Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 368
  • Weergaven 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

O, dacht ik want hij is in 1991 geboren..

Geplaatst

Luka Jurcic. Op z'n 16e aangetrokken van een of andere club in Kroatie als talent achter Akinfeev, op dat moment een van de beste (zo niet de beste) keepers in het spel. Op z'n 17e kreeg hij de status "wonderkind" en besloot hem maar een kans in de basis te geven en Akinfeev te verkopen. Gelukkig heeft hij het vertrouwen meer dan terugbetaald en heeft zich in zijn wonderkid fase die nu 3 jaar duurt prima ontwikkelt. In de lucht is hij nog wat zwak, maar daar kan aan gewerkt worden. :)

http://img466.imageshack.us/img466/7333/jurcicqc6.png

Omar Becci. Een speler uit de jeugdopleiding van Milan die op zijn 15e al verrassend goede stats voor een spits had. Voorlopig alleen gebruikt als invaller, maar met 10 doelpunten uit 17 wedstrijden is hij hard op weg om zich in het elftal te spelen. En met deze stats zou het wel eens een hele gevaarlijke spits kunnen worden.

http://img161.imageshack.us/img161/3718/beccigm0.png

Geplaatst

Deze heeft het talent om veel beter te worden dan Andoni Iraola:

fmregenheinrichssz0.png

Ik ben benieuwd. Er zijn echt veel regens die VL of V/VV L zijn zeg, echt al 4 regens(in 2009/2010) die het in zich hebben om veel beter dan Andoni te worden. Die regens hebben allemaal het maximaal aantal sterren bij potentieel en aanbeveling :P Ik wil ze allemaal :P 2 heb ik er. Deze en nog 1, die uitgeleent is aan Maritimo, kon geen werkvergunning krijgen.

Geplaatst

kaloufl7.jpg

Dit is uit al mijn games tot nu toe de beste regen, hij zit dan ook in mijn ploeg:checkit:

Geplaatst

Heinrichs en Kalou. jezus wat een geweldenaren. kalou = en Supersnel en sterk in de lucht en een geweldige afmaker. niet te verdedigen

Geplaatst

Deze is gedaan met de database zonder echte namen, maar hij is oowk zeker een regen! heb hem niet aangepast (alleen zijn contract gedaan tot 2090 omdat anders iedereen hem weg zou kapen aangezien ik op vakantie ging in m'n game... Hij is hier heel goed (potentieel van 185 van de 200) maar na een jaar was hij nog maar 125 van de 200 :( Hij wordt dus slechter maar dat komt waarschijnlijk door zijn leeftijd ;) Hier een screen! (had hem benaderd met RKC Waalwijk, hij is dus gratis overgekomen, kostte me maar iets van 1,9 miljoen ;) )

HelmutPetersProfiel.png

Geplaatst

fmregenheinrichssz0.png

Ik ben benieuwd. Er zijn echt veel regens die VL of V/VV L zijn zeg, echt al 4 regens(in 2009/2010) die het in zich hebben om veel beter dan Andoni te worden. Die regens hebben allemaal het maximaal aantal sterren bij potentieel en aanbeveling :P Ik wil ze allemaal :P 2 heb ik er. Deze en nog 1, die uitgeleent is aan Maritimo, kon geen werkvergunning krijgen.

Je kan ze niet echt met Iraola vergelijken hé,Iraola is een rechtsback als ik het goed voorheb :<

Geplaatst

fmregenheinrichssz0.png

Je kan ze niet echt met Iraola vergelijken hé,Iraola is een rechtsback als ik het goed voorheb :<

Bij mij speelt die zo'n beetje overal :P Ook linksback. Ik zal wel wel ff een screen posten van zijn posities. Multifunctioneel in het kwadraat keer 4 :P

Edit: Ik PM hem ff naar je, aangezien hij geen regen is :P

Deze is gedaan met de database zonder echte namen, maar hij is oowk zeker een regen! heb hem niet aangepast (alleen zijn contract gedaan tot 2090 omdat anders iedereen hem weg zou kapen aangezien ik op vakantie ging in m'n game... Hij is hier heel goed (potentieel van 185 van de 200) maar na een jaar was hij nog maar 125 van de 200 :( Hij wordt dus slechter maar dat komt waarschijnlijk door zijn leeftijd ;) Hier een screen! (had hem benaderd met RKC Waalwijk, hij is dus gratis overgekomen, kostte me maar iets van 1,9 miljoen ;) )

HelmutPetersProfiel.png

Is deze niet een beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goed voor een 15 jarige? En waarom in RKC B? :P Die zou ik het 1e elftal het super doen, of is dat pas nadat die 16 is geworden dat het mag?

Geplaatst

hij mag niet spelen op zijn 15e pas op zen 16e dus heeft het geen zin om hem in het 1e elftal te doen;)

Geplaatst
hij mag niet spelen op zijn 15e pas op zen 16e dus heeft het geen zin om hem in het 1e elftal te doen;)

Dat dacht ik al :P Maar vind hem wel heeeeel erg goed voor een 15 jarige...

Geplaatst

HelmutPetersProfiel.png

Een contract tot 2090 is niet mogelijk... cheaten is dus echt fake!

En in augustus, zijn er dan al regens? Die komen toch nooit op de eerste dag van het spel.. tenminste nog nooit gemerkt!

Geplaatst

Het beste talent voor in de verdediging in mijn game, speelt daarom ook bij mijn team:mrgy:

joseac3.th.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]