslagen voor onderstaande speler. En het feit dat het bestuur het bod niet accepteerde zegt ook wel wat. Maar ik wil hem ook voor geen goud verkopen, want ik denk dat het de beste verdedigende middenvelder van de wereld kan worden.

Das toevallig, Hij kan op zelfde posities als ik, ik op dezelfde dag geboren als ik en ik ben fan van (meeste) zweedse spelers

Geplaatst

Dit talent begint zich ook aardig te ontwikkelen. Ik heb hem voor 700K gekocht.

4vhko5w.jpg

Geplaatst

Positiespel, Beslissingen, Concentratie, Teamwork zouden beter kunnen (moeten). Technisch wel top en ook fysiek, en dat missen sommige regens wel eens

Geplaatst

Hij is nog jong dus hopelijk komt dat nog... Ik heb nog wel een paar engelse talenten achter de hand dus t komt wel goed :)

Geplaatst

Je betaalt die jongen wel maar een hongerloon uit hoor...

Geplaatst
Je betaalt die jongen wel maar een hongerloon uit hoor...

Dat zie ik wel vaker met goede regens, die verdienen geen grote bedragen :cab:

Geplaatst

Zolang hij niet zeurt om een hoger contract ga ik hem t ook niet aanbieden :)

Geplaatst

Zit bij mn skin (dDs), je kan volgens mij rechtsboven bij 'bekijken -> overzicht' dat ding ook krijgen.

Geplaatst

Beetje jammer van zen mentale eigenschappen voor een spits (beslissingen ed.) maar verder wel een goede speler.

Geplaatst

Haleluja!

Geplaatst

Zozo, dat is een aardige speler (lees "aardig" als bijna TE goed)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]