Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bij het starten van een nieuwe game kun je landen met competities selecteren, maar ook extra landen (de spelers daarvan). Je kunt daar geen manager worden maar de onder 20 teams kun je in ieder geval echt zien etc. Hier worden dus alle spelers geladen en dit wordt ook steeds 'aangevuld'.

Vaak kies ik er zelf wel een heel aantal, omdat ik in veel van de onder-20 landen probeer te zoeken naar talenten. Weet iemand of je veel snelheid inlevert door heel veel van deze landen te kiezen? Misschien heeft iemand een vergelijking met een hele competitie laden? Dus 3 extra landen kost eventeel laadtijd als een extra competitie. Ik zeg maar wat ;)

Geplaatst
  • Auteur

Bij het starten van een nieuwe game kun je landen met competities selecteren, maar ook extra landen (de spelers daarvan). Je kunt daar geen manager worden maar de onder 20 teams kun je in ieder geval echt zien etc. Hier worden dus alle spelers geladen en dit wordt ook steeds 'aangevuld'.

Vaak kies ik er zelf wel een heel aantal, omdat ik in veel van de onder-20 landen probeer te zoeken naar talenten. Weet iemand of je veel snelheid inlevert door heel veel van deze landen te kiezen? Misschien heeft iemand een vergelijking met een hele competitie laden? Dus 3 extra landen kost eventeel laadtijd als een extra competitie. Ik zeg maar wat ;)

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Ja je levert heel veel snelheid in zelfs door dat hij meer moet laden enz. dacht ik, of dat is alleen als je die comp neemt!

Ik zelf kies altijd 9 landen en 18 comps! Loopt goed!

Geplaatst

Ik denk niet dat het ten koste gaat van je snelheid. Hij hoeft maar één keer die spelers in te laden, dat is als je een game start. Ik weet het niet zeker maar het lijkt me stug als je hiermee véél snelheid inlevert....

Geplaatst
  • Auteur

Nouja deze spelers worden ook steeds weer opnieuw bijgeladen. Ik weet het echt niet, maar het zou beide goed kunnen :P

Geplaatst

Ik laad sowieso altijd max. 10 competities omdat mijn laptop het anders niet aan kan qua snelheid :cab:

Geplaatst

Ik had eerst suriname als extra land toegevoeg, kreeg ik in totaal iets van 5 surinamers:S schiet ook niet echt op

Geplaatst

Ik laad niet meer dan drie landen. :cab: ben nogal een ongeduldige man. ;)

Geplaatst

Ik laad altijd maar 3 competietis en extra talenten uit de competitie waar ik in speel.

Pentium 1,8 trekt niet veel :P

Geplaatst

Ik heb nu zo'n 20 competities denk ik. Loopt niet echt snel, maar de wachttijden zijn te overzien :).

Geplaatst

Ik kies bij vrijwel elka game Zuid-Afrika, Brazilie, Argentinie, Ecuador, Mexico bij alle spelers laden.. heeft op mijn snelheid geen invloed:)

Geplaatst

Een gloednieuwe Pc kan traag zijn ;) Maar 8 competities moet kunnen. En dan nog stuk of 8 extra landen...

Geplaatst

De ''alle spelers'' functie kan ook handig zijn als je ooit nog eens bondsoach wil worden van een land waar je nooit de competitie van selecteert:)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]