Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 368
  • Weergaven 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ziekelijk.

Van mij mogen er meer van dat soort spelers komen ;) Hij loopt trouwens tot nu toe 1 op 1, na 3 wedstrijden welliswaar. Het is misschien wel het begin van mijn beste spits aller tijden ;)

Geplaatst
  • Auteur

Inderdaad, hij is gruwelijk. Jammer dat hij niet super snel is, scheelt een bult goals denk ik. Maar verder is hij te gruwelijk!

Geplaatst

Ik heb er hier een. Meteen een bod gedaan. Helaas zijn Chelsea en Milan ook geinteresseerd (ik ben Celtic), maar ik hoop snel toe te slaan:

naamloosqz5.png

Geplaatst

Beslissingen en concentratie zijn niet goed, dat scheelt heel veel denk ik. Technisch natuurlijk fantastisch, maar dat zijn de meeste regens van dit type

Geplaatst

Klopt je hebt al een heel stuk minder aan de technische atributen als het mentaal niet goed is. Fysiek ook wel ''redelijk''.

Geplaatst

Komen er eigenlijk nieuwe Nederlandse ''Cruijffjes'' of nieuwe ''Bergkampjes'' of ''Van Bastentjes''?

Geplaatst
Beslissingen en concentratie zijn niet goed, dat scheelt heel veel denk ik. Technisch natuurlijk fantastisch, maar dat zijn de meeste regens van dit type

Concentratie is een puur defensieve eigenschap ;)

Verder wel een goede regen,alleen zijn mentale eigenschappen slagen nog wat tegen maar die zullen nog wel groeien.

Geplaatst
Concentratie is een puur defensieve eigenschap ;)

Verder wel een goede regen,alleen zijn mentale eigenschappen slagen nog wat tegen maar die zullen nog wel groeien.

Concentratie is sowieso geen puur verdedigende eigenschap. Denk je dat je geen concentratie nodig hebt als je alleen voor doel komt?

Geplaatst
Concentratie is sowieso geen puur verdedigende eigenschap. Denk je dat je geen concentratie nodig hebt als je alleen voor doel komt?

Nee, dat denk ik niet. Als ik het goed heb is zelfbeheersing daarbij van belang. Dat bepaald of een spits koel blijft wanneer hij een-op-een op de keeper afgaat.

Ikzelf zie het zo dat op het mentale vlak concentratie en positiespel voornamelijk verdedigende eigenschappen zijn, en zelfbeheersing en zonder bal aanvallende.

Geplaatst

Ik had m al een keer eerder geplaatst in opvallende screenshots, maar dit is de nieuwe Cruijff in mijn game. Afkomstig uit de jeugd van AZ en net 20 jaar.

jongsmaht1.jpg

Geplaatst

Deze heb ik verkocht aan Juventus. 43,5 miljoen euro plus 20% bij een volgende transfer.

marcusjonssenbg1.png

Uiteraard is 43 miljoen euro best veel voor een speler, maar ik heb al eens een bod van rond de 45 miljoen afgeslagen voor onderstaande speler. En het feit dat het bestuur het bod niet accepteerde zegt ook wel wat. Maar ik wil hem ook voor geen goud verkopen, want ik denk dat het de beste verdedigende middenvelder van de wereld kan worden.

alexandrees3.png

Jean-Jacques Gazeau heb ik vorig seizoen uitgeleend aan Excelsior (dat toen degradeerde) en hij werd 9x man van de wedstrijd, eindigde in de top10 van de beste gemiddelden vd eredivisie en hij werd 3e van talent van het jaar.

gazeauqq5.png

Geplaatst

Zo dat zijn lekkere spelers :| vooral die eerste

Geplaatst

Voor hoeveel en hoelang terug heb je ze gekocht?

Geplaatst
*plaatje*

Met een vrije transfer binnengehaald van Salzburg,zowel mentaal,fysiek als technisch toppie voor zijn leeftijd!

Hoe goed is Zwitserland bij jou? :|

Geplaatst
Voor hoeveel en hoelang terug heb je ze gekocht?

Gazeau heb ik op 16 jarige leeftijd van Auxerre gekocht voor 650.000 euro en Jonssen had ik op 17 jarige leeftijd van Helsingborg gekocht voor 325.000 euro. Beide heb ik vroeg gescout, want ze zaten nog maar 1 jaar bij hun club.

Alexandre is een ander verhaal. Hij werd na een half jaar bij Vitoria Setubal gekocht door Barcelona. Daar speelde hij anderhalf jaar in de jeugd en was net een weekje verhuurd aan Zurich toen ik hem scoutte. Hij was al erg goed en had in zn contract een transforsom van 16 miljoen staan. Hij was toen 19 en ik had geld, dus haalde ik hem. Het was natuurlijk superveel geld, maar ik had spelers nodig die voor de verdediging konden spelen. Na 1 jaar in Zwitserland komt hij naar mij toe, hij speelt nu anderhalf jaar zeer goed voor een nu 21 jarige en dan gebeurt wat ik al verwachtte, de topclubs melden zich. Verschillende clubs tonen belangstelling en bieden en dan meldt AS Roma zich. Na veel gevraag van mijn kant (nooit afwijzen!!!) en veel gebiedt komt Roma uit op een bedrag van 80 miloen euro dat mijn bestuur aanvaard. Wat ik dan denk is, hoeveel kan ik voor hem krijgen als hij nog beter is? En daarnaast wil ik hem niet kwijt, want ik heb het geld niet nodig. Dus bied ik hem een contract aan voor 3 miljoen per jaar plus 3 miljoen signingfee die hij accepteert.

Maar wie weet dat ik hem in de toekomst als ik een goede vervanger heb, voor 100 miljoen of meer kan verkopen :)

Geplaatst

Regens herken je aan zijn geschiedenis, loopjaren.

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat een 16 jarige al 10jaar der op heeft zitten qua statistieken?

En als bijv Ronaldinho stopt met voetbal, komt er dan altijd een regen bij het nieuwe seizoen? En moet dat dan ook een braziliaan zijn?

Geplaatst
Regens herken je aan zijn geschiedenis, loopjaren.

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat een 16 jarige al 10jaar der op heeft zitten qua statistieken?

En als bijv Ronaldinho stopt met voetbal, komt er dan altijd een regen bij het nieuwe seizoen? En moet dat dan ook een braziliaan zijn?

Als er bij een speler in zijn geschiedenis pas wedstrijden staan van ná het seizoen waarin het spel gestart is, is het een regen.

Geplaatst

Net gekocht voor 800.000, ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Zal lang niet alles spelen, maar Ronaldinho is al 33 dus zal ook niet alles spelen. De oefenwedstrijden zagen er in ieder geval veel belovend uit.

piresbc0.jpg

Wat vinden jullie ervan? 8)

Geplaatst

Lijkt me een beetje een dromertje.. Anticipatie 8 Concentratie 8. Technisch perfect. Fysiek kan beter maar gaat wel...

Geplaatst

Hij is 18 he, fysiek wordt dus sowieso nog beter. Zijn oefenwedstrijden zijn veelbelovend dus ben benieuwd.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]