Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Waar baseer je dat op Emanuelson?

Laat maar zitten.. óf hij heeft zijn post ge-edit, óf ik heb woonde verward met woont.

Ik dacht in ieder geval dat er net stond dat hij naast vdMeyde woont. Sorry! :m:

• Antwoorden 225
  • Weergaven 676
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

2e denk ik eerder ja ;c, ;).

OT maar weer, trouwens, zijn er meer hier die ooit op een ABN Amro conferentie zijn geweest?

PB dan 'es effe, kijken wat jouw ervaringen erover zijn, mijn 1e keer dat ik uitgenodigt ben, en heb toch wel een aantal grootheden uit de sport ontmoet :D

EDIT: ff de post van me hierboven ge-edit, zette Rabobank neer, was ABN Amro :oops:

Geplaatst

Ferrie bodde, woont naast me tante. En voetbal wel eens met Jeroen Merk, uit Jong Sparta, Ex-vriend van me nicht.

Geplaatst
  • Auteur

Erik Quekel (Mijn broer, speelt in het eerste van Top Oss)

Ik heb jou broer in de wedstrijd Top Oss - Stormvogels 2x zien scoren:clap:

Klopt, hij heeft er in totaal nu 98)

Geplaatst

ik ken:

donovan partosobroto ajax jeugd(keepte bij sv hoofddorp)

job bulters keeper az keepte ook bij sv hoofddorp

guido den ouden az keeper jeugd zat in me klas en keepte ook bij sv hoofddorp

Geplaatst

Robert Willemse jeugd VVV Venlo.

Komt uit Heythuysen waar hij ook speelde komt nog vaker kijken.

Geplaatst

de hele selectie van de treffers

pothuizen, was buurman van een vriend van me... maar die vriend is toen uit huis gegaan ivm studie. potje woont er nogsteeds huis van hem staat alleen wel te koop.....

niedzielan ( woonde tijdelijk in de wolfsberg dat is een hotel, toen hij nnaar NEC kwam ik werkte daar)

prent ( zit bij diezelfde vriend in de klas hij doet event management )

de spelers van achilles'29 voor een groot gedeelte

tim bakens

jan peters ( zit niet in het spel maar is toch grappig en is oud international )

roy makaay, zijn broer heeft hier viszaak en voetbald ook in het eerste van treffers en is keeper. genaamd erik makaay de viszaak heet vishandel makaay :P

ullrich cruden: was trainer van mij toen ik in de C1 zat bij treffers.

vind het wel weer genoeg....

Geplaatst

Luigi Bruins zat vorig jaar in V6 van m'n school. David Mendes da Silva is opgegroeid in Schiemond, een wijk naast Spangen, waar ik woon. Goede vriend van me kent hem persoonlijk. Jongen hier uit Spangen is het neefje van Clarence Seedorf. Hij heet Regilio en we kennen elkaar wel, maar niet vrienden ofzo.

Maar zelf ken ik geen enkele speler persoonlijk :cab:

Geplaatst

mezelf, en de rest van de jeugd van vitesse, ook wat spelers van andere jeugd elftallen.

natuurlijk ook wel wat van eerste en tweede.

roy makaay(heeft een huis 100m verder), ron jans/ronald+erwin Koeman(voetbalden me vader mee) maarja deze ken ik niet zo goed wel beetje gesproken maar niet vrienden van me ;)

Geplaatst

Rinus Damen (RBC) Achterneef van mij.

Martijn Damen (Willem II) De moeder van Martijn is een nicht van ons pa.

Amhet Altin (Willem II) Voetbal ik heel vaak mee en is een goeie vriend van me.

Germain Augustien (Roda)(AZ) Heb hem via een vriend van mij leren kennen, toffe gozer en kan ook nog eens goed voetballen.

Joris Mathijsen (HSV) De zus van mijn tante en daar de vriend van is een neef van Joris. Ik ging wel eens met hem mee naar Joris, toffe gast.

Dat was het wel zo ongeveer.

Geplaatst
mezelf, en de rest van de jeugd van vitesse, ook wat spelers van andere jeugd elftallen.

roy makaay(heeft een huis 100m verder), ron jans/ronald+erwin Koeman(voetbalden me vader mee) maarja deze ken ik niet zo goed wel beetje gesproken maar niet vrienden van me ;)

Speel je in de jeugd van Vitesse? Hoe oud ben je, zit je in FM :D >?

Geplaatst

Ik ken hem niet echt persoonlijk maar Johan Voskamp van Excelsior zat bij Westlandia en ik heb nog tegen hem gevoetbald op familietoernooi (die we wonnen:dance:

Geplaatst

Remco van der Schaaf zijn vriendin woonde hier in de buurt, heb nog met hem gevoetbalt.

Theo Janssen, zie hem ong. 1x per maand in de stad, meestal lullen we wat en drinken we er een paar en dan verlaat ik hem weer.

Edward Sturing, kwam in contact met hem toen ik een keertje op Papendal was, meer een vriend van mijn vader maar soms ga ik mee als ze wat gaan drinken.

Pierre van Hooijdonk, vriend van de vader van een vriend van me.

Geplaatst

net 17 ja kijk maar ij de jeugd van vitesse!

Geplaatst

Bij mij zit je bij Twente, je ben nog best goed ook. Hier screentje:

vanderleymq3.jpg

Geplaatst

Bij mij zit je bij Twente, je ben nog best goed ook. Hier screentje:

vanderleymq3.jpg

haha dat lijkt me zeker vet als je zelf in dat spel zit, en dan nog goed ook:shhh:

Geplaatst

Ik ken Jordy Clasie uit de jeugd van Feyenoord. Ik heb nog met hem gevoetbald in de Fjes van een amateurvereniging.

Geplaatst

Bij mij ben je niet zo goed...

vdleyhv6.jpg

Geplaatst

Bij mij ben je niet zo goed...

(plaatje)]

is ook 5 jaar eerder dan die andere he.

Ik ken volgens mij niemand uit het spel, oh nee wacht jawel:

Ad Schalk trainer van NAC, is nog mijn trainer geweest in de E.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]