Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik begin een nieuwe novelle:

Ik vraag me nou altijd af. Stel je nou eens voor dat Sc Heerenveen haar beste spelers nou eens NIET verkocht had? Stel je voor dat spelers als van Nistelrooij en Tomasson nou eens gewoon gebleven waren? Dan had je toch een wereldteam gehad. Vele prijzen had je dan gehaald. En plotseling zag ik de mogelijkheid: Er was een database beschikbaar met deze sterspelers bij mijn favoriete club. MET DANK AAN ANE LENSTRA!!

Het zal een zeer zakelijke novelle worden. Mede doordat mijn pc elke moment op BLAUW kan springen. Dus met de dood voor ogen schrijf ik dit verhaal:

We beginnen met de selectie:

De keepers:

keepersheerenveenselectyn1.png

Boy Waterman is mijn vaste keeper. Het talent wat er rondloopt in Friesland. Vonk zal zijn stand in zijn. Nog steeds betrouwbaar. Sinouh mag vertrekken.

De verdediging:

verdedigersheerenveensekw2.png

Ik heb redelijk veel verdedigers. Maar jammer genoeg maar 1 echte rechtsachter. Aangezien ik aanvallend voetbal wil laten zien met opkomende vleugels, zal ik me daar moeten versterken

Mijn middenveld:

middenveldersheerenveencw2.png

Een heerlijk middenveld met Tomasson en Vayrynen. Ook Alves zal een goede speler zijn. We barsten van de ervaring, maar dat kan ook tegen ons werken

De aanvallers:

aanvallersheerenveenselsp4.png

Wie droomt er nou niet van een aanval met Ruud en Klaasjan. Dan hebben we ook nog een boomlange spits met de naam Georgios Samaras. Dromen zijn niet altijd bedrog!!

Met dit elftal wil ik me eens echt gaan mengen in de strijd om het kampioenschap. Voor de oplettende kijker heb ik nog iets:

De inkomende mensen:

inkomendespelers2006200ku0.png

Ricky Kruis: Deze aanvallende middenvelder is precies wat ik zocht. Snel, wendbaar en met een fantastisch afstandschot. Hem heb ik gekocht als stand-in. Maar hij zou zomaar mijn eerste man worden voor de aanvallende middenvelder.

Mike Zonneveld: Deze man is de juiste man op de juiste plek. Hij kan zowel in de verdediging op de flanken, als als verdedigende middenvelder. Aangezien ik dominant wil spelen kan hij de lijnen uitzetten voor de verdediging. Hij is Nederlander. Iets waar ik speciaal naar gezocht heb. We hebben namelijk al teveel Buitenlanders in ons team. Niet dat ik rascist ben, maar het publiek moet binding krijgen met de spelers.

Doelstelling voor dit seizoen:

We moeten lang meedoen om het kampioenschap. Als het kan zelfs kampioen worden. Maar daar heb ik de tijd voor. Thuis moeten we weinig punten laten liggen en het publiek vermaken. WAAR HEB IK DAT MEER GEHOORD?!

Tot zover de perikelen in het Abe Lenstra Stadion.

Geplaatst
  • Auteur

Ik vraag me nou altijd af. Stel je nou eens voor dat Sc Heerenveen haar beste spelers nou eens NIET verkocht had? Stel je voor dat spelers als van Nistelrooij en Tomasson nou eens gewoon gebleven waren? Dan had je toch een wereldteam gehad. Vele prijzen had je dan gehaald. En plotseling zag ik de mogelijkheid: Er was een database beschikbaar met deze sterspelers bij mijn favoriete club. MET DANK AAN ANE LENSTRA!!

Het zal een zeer zakelijke novelle worden. Mede doordat mijn pc elke moment op BLAUW kan springen. Dus met de dood voor ogen schrijf ik dit verhaal:

De keepers:

Boy Waterman is mijn vaste keeper. Het talent wat er rondloopt in Friesland. Vonk zal zijn stand in zijn. Nog steeds betrouwbaar. Sinouh mag vertrekken.

De verdediging:

Ik heb redelijk veel verdedigers. Maar jammer genoeg maar 1 echte rechtsachter. Aangezien ik aanvallend voetbal wil laten zien met opkomende vleugels, zal ik me daar moeten versterken

Mijn middenveld:

Een heerlijk middenveld met Tomasson en Vayrynen. Ook Alves zal een goede speler zijn. We barsten van de ervaring, maar dat kan ook tegen ons werken

De aanvallers:

Wie droomt er nou niet van een aanval met Ruud en Klaasjan. Dan hebben we ook nog een boomlange spits met de naam Georgios Samaras. Dromen zijn niet altijd bedrog!!

Met dit elftal wil ik me eens echt gaan mengen in de strijd om het kampioenschap. Voor de oplettende kijker heb ik nog iets:

De inkomende mensen:

Ricky Kruis: Deze aanvallende middenvelder is precies wat ik zocht. Snel, wendbaar en met een fantastisch afstandschot. Hem heb ik gekocht als stand-in. Maar hij zou zomaar mijn eerste man worden voor de aanvallende middenvelder.

Mike Zonneveld: Deze man is de juiste man op de juiste plek. Hij kan zowel in de verdediging op de flanken, als als verdedigende middenvelder. Aangezien ik dominant wil spelen kan hij de lijnen uitzetten voor de verdediging. Hij is Nederlander. Iets waar ik speciaal naar gezocht heb. We hebben namelijk al teveel Buitenlanders in ons team. Niet dat ik rascist ben, maar het publiek moet binding krijgen met de spelers.

We moeten lang meedoen om het kampioenschap. Als het kan zelfs kampioen worden. Maar daar heb ik de tijd voor. Thuis moeten we weinig punten laten liggen en het publiek vermaken. WAAR HEB IK DAT MEER GEHOORD?!

Geplaatst
  • Auteur

De keepers:

De verdediging:

Mijn middenveld:

De aanvallers:

De inkomende mensen:

Geplaatst

Hier wordt je simpel kampioen mee.

Het is mijn cluppie Heerenveen dus doe je best!

Succes :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

heerenveenado30nr1au1.png

Ruud, Ruud, Ruud klonk er door het stadion. En terecht. Alles wat deze man deed werd goud. Een goede teamprestatie met een afmaker. Het seizoen is goed begonnen!! Nu moeten we thuis tegen Ajax. Niet makkelijk maar wel te doen.

heerenveenajax20nr2cg1.png

Dit was een moeilijke en zwaarbevochten overwinning. We waren de eerste helft de onderliggende partij. Maar wat geeft het. We winnen met 2-0 door goals van Yildirim en de invaller Alves. Vooral dat Alves hem scoorde gaf mij een opluchting. Ik had hem namelijk in laten vallen voor van Nistelrooij. En ik zag de messen al worden geslepen als Ajax ook nog langszij zou komen.Volgende week zijn we te gast in de Kuip.

feyenoordheerenveen00nrnd8.png

0-0 was een terechte stand. Feyenoord was de eerste helft de bovenliggende partij maar na de rust waren de rollen omgedraaid. We kregen de eerste 10 minuten al zo'n 5 kansen. Waarvan er 2 op de paal belanden. Weer de NUL gehouden. Toch nog iets positiefs uit deze wedstrijd gehaald. Volgende week moeten we naar Eindhoven om tegenstander te zijn van PSV.

psvheerenveen12nr4dk0.png

Een verrassende en verdiende overwinning op de voormalig kampioen. Vooral de eerste helft waren we oppermachtig maar PSV scoorde. Na de rust scoorden we vrij vroeg de gelijkmaker. Alsof we een verlamming kregen zo speelden we na de goal. Maar gelukkig weten we ons doel vaak goed schoon te houden. En zo konden we via de counter, de over de hele wedstrijd genomen, verdiende 3 punten meenemen. Volgende week wacht....

conclusie na 4 wedstrijden:

We spelen heel redelijk, en dat kan eigenlijk alleen maar beter. We hebben redelijk wat last van blessures. Als iedereen weer fit is en we staan redelijk goed, dan verwacht ik iets moois. We zullen het zien!!

Ik zal iedere keer 4 wedstrijd posten. De europese campagne post ik pas op het laatst voor het overzicht. Verder zal ik de statistieken posten waar jullie om vragen.

Morgen volgt er een nieuwe update.

Geplaatst

Klasse team, makkie om kampioen mee te worden. Kan gewoon niet anders.. Succes:D

Geplaatst

Wow, nog 1 met Heerenveen :o

Succes! Goed team!

Ik hoop dat Heerenveen jou wat beter vergaat dan mij, en ik denk van wel met dit team!

Up to the top!

Geplaatst
  • Auteur

heraclesheerenveen02nr5wq0.png

Een zeer zakelijke overwinning. Maar wat geeft het eigenlijk. We staan bovenaan en dat is het belangrijkste. Vooral met het oog op de komende confontratie is het belangrijk dat we geen spelers geblesseerd hebben.

Komende wedstrijd is de Uefa Cu wedstrijd tegen Odesse

odessaheerenveen12nr1wv4.png

Een nuttige overwinning wat ons al bijna in de Groepsronde brengt. De hele wedstrijd domineerden wij en dus is het lekker om twee uitdoelpunten te maken.

Volgende wedstrijd: Groningen thuis

heerenveengroningen31nrti3.png

Een moeilijke wedstrijd. Vooral de eerste helft speelden we erg slecht. In de rust heb ik de boel om moeten gooien omdat de Groningers te veel via de zijkanten konden komen. Dat was in de tweede helft afgelopen en met briljant voetbal scoorden we nog 2 keer. Vooral de eerste goal van Klompe dit seizoen deed me goed.

Volgende wedstrijd: Roda uit

rodaheerenveen33nr7xo6.png

Een gekke wedstrijd waarin bleek dat we nog niet proffesioneel en zakelijk genoeg zijn. Als je in de eerste minuut een doelpunt tegen krijgt en in de laatste minuut is dat zonde.

Volgende wedstrijd: AZ THUIS

heerenveenaz31nr8zp5.png

Een makkelijke pot voetbal waarin we de eerste helft domineerden. Al in de eerste minuut schoot Samaras ons op voorsprong. Meteen daarna scoorde Groningen tegen. Maar wij bleken te beschikken over de beste conditie. En dus wonnen we verdiend van een ploeg die vooraf getipt werd als kampioenskandidaat

Volgende wedstrijd: Odessa thuis voor de Uefa Cup

Uefacup Wedstrijd tegen Odessa:

heerenveenodessanr2vt3.png

In de uitwedstrijd hadden we het grote werk al gedaan. En Ruud van Nistelrooij maakte het in de eerste 10 minuten al af. We speelden soms ongecontrenceerd en dat had tegen een betere tegenstander afgestraft geworden. Maar Odesse is geen Real Madrid zullen we maar zeggen. Dus toen Huntelaar de 2-0 binnenschoot konden we de rest met een B-team af.

Het is jammer dat van Nistelrooij geblesseerd raakte . Hij is minimaal drie weken buitenspel. Zullen we het redden zonder hem?

Loting Uefa Cup:

lotingnr3ny0.png

We moeten minimaal derde worden om door te gaan en Europees te overwinteren. Dat moet zeker lukken met deze loting.

Conclusie:

:mrgy: : We spelen redelijk aanvallend voetbal met veel goals

:mrgy: : We winnen bijna alles

:mrgy: : Een loting die te doen moet zijn

:cry: : We krijgen nog te veel goals tegen

:cry: : We spelen nog te gemakzuchtig

:wall: : Ruud van Nistelrooij is geblesseerd

Tot zover deze update

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een probleem:

Ik heb een datapatch gedownload. Zo'n fantasyleaugue geval. Nu kan ik mijn patch niet meer openen van Heerenveensterren. Het spijt me verschrikkelijk.

Maar deze kan op slot, ik zie nog wel verder of ik het kan fixen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]