Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Het beste talent voor in de verdediging in mijn game, speelt daarom ook bij mijn team:mrgy:

joseac3.th.png

Bah, jammer van de mandekking ;)

---

Reactie over Helmut Peters: dit is echt zo super nep.

• Antwoorden 368
  • Weergaven 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je hebt die Helmut Peters zelf aangemaakt, kan niet anders.. Geloof sowieso niet dat alle spelers uit dit topic 'echte' regens zijn. Beetje jammer ook dat ongeveer iedereen die Genie-scout e.d. gebruikt.

Geplaatst
Je hebt die Helmut Peters zelf aangemaakt, kan niet anders.. Geloof sowieso niet dat alle spelers uit dit topic 'echte' regens zijn. Beetje jammer ook dat ongeveer iedereen die Genie-scout e.d. gebruikt.

Uhm die van mij is gewoon echt hoor, Genie Scout ruineert je spel, is saai.

Maar die Helmut Peters is sowieso nep, van de rest weet ik niet, iedereen die over Genie Scoutn begint geloof ik niet. Maar een contract tot 2090...in 2006...had die Helmut Peters een super groot delerium toen die tekende ofzo? :P

Geplaatst

Maar die Helmut Peters is sowieso nep, van de rest weet ik niet, iedereen die over Genie Scoutn begint geloof ik niet. Maar een contract tot 2090...in 2006...had die Helmut Peters een super groot delerium toen die tekende ofzo? :P

Ik zeg ook niet dat iedereen dat doet, maar er zijn er wel te veel opvallend te goed.

Klaarzaken zei trouwens wel dat hij contract wel had aangepast..

Geplaatst

Ik zeg ook niet dat iedereen dat doet, maar er zijn er wel te veel opvallend te goed.

Klaarzaken zei trouwens wel dat hij contract wel had aangepast..

Ja, maar ik heb nog weinig regens gezien die echt alles goed hebben, altijd wel bijvoorbeeld of fysiek of mentaal dat minder is.

Ja...goh...maar de rest van die Helmut is ook aangepast en in alles goed :P

Geplaatst

Ja, idd. Ik denk ook dat je voor een ontzettend goeie regen ook wel een ontzettend goede opleiding moet hebben.. Zou beetje krom zijn als bij RKC de grootste talenten weg komen.

Klaarzaken moet het zelf weten, maar beetje sneu om iedereen voor te liegen zo..

Geplaatst
Ja, idd. Ik denk ook dat je voor een ontzettend goeie regen ook wel een ontzettend goede opleiding moet hebben.. Zou beetje krom zijn als bij RKC de grootste talenten weg komen.

Klaarzaken moet het zelf weten, maar beetje sneu om iedereen voor te liegen zo..

Zeker, ik heb bij Manchester best wat AARDIGE talenten rondlopen, maar de toptalenten komen van Inter(Heinrichs), Olympique Lyon(echt de beste en meeste talentjes in mijn carrière) en soms van andere clubs zoals 1 uit Chili(Colo Colo) en 1 van Stade Rennes. Wat wel typisch is dat dat Heinrichs, talentje van Colo Colo(die ik gekocht heb en naar Maritimo verhuurd heb), talent van Rennes en 1 supertalent van Lyon allemaal linksback zijn :P Ik kan geen elftal vol met linksbacks hebben :P das wel jammer.

Geplaatst

Hhaha wel balen ja. Maar je zou ze natuurlijk ook kunnen trainen op VC of VR, bij jonge spelers gaat dat vaak wel wat sneller.

Geplaatst
Hhaha wel balen ja. Maar je zou ze natuurlijk ook kunnen trainen op VC of VR, bij jonge spelers gaat dat vaak wel wat sneller.

Allemaal inefficient :P Ik probeer alle VM naar MC on te trainen, alle AML naar AMR en andersom etc, maar bij verdedigers lijkt het moeilijker te gaan?

Geplaatst

Allemaal inefficient :P Ik probeer alle VM naar MC on te trainen, alle AML naar AMR en andersom etc, maar bij verdedigers lijkt het moeilijker te gaan?

Misschien duurt het idd wat langer, maar het is zeker mogelijk! ;)

Geplaatst

Ik heb geen idee, ik train jeugd op waar ik in het 1e elftal te weinig van heb. Momenteel is dat alleen aanvallend.

DMC naar DC heb ik overigens wel een aantal keer gedaan.

Geplaatst

Ik heb geen idee, ik train jeugd op waar ik in het 1e elftal te weinig van heb. Momenteel is dat alleen aanvallend.

DMC naar DC heb ik overigens wel een aantal keer gedaan.

Ben je dan niet juist achter de feiten aan het aanlopen? :P

Geplaatst

Dit is best wel een goede regen, hij viel me op tijdens de WK kwalificaties, heb hem toen vrijwel meteen overgekocht, omdat zowat iedereen achter hem aan zat.

johnbrownug0.png

Geplaatst

LORENZO VOS

drie seizoenen geleden gehaald van de graafschap, eerste seizoen uitgeleend aan den bosch, scoorde die al lkkr in de jupiler ligue

tweede seizoen laten meedoen met ajax, ging super goed, 20 wedstrijde, 15 goals, in dat seizoen was ook het GROTE EK, tweede wedstrijd ingevallen gelijk de beslissingsgoal het hele toernooi gespeeld tot aan de finale (die ik verloor van italie)

huidig seizoen,

tjsa niet veel uitleg nodig he, check de screen

vossx7.th.png

Real, AC, Barca, Arsenal, Chelsea, Man Utd zitten achter hem aan, maarja ik verleng zijn contract elk jaar en hij blijft steeds bij mij, mooi koppel samen met huntelaar

Geplaatst
LORENZO VOS

drie seizoenen geleden gehaald van de graafschap, eerste seizoen uitgeleend aan den bosch, scoorde die al lkkr in de jupiler ligue

tweede seizoen laten meedoen met ajax, ging super goed, 20 wedstrijde, 15 goals, in dat seizoen was ook het GROTE EK, tweede wedstrijd ingevallen gelijk de beslissingsgoal het hele toernooi gespeeld tot aan de finale (die ik verloor van italie)

huidig seizoen,

tjsa niet veel uitleg nodig he, check de screen

vossx7.th.png

Real, AC, Barca, Arsenal, Chelsea, Man Utd zitten achter hem aan, maarja ik verleng zijn contract elk jaar en hij blijft steeds bij mij, mooi koppel samen met huntelaar

Ik zeg: ohhh....lekker lekker :P Maar die fysiek kan beter, als die nou nog snel geweest wat...wow :P Nu heb je met Klaas-Jan en deze 2 langzamere spitsen.

Geplaatst

ja ok dat is waar he, maar ik speel 442 met een ruit op het middelveld, opkomende rechtermiddenvelders, dat zijn, Babel/Melero of Van der Vaart/ Goossens. dus die zijn wel snel. komen vaak naar voren en scoren van ook

maar in de counter zijn deze twee wel goed, daarnaast heb ik ook nog milevskiy he die is ook redelijk snel met een goede dribble MAAR DIT IS BEETJE OFF-TOPIC

Geplaatst
ja ok dat is waar he, maar ik speel 442 met een ruit op het middelveld, opkomende rechtermiddenvelders, dat zijn, Babel/Melero of Van der Vaart/ Goossens. dus die zijn wel snel. komen vaak naar voren en scoren van ook

maar in de counter zijn deze twee wel goed, daarnaast heb ik ook nog milevskiy he die is ook redelijk snel met een goede dribble MAAR DIT IS BEETJE OFF-TOPIC

Ja weet ik, Melero?

Geplaatst

dit is m

goed bruikbare rechtermiddenvelder / winger

melerokb7.th.png

komt bij real vandaan, geen regen d8 ik maar wel lkkr

Geplaatst

Wat lul je nu? Jaloers dat je zelf niet zo'n goed talent hebt? Komop zeg, waarom zou ik hem zelf gaan aanmaken? omdat er toevallig een goede speler tussen zit? En jah, ik heb hem met genie scout gevonden, als je zelf oowk eens zonder echte spelersnamen zou spelen zou je merken dat er meer spelers van 15 zijn die zo goewd zijn... Komop, meteen zo gaan zeggen dat ik ze zelf heb aangemaakt, ik gebruik gewoon de MU database, kom maar hierheen kan je het checken... Geen valse beschuldigingen tsss...

Deze is gedaan met de database zonder echte namen, maar hij is oowk zeker een regen! heb hem niet aangepast (alleen zijn contract gedaan tot 2090 omdat anders iedereen hem weg zou kapen aangezien ik op vakantie ging in m'n game... Hij is hier heel goed (potentieel van 185 van de 200) maar na een jaar was hij nog maar 125 van de 200 :( Hij wordt dus slechter maar dat komt waarschijnlijk door zijn leeftijd ;) Hier een screen! (had hem benaderd met RKC Waalwijk, hij is dus gratis overgekomen, kostte me maar iets van 1,9 miljoen ;) )

Een contract tot 2090 is niet mogelijk... cheaten is dus echt fake!

En in augustus, zijn er dan al regens? Die komen toch nooit op de eerste dag van het spel.. tenminste nog nooit gemerkt!

Sorry hoowr maar dit kan ik niet UITSTAAN!!!!! LEZEN en dan pas reageren! Kijk: je kijkt het profiel, ziet dat jij het niet geloofd, en dan lees je de tekst.. maarja, laatste vergeet je en dan merk je wta ik heb gedaan!!! Komop mensen, als je niet leest en alleen maar post-geil bent, zeg dan niets!

Reactie over Helmut Peters: dit is echt zo super nep.

Komop, kom dan heir, kun je merken dat ik de database niet heb aangepast ;) Da geouwehoer de hele dag!

Geplaatst
Komop, kom dan heir, kun je merken dat ik de database niet heb aangepast ;) Da geouwehoer de hele dag!

Je hebt hem wel aangepast :P De contractstatus. Maar ik geloof het nog steeds niet :P

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]