Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 368
  • Weergaven 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zou ik een screentje van zn history mogen?

Geplaatst

:O Die is wel té über ja, en nog maar 18 jaar ! Hij kan ook alleen maar wat nodig is, al zou beslissingen wel wat hoger mogen zijn.

Geplaatst

Heb geen screentje maar ik had een super goede spits ene Rene Otten of zo hij zat bij Barca en zijn waarde was 43 miljoen.

Geplaatst

Hoe vinden jullie die spelers, raden je scouts je die aan of zoek je ze en dan laat je ze scouten? en op welek stats zoek je dan

Geplaatst

Ik kijk vaak in de nationale efltallen onder 19 en onder 21, maar blijft wel gokwerk hoor.

Geplaatst

@Nico : toffe spelertjes, maar heb je die al gehaald toen ze ong. 18 waren of pas toen ze bij een andere club schitterden ?

Geplaatst

Molenaar was 17 toen ik hem haalde van FC Utrecht. En Baez was 21 toen ik hem haalde America (Mex). Ik was toen ook bondscoach van Argentinië en zo kwam ik hem tegen.

Geplaatst
Koenman in welk seizoen kwam hij er bij jouw bij???

09/10 volgensmij, debuteerde in 10/11 met een goal,scoorde toen 14 uit 25,ben nu speciaalvoor hem overgestapt op 4-3-3,maakt ie er 25 :D

Geplaatst

Ik heb een vraag. Ik denk dat ik in deze topic wel goed zit hiervoor. Ik heb hier ergens in deze topic gelezen dat je vooral gaat kijken naar de nationale elftallen onder 19 enzo... Maar als ik daar ga kijken zie ik soms spelers zonder eigenschappen.. (Heb net zo ene gescout en toen kwamen ze er wel) moet je deze spelers telkens scouten voor je z'n eigenschappen ziet?

Geplaatst

Dat moet dan inderdaad gebeuren, maar dat maakt het er natuurlijk wél realistischer op hè. :) Hoe vaker/langer je de speler scout, hoe meer van zijn eigenschappen tevoorschijn komen.

Geplaatst
Dat moet dan inderdaad gebeuren, maar dat maakt het er natuurlijk wél realistischer op hè. :) Hoe vaker/langer je de speler scout, hoe meer van zijn eigenschappen tevoorschijn komen.

Bedankt. Het is de eerste keer dat ik zo ver zit in het spel dat ik regens moet gaan scouten.

Geplaatst

Hoe moet je precies met een regen omgaan? Moet je ze gewoon in het elftal onder de 19 laten mee spelen? Moeten ze een speciale trainingschema? En wanneer worden ze net zo goed als Fm Genie Scout zegt?

Geplaatst

als je in zijn geschiedenis kijkt en hij pas een geschiedenis heeft na 2006/2007

Geplaatst
Hoe moet je precies met een regen omgaan? Moet je ze gewoon in het elftal onder de 19 laten mee spelen? Moeten ze een speciale trainingschema? En wanneer worden ze net zo goed als Fm Genie Scout zegt?
Hetzelfde als alle andere spelers. Als het een jeugdspeler is, die naar jou mening nog niet op het hoogste niveau meekan zou je hem idd in het -19 team kunne gooien, of uitlenen. De training maakt denk ik niet uit, als het maar werkt. Of ze zo goed worden, dat ligt aan de training, blessures enz.
Geplaatst

Ik heb hele goede regens ontdekt, die in de toekomst(welke leeftijd heeft hij dan als je de toekomst bekijkt in Fm genie?) heel goed kunnen worden. Maar mijn scouts zeggen dat het een slechts een tijdelijk oplossing is, en dat het niet de moeite is om hem te kopen.

Geplaatst

Ik gebruik die Genie scout zelf niet. Je eigen scouts kunnen er natuurlijk naast zitten. Zelf neem ik het risico als het een goedkope speler is. Dan zie ik zelf of hij zich goed ontwikkeld en of ik een goede beslissing heb gemaakt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]