Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik had m al een keer eerder geplaatst in opvallende screenshots, maar dit is de nieuwe Cruijff in mijn game. Afkomstig uit de jeugd van AZ en net 20 jaar.

jongsmaht1.jpg

Wanneer komt die om de hoek kijken?

• Antwoorden 368
  • Weergaven 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Concentratie is een puur defensieve eigenschap ;)

Verder wel een goede regen,alleen zijn mentale eigenschappen slagen nog wat tegen maar die zullen nog wel groeien.

Concentratie is sowieso geen puur verdedigende eigenschap. Denk je dat je geen concentratie nodig hebt als je alleen voor doel komt?

Zelfbeheersing en Concentratie zijn feitelijk 2 dezelfde begrippen,zelfbeheersing is voor spitsen en concentratie voor verdedigers.

Zal straks nog wat regentjes posten :)

Geplaatst
Ik had m al een keer eerder geplaatst in opvallende screenshots, maar dit is de nieuwe Cruijff in mijn game. Afkomstig uit de jeugd van AZ en net 20 jaar.

*screen*

Wanneer komt die om de hoek kijken?

Of jij die in je game krijgt, is nog maar de vraag ;)

Geplaatst

Zelfbeheersing is wat heel anders dan concentratie. Zelfbeheersing helpt bij het timen van een tackle. Ook helpt het bij het beheerst binnenschieten. Rust bewaren in hectische situaties. 1 tegen 1 met de keeper. etc.

Concentratie is 'opletten', reageren. Soort anticipatie. Belangrijk voor verdedigers. Ze moeten immers de man in de gaten houden. Ben je niet geconcentreerd. Let je niet op. Lukt het niet. Concentratie is ook belangrijk voor aanvallers. Opletten of een verdediger verkeerd staat. Steekballen etc.

Geplaatst
Zelfbeheersing is wat heel anders dan concentratie. Zelfbeheersing helpt bij het timen van een tackle. Ook helpt het bij het beheerst binnenschieten. Rust bewaren in hectische situaties. 1 tegen 1 met de keeper. etc.

Concentratie is 'opletten', reageren. Soort anticipatie. Belangrijk voor verdedigers. Ze moeten immers de man in de gaten houden. Ben je niet geconcentreerd. Let je niet op. Lukt het niet. Concentratie is ook belangrijk voor aanvallers. Opletten of een verdediger verkeerd staat. Steekballen etc.

Lijkt jou dat logisch, of heb je dat ook gemerkt in je spel? Want zoals je het uitlegt zou het best waar kunnen zijn, maar wat heb je echter aan 'zonder bal' als concentratie hetzelfde doet (goede positie kiezen)?

Geplaatst

Beide, zowel ingame als logisch..

Zonder bal doet niet hetzelfde.. Dit is gewoon hoe goed een speler vrijloopt. Gaten induiken. Buitenspelval ontwijken. Op het juiste moment naar een plek. En sowieso welke positie hij loopt. Veld breedhouden als hij op de vleugels staat etc.

Geplaatst

Mijn nieuwe talentje, €58,000,000 voor opgehoest. Hij maakt het wel gelijk waar met een hattrick bij zijn debuut. Staat AMC.

ernestohernandezkh2.jpg

Geplaatst

Daar zou ik ook wel wat voor over hebben :D

Ik heb ook een nieuwe regen, dies ook killer, ik post mis vanaaf screen!

Geplaatst

woooot! dat is een dure, maar goede speler, welke club ben je :)?

Geplaatst

Sorry dat het een speler is van FM06, maar ik ben d'r zo trots op dat ik hem per se wil laten zien :P

santimk4.jpg

Geplaatst
Niet echt een regen he, aangezien je in 2007 zit.

maar ik zei dus dat het FM06 was...maar bij nader inzien is het volgens mij zelfs FM05 :)

Geplaatst
woooot! dat is een dure, maar goede speler, welke club ben je :)?

Manchester United

Geplaatst

Er loopt bij Aston Villa toch ook een aardige regen rond. Het screentje is aan het eind van het seizoen gemaakt, dus zijn stats zijn iets minder dan normaal. Ik geloof dat vooral zn technische stats allemaal 1 punt omhoog moeten.

liamwiseuh6.png

Geplaatst

Dit is ook een leuke. Zat al bij Ajax toen ik er kwam, blijkt echt een topaankoop te zijn geweest. Martin Jol heeft er 1,5 miljoen voor betaald maar ik ben niet van plan om hem voor minder dan 35 te laten gaan :)

zegarraxy2.jpg

Geplaatst

23 wedstrijden 30 goals en 8 assists en een gemiddelde van 7.93 is echt goed!

Geplaatst
23 wedstrijden 30 goals en 8 assists en een gemiddelde van 7.93 is echt goed!

Hij viel ook 6 keer in, 29 wedstrijden dus, maar t blijft fantastisch

Geplaatst

sherwoodcl6.png

_O_ Hij is nu mijn keeper bij het nationale elftal van Engeland.

Geplaatst

Ik ga hem volgend seizoen proberen te kopen of huren met Fulham, maar wil eerst kijken of ik hem gratis kan strikken :cab:

IK zit overigens in het jaar: 2013

Dit lijkt me echt een ideale Targetman :)

regente1.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]