Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn Vicente Calderon (Atletico) is nu 2 keer uitgebreid. Hij heeft nu 76.800 zitplaatsen. Met veldverwarming.

• Antwoorden 105
  • Weergaven 383
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Tweede seizoen bij PSV:

4uwuaoi.png

Geplaatst

mijn :

4z23cqf

ajax (let op de naam haha) :

4kdfhu0

Geplaatst

Heeft iemand met Ajax een keer de Amsterdam Arena weten te kopen en dus uitbreiden? Zo ja, wanneer?

Heeft iemand met Ajax een keer een nieuw stadion gekregen met jou naam (of sowieso een nieuw stadion)? Zo ja, wanneer?

Lukt me maar niet :P.

Geplaatst
mijn :

4z23cqf

ajax (let op de naam haha) :

4kdfhu0

Je hebt nog wel wat te lezen met je 75 berichten.

Wie staat er eigenlijk onder die zwarte streep?

Geplaatst

Ik heb die allemaal wel gezien, maar ik vraag me af hoe

Mij lukt het nog steeds niet (zit in begin 2010) en heb alles gewonnen wat er te winnen valt sinds ik ben aangesteld.

Geplaatst

Mijn Lazio Roma stadion heeft er al 82000, bestuur vind het steeds niet nodig om uit te breiden.

Geplaatst

Hebben ze de afgelopen jaren het stadion uitgebreid to 21000 plaatsen gaan ze nu een nieuwe bouwen met 29000 plaatsen in het zelfde jaar dat de uitbreidin van 18000 naar 21000 klaar was, wat je noemt kapitaal vernietiging.

stadionzg5.th.png

Geplaatst

Eindelijk is het bij mij zover; Ajax gaat een nieuw stadion bouwen, plek voor 100 000 man, kost ongeveer 380 mil en het duurt een jaar voordat het klaar is. Nu ben ik benieuwd hoe het stadion gaat heten.

Geplaatst
Eindelijk is het bij mij zover; Ajax gaat een nieuw stadion bouwen, plek voor 100 000 man, kost ongeveer 380 mil en het duurt een jaar voordat het klaar is. Nu ben ik benieuwd hoe het stadion gaat heten.

In welk seizoen zit je?

ik heb namelijk 2x cl gewonnen 3x eredivisie, jcs en nl beker en ik heb de wereldbeker voor clubteams gewonnen(ben nu begin siezoen 4) en ik heb al 2x om uitbrijding gevraagt en ze zeggen de hele tijd "Er zijn plannen voor uitbrijding" maar krijg geen nieuw stadion niets..

Geplaatst

Ik zit in het seizoen 2013/2014. Bij Ajax krijg je trouwens de melding dat het station niet in eigen bezit is, en dat ze er dus geen inspraak in hebben.

p.s. Uitbreiding is met ei ipv ij

Geplaatst

Dat stond er toch bij het bericht dat je een nieuwe kreeg?

Geplaatst

Dat stond er toch bij het bericht dat je een nieuwe kreeg?

Volgens mij niet, maar misschien moet ik nog eens wat beter kijken8)

Je had gelijk, mijn stadion is naar mij vernoemd :D

Geplaatst

Old Trafford heeft nu bij mij 104 950 plaatsen met hypermoderne jeugdaccommodatie en jeugdopleiding :)

Geplaatst

Met Liverpool zeggen ze al 2 maanden dat ze Anfield gaan uitbreiden, maar er gebeurt nog geen zak

Geplaatst

ik ben internazionale en heb een saldo van 627 miljoen en een transfer budget van 132 miljoen en nog steeds willen ze niet uitbreiden terwijl ik in 2112 ben en ben het zat om het met AC milan te delen. dus Aub mensen wie een nieuwe stadion heeft gehad met inter wil die gene het dan posten en graag een screen

Geplaatst

Nou.. Mijn bestuur heeft zojuist de bouw van een nieuw stadion aangekondigd..

Ben benieuwd hoe ie gaat heten.

jeffreyelsemuldernieuwsbw5.png

Geplaatst

Krijgen ze maar 18,5 mln voor het oude stadion :p

Geplaatst
Nou.. Mijn bestuur heeft zojuist de bouw van een nieuw stadion aangekondigd..

Ben benieuwd hoe ie gaat heten.

jeffreyelsemuldernieuwsbw5.png

Nou, het stadion gaat het Schalke 04 Stadion heten he :p

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]