Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 105
  • Weergaven 386
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Begin van seizoen 2013/14 , Schalke heeft blijkbaar nog wat mensen op de wachtlijst staan :) .

geldxg8.th.jpg

Geplaatst
In 0102 was dat leuk, had je in Brazilië enzo van die obscure clubjes met een stadion waar meer dan 200.000 man in konden :cab:

Hehe idd, nu zie je nog wel's clubs met 45000 in de derde Braziliaanse divisie ;c

Geplaatst

Jordy, ik heb twee vragen.

Heb je om een nieuw stadion gevraagd?

En had je een hoog banksaldo, of speelt dat totaal niet mee?

Want ik zit met Ajax in 2013 en wordt gezien als een legendarische trainer en heb een balans van 300 miljoen. En ze willen niet uitbreiden/nieuw stadion.

Geplaatst

Hmmm..Jordy zijn stadion gaat 338 miljoen kosten en heeft een capiciteit van 100.000 , vrij veel als ik zie dat ik maar 146 miljoen betaal voor mijn nieuwe stadion met dezelfde capiciteit . Bouwfraude in A'dam ?

Geplaatst

Want ik zit met Ajax in 2013 en wordt gezien als een legendarische trainer en heb een balans van 300 miljoen. En ze willen niet uitbreiden/nieuw stadion.

Het banksaldo zal wel meespelen, je kunt niet gratis bouwen... En aangezien dat stadion al 300 miljoen zou kosten, dan moet je denk ik nog even doorsparen...;sm;

Geplaatst

Yeah! Mijn stadion wordt weer uitgebreid :) Eerst waren er 92.212 plaatsen, nu komen er weer 12.600 bij! 8)

Geplaatst

Het banksaldo zal wel meespelen, je kunt niet gratis bouwen... En aangezien dat stadion al 300 miljoen zou kosten, dan moet je denk ik nog even doorsparen...;sm;

Ja, maar het kan toch ook zo zijn dat je een nieuw stadion deels betaald met leningen. Ik geloof ook dat ik zoiets op sommige screenshots heb gezien.

:cry: Ik wil ook een nieuw stadion :cry:

Geplaatst

@ Rubinho3:

Ik heb regelmatig gevraagd om de Amsterdam Arena uit te breiden, ook al wist ik dat dat niet mogelijk was. Ik hoopte gewoon dat er dan eerder een nieuw stadion zou komen. Misschien dat dit helpt maar dat weet ik dus niet zeker.

En ik had idd vrij hoog banksaldo. ;)

Geplaatst
@ Rubinho3:

Ik heb regelmatig gevraagd om de Amsterdam Arena uit te breiden, ook al wist ik dat dat niet mogelijk was. Ik hoopte gewoon dat er dan eerder een nieuw stadion zou komen. Misschien dat dit helpt maar dat weet ik dus niet zeker.

En ik had idd vrij hoog banksaldo. ;)

Hoeveel? Want misschien is daar ook een minimum bedrag dat je moet hebben. Als dat het geval is ga ik lekker sparen :)

Geplaatst

ja allemaal leuk en aardig, ik zou met ajax ook een nieuw stadion krijgen. mijn stadion zou geopend worden op 7-8-2017, een maand later zit ik nog in die muffe arena ;) weet iemand mischien hoe dit komt?

Geplaatst

Als de EMCO het uitvoert snap ik het direct, anders is het me dunkt gewoon uitgesteld ofzo, ga er maar vanuit dat het nog niet klaar is.

Geplaatst

ja idd, maar toch gek dat ze dan niet even die datum bijwerken. nu weet ik nog niet wanneer mijn langverwachte stadion af is

Geplaatst

ik wil ok een nieuw stadion, zit bij as roma in 2016 maar voorlopig houd het bestuur de boot af. volgend seizoen maar weer eens proberen, wil nu eindelijk wel eens een eigen stadion, en niet meerdelen met lazio....

Geplaatst

Heeft iemand De Koel kunnen uitbreiden? Zit nu op 1,5 seizoen balans van honderdduizend naar 3 miljoen gekregen en nu wil ik graag weten hoeveel geld er ong. nodig is voor een uitbreiding ?

Geplaatst

dat verschilt, ik doe altijd als ik het wil in m'n nieuwe contract een optie waarin staat dat het stadion wordt uitgebreid en/of de jeugdaccomedatie wordt verbeterd

Geplaatst

mijn galgenwaard is nu 24500 zit nu in oktober 07 en in november is stadion klaar die plaats bied aan 33000 toeschouwer:)

nu heb ik gem minimaal 20 000 toeschouwers:)

heb trouwens eindelijk nieuwe goede tacktiek hier de uitslagen

knvb beker psv-utrecht 0-4

champions league utrecht-r madrid 4-2

cska-utrecht 1-3 d boekarest-utrecht0-3

utrecht-boekarest 4-0

sta nu 1e in de champions league 4gespeeld 4wins 12-3 tegen

Geplaatst

Mijn Barcelona in een periode van een jaar of tien nu op 120000 zitplaatsen. Ongelooflijk maar waar, bij Valencia 2018/2019 allemaal bezet.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]